Dělal jsem v české motorkové kolbence v dobách když jsme s KTM rovnocenně bojovali v motokrosu, tehdy Faltovi sebrali titul ve 250 ve prospěch Rusáka Mojsejeva jen díky protestu. Pak to ale postupně upadalo, u nás motorky krachly a KTM jsou prosperující světoznámá firma. A bolševikovi který dělal technického ředitele ČZ v období jejího úpadku dnes patří Jawa. Už se těším, až se objeví KTM v ostrých závodech. Teď jen vylepšit deb*lní předpisy, aby tam nestartovali dvě kategorie s nesrozumitelnými překomplikovanými předpisy a také si přát, aby zelení ekoteroristé nevymysleli i do motorek nějaké rekuperátory, elektromotory a předjížděcí tlačítka 3-[
Ono uz staci, ze maji kontrolu trakce a launch control ;) bez toho by to bylo mnohem zajimavejsi ;)
KTM na začátku devadesátých let málem zkrachovala, ale to jen tak mimochodem :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.