Abraham v závěru testů zrychlil, mezi motocykly CRT je čtvrtý

8 komentářů

michalpneu
2. března • 22:36

ale to vypadá dobře, to není vůbec špatné. Jentak dál!

Vladimír Jirůšek (mamba1954)
1. března • 6:47

Zahrám si trošku na jasnovidce: Příští sezónu(2014) bude AB Cardion týmem s plnou tovární podporou Aprilie.;-)

Red Devil F1
1. března • 17:53

ta jsi vždycky hrozně tajemnej ;-) Řekni rovnou, že se to v českém padocku ví a je to ne ;-)

Vladimír Jirůšek (mamba1954)
2. března • 11:06

Je to opravdu jen má soukromá spekulace, jakkoliv se může zdát logická.;-) Nepopírám však, že bych byl rád, pokud by ve skutečnosti vyšla.:-)

74Jirka
1. března • 7:12

Tomu bych klidně věřil, protože Asparovci by mohli být továrním týmem Suzuki.

Vladimír Jirůšek (mamba1954)
1. března • 7:53

Už v letošním 1. testu v Sepangu sondovala Aprilia u týmů Cardion a PBM. Na jejich žádost pro ně testoval nové brzdy a kapotáže právě Abaja. Tým P.Birda se chce vydat vlastní cestou a Asparovi Aprilia pochopitelně novinky nesvěří. Proto si myslím, že by to tak mohlo být.(Pochopitelně je to vše pouze moje spekulace:-)) Jen škoda, že EVO3 má být k dispozici až od Mugella.:-(

74Jirka
1. března • 8:01

S tím motorem je to škoda, ale nejvíce Karla tlačí bota spíš na brzdách než v maximálce a na výjezdu ze zatáček.

Vladimír Jirůšek (mamba1954)
1. března • 8:22

Hmm...vím, to je asi spíš jeho hlavě, jak říká Grana. Navíc, jeho táta o něm už dávno tvrdí, že jeho slabinou je to, že nikdy nepatříl k jezdcům, kteří tam dokáží "vlepit" nějaký superčas na jedno kolo.;-)Ale zase na druhou stranu to kompenzuje tím, že v závodě dokáže stabilně zajíždět vyrovnané časy, což se projevuje zejména v závěru závodů, když dojíždí jezdce, kteří mají v úvodu třeba rychlejší časy, ale nedokáží je udržet. Holt, každý má něco...:-)

Doporučujeme

Články odjinud