Jak jsem slíbil, tak činím: Od samého začátku 1. sobotní kvalifikace bylo každému z přítomných jasné, kdo bude největším favoritem. Trautmann zajížděl vyrovnané časy v rozmezí cca 1s. a kolo. I zkušený harcovník světových tratí, jezdec a konstruktér vlastních strojů, padesátiletý Ital Gabriele Gnani, který je jinak suverénem letošní Alpe-Adria s tím nemohl nic dělat a ty 2,1s. jsou odpovídající rozdí, mezi strojem z MS ( po Iwemovi a Rodriguezovi ), ač tam patřili spíše k horšímu středu výsledkových listin. Jen pro srovnání, naše Honda NSF 250 R,je základní prodejní model, bez jakýchkoliv tech. úprav, s výjimkou antihoppingové spojky. Plánovaná životnost motoru je cca 2000km. FGR používá rovněž motor Honda, ovšem v kitové podobě, tzn. jiné vačky,rozvody, ap. ovšem životnost je podstatně nižší, cca kolem 600 km. Taková je cena za větší výkonn!;-)Jistě uznáte, že soukromý tým si něco podobného nemůže dovolit. A to jsme jen u motoru. FGR používá svůj vlastní rám, osazený špičkovým odpružením Ohlins, to je další neskutečný ranec. Nemluvě o jiném, rovněž špičkovém výfukovém systému atd., atd. Takže to jsou potom ve finále, když k tomu připočítáte zkušeného, vyježděného jezdce, ty časové rozdíly. Těch 5.057s. na kolo, které "dostala Romana, se hnedjeví v jiném světle. My jsme byli po kvaldě maximálně spokojeni, obzvlášť, když se dokázala proti loňsku zlepšit o takřka neuvěřitelných 11.520s. na kolo!!!:-O Snad i proto se v sobotním podvěčeru u nás zastavili šéfové FGR na "špionáž".:-Dqqqqqqqqqqqqqqqq Byli jsme zvědavi, jak se jí povede v samotném závodě, hlavně ve srovnání s ostatními našimi jezdci,kteří se do Mostu sjeli tentokrát v hojném počtu, pže závod se započítával i do klasifikace MČR a protože se nedá očekávat, že by se při jiném závodě v zahraničí při AA sešel min. počet 5-ti jezdců, kteří by prošli tech. přejímkou, aby se závod mohl počítat i do MČR, znamenalo to, že vítěz se s největší pravděpodobností stane i Mistrem ČR. Ve skrytu duše jsme tajně doufali, že...Nakonec z toho bylo 2. místo, ale i tak dobré! Hlavně si Romča upevnila celkové skvělé 3. místo v AA.:-)Takže, když to shrnu, tak žádné překvapení se nekonalo, FGR i v úsporném pojetí odvedlo, co se čekalo. Nic víc, nic míň. Kritické postřehy si, z dovolením nechám tentokrát pro sebe.;-)
;-)
Dík :-)
dík za report ;-)
Kdopak je asi víc problémový, tým nebo jezdci? Asi to není náhoda že byli odejiti z moto3.
Mambo,ty tam budeš,..šoupni sem pak pár,ale objektivních postřehů jak si vedli,i když vím,že je nemusíš.
To víš, že šoupnu. Samotného mě to zajímá. Jen doufám, že nás nějak moc neztrapní tím, že by nám naložil jedno, nebo více kol.:-D Jinak Lukas Trautmann je ten výtečník, co sundal v Jerezu loktem na startu toho Anglána, ža což dostal stopku na dva závody.;-)
Pokud pojede holka jako Anna Carasco,..není třeba se vlka bát:-D
No právěže jezdí jako ďábel ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.