Do posledního kola najel jako první Brad Binder. Dlouho se v čele držel, ale nakonec se z výhry raduje Niccolo Antonelli. Na podium Itala doprovodil Brad Binder a Francesco Bagnaia.
Do prvního závodu letošní sezóny, který se konal v Kataru, se jako první vydával Romano Fenati. A byl to právě Fenati, kdo se těsně po startu ujal vedení. Livio Loi však na něj dotíral, ale musel se zatím smířit s druhým místem.
Fabio Quartararo, který startoval ze třetí pozice, se po startu o několik míst propadl. Livio Loi se naopak dále snažil útočit na vedoucího Fenatiho. Při nájezdu do druhého kola se sice Belgičan na okamžik v čele ukázal, ale brzy poté se propadl až na konec první desítky. Vedení se ujal Brad Binder. Jakub Kornfeil se tou dobou pohyboval kolem dvanáctého místa. Karel Hanika na bodech nebyl.
Šestnáct kol před závěrem vystřídal Bindera v čele Navarro, ale Binder si to dlouho nenechal líbit a opět se před Navarra vrátil.
O kolo později došlo k další změně pořadí. Na první pozici se vrátil Romano Fenati. Binder byl druhý a Navarro třetí. V první pětici byli i Bagnaia a Antonelli.
Ani nájezd do následujícího okruhu se neobešel bez změn pořadí. První příčku převzal opět Binder. V této době již měla vedoucí pětice mírný náskok na šestého Fabia Quartarara. Pak ovšem Quartarara předjel nováček Nicolo Bulega a začal se snažit dohánět vedoucí skupinu. Quartararo měl naopak potíže s jezdci jedoucími za ním.
Jedenáct okruhů před šachovnicovým praporkem již byl Bulega součástí vedoucí skupiny. A postupně se skupině začal přibližovat i Livio Loi, který v úvodu závodu nabral ztrátu.
V polovině závodu Jakub Kornfeil překonal Fabia Quartarara, který se postupem času propadal, a dostal se tak do první desítky, ale jen na chvíli. Pak došlo k dalším předjížděcím manévrům a Kornfeil z desítky opět vypadl.
V čelní skupině dále bojovali Binder, Fenati, Bagnaia, Navarro, Antonelli a Bulega. Loi zatím za nimi kroužil s menší ztrátou.
Pět kol před cílem již byl Loi opět součástí vedoucí skupiny, která tou dobou čítala sedm členů. Vedl Brad Binder. Za ním se držel Romano Fenati. Třetí byl Jorge Navarro. Nicolo Bulega byl ve svém druhém závodě v životě v boji o podium na čtvrté pozici. Pětku uzavíral Antonelli.
Čtyři kola před cílem se vedení dokonce ujal šestnáctiletý nováček Nicolo Bulega, v čele však dlouho nevydržel. Předjel jej Brad Binder. V závěru závodu se do první skupiny dostal i Enea Bastianini.
Do posledního kola najel jako první Brad Binder. Z vítězství se však nakonec raduje Niccolo Antonelli. Brad Binder dojel druhý a na podium vystoupil i Francesco Bagnaia. Romano Fenati si z Kataru odváží nepopulární bramborovou medaili. Za Fenatim následovali další dva Italové – Enea Bastianini a Nicolo Bulega. Mezi prvními šesti jezdci je pět Italů. Sedmý skončil Španěl Jorge Navarro. Do elitní desítky se dnes vešli i Livio Loi, Philipp Oettl a náš Jakub Kornfeil.
GP Kataru - Moto3, závod
P. |
Jezdec |
Motocykl |
Km/h |
Čas/Ztráta |
1 |
Niccolo ANTONELLI |
Honda |
152 |
38'12,161 |
2 |
Brad BINDER |
KTM |
152 |
0,007 |
3 |
Francesco BAGNAIA |
Mahindra |
152 |
0,148 |
4 |
Romano FENATI |
KTM |
152 |
0,435 |
5 |
Enea BASTIANINI |
Honda |
152 |
0,606 |
6 |
Nicolo BULEGA |
KTM |
152 |
0,625 |
7 |
Jorge NAVARRO |
Honda |
152 |
0,674 |
8 |
Livio LOI |
Honda |
151,9 |
1,71 |
9 |
Philipp OETTL |
KTM |
151,5 |
8,611 |
10 |
Jakub KORNFEIL |
Honda |
151,3 |
10,947 |
11 |
Jules DANILO |
Honda |
151,2 |
12,379 |
12 |
Joan MIR |
KTM |
151,2 |
12,38 |
13 |
Fabio QUARTARARO |
KTM |
151,2 |
12,401 |
14 |
Bo BENDSNEYDER |
KTM |
151,2 |
12,726 |
15 |
Aron CANET |
Honda |
151,2 |
12,784 |
16 |
Maria HERRERA |
KTM |
151,2 |
12,939 |
17 |
Andrea MIGNO |
KTM |
150,9 |
17,152 |
18 |
Hiroki ONO |
Honda |
150,9 |
17,367 |
19 |
Gabriel RODRIGO |
KTM |
150,9 |
17,451 |
20 |
Adam NORRODIN |
Honda |
150,9 |
17,519 |
21 |
Andrea LOCATELLI |
KTM |
150,9 |
17,566 |
22 |
Khairul Idham PAWI |
Honda |
150,9 |
17,608 |
23 |
Darryn BINDER |
Mahindra |
150 |
31,939 |
24 |
Alexis MASBOU |
Peugeot |
150 |
31,949 |
25 |
Juanfran GUEVARA |
KTM |
149,9 |
32,12 |
26 |
Fabio DI GIANNANTONIO |
Honda |
149,9 |
32,333 |
27 |
John MCPHEE |
Peugeot |
149,9 |
32,547 |
28 |
Tatsuki SUZUKI |
Mahindra |
149,9 |
32,812 |
29 |
Stefano VALTULINI |
Mahindra |
149,8 |
34,584 |
30 |
Karel HANIKA |
Mahindra |
148,2 |
59,105 |
31 |
Lorenzo PETRARCA |
Mahindra |
148,2 |
59,109 |
32 |
Fabio SPIRANELLI |
Mahindra |
146 |
+1'34,948 |
Neklasifikován |
|
|
|
Jorge MARTIN |
Mahindra |
150,9 |
1 kolo |