Kallio poprvé otestoval KTM RC16

3 komentáře

Dýzl
1. prosince • 14:40

Dělal jsem v české motorkové kolbence v dobách když jsme s KTM rovnocenně bojovali v motokrosu, tehdy Faltovi sebrali titul ve 250 ve prospěch Rusáka Mojsejeva jen díky protestu.
Pak to ale postupně upadalo, u nás motorky krachly a KTM jsou prosperující světoznámá firma.
A bolševikovi který dělal technického ředitele ČZ v období jejího úpadku dnes patří Jawa.
Už se těším, až se objeví KTM v ostrých závodech. Teď jen vylepšit deb*lní předpisy, aby tam nestartovali dvě kategorie s nesrozumitelnými překomplikovanými předpisy a také si přát, aby zelení ekoteroristé nevymysleli i do motorek nějaké rekuperátory, elektromotory a předjížděcí tlačítka 3-[

F1BáliF1
8. prosince • 13:12

Ono uz staci, ze maji kontrolu trakce a launch control ;) bez toho by to bylo mnohem zajimavejsi ;)

Václav Holec
2. prosince • 13:42

KTM na začátku devadesátých let málem zkrachovala, ale to jen tak mimochodem :-)

Doporučujeme

Články odjinud