Zachytili jste v krátkých zprávách : "Miroslav Popov se o uplynulém víkendu představil v italském šampionátu Moto3 se zcela novým strojem Oral?" Tak krátké info : Zahajovací závod CIV Moto3 ale naznačil, že motocykly Oral z italské Modeny budou po dalším vývoji konkurence schopné a připraveny k boji proti silným strojům Honda a Mahindra. Vše bylo navíc zvýrazněno skutečností, že Mugello bylo vůbec prvním místem, kde se stroj Oral dotkl závodní dráhy, a samotný závod tak byl zároveň i vůbec prvním testem. S ohledem na další kolo italského šampionátu, které proběhne na okruhu Vallelunga, se Team Oral Cruciani rozhodl pokračovat v testování, při kterém bude zkoušet nové díly podvozku a motoru. Nejprve proběhne test právě ve Vallelunze a poté na okruhu v Modeně. Zdroj:http://www.bikeracing.cz/
závod superbiků děs a hrůza, už aby jelo moto gp, na tohle se nedalo dívat:-(
Tak dalo dívat, nedívat. Nebylo to tak dlouho, co tu probíhali vášnivé diskuze nad atraktivností WSBK/BSB. To, že Valentino v Kataru s Marquezem "udělali" závod ještě neznamená, že takový průběh atraktivních soubojů na špici bude u MOTO GP v každém závodě, bohužel nebo pro někoho snad i bohudík. Tak to prostě je. Zkus si zapátrat v jednotlivých závodech za loňskou sezónu v jakých odstupech dojeli jezdci do cíle a zjistíš, že moc soubojů do TOP 5 se moc neudálo. To je prostě fakt, a vždy to tak v královské kubatuře bývalo. Holt to nejsou MOTO3, kde v náletu do poslední zatáčky taky bojuje 5-6jezdců :-)
Ne opravdu oproti loňsku propad o 3 třídy , nedalo se na to koukat bída :-(
Taky tu máme druhý závod BSB :-)http://www.britishsuperbike.com/events/2013/thruxton.aspxEffenbert Liberty Racing má už novýho koníka ,tak kdo ví jestli s Jakubem něco proběhlo ,ten taky nemá nikde nic jistého.:-S
A taky SBK málem jsem zapomněl jak tam už není Max a Kuba :-( http://www.worldsbk.com/en/calendar-e-circuits/aragon.html
Závod by měl být podle stránek Jakuba na stránce : http://mypremium.tv/Britský eurosport 2
Tak SBK 1 závod za náma a žádná sláva :-(
Jakub opět špatný start a propad na 10 místo uvidíme supersporty masakr :-)
Žádná změna pouze přerušení 1 závodu a 10 místo, koukám na teploměru 20 stupňů a tady samej srdcař ,úplně to vidím vyvalený v pergolách a slopem , já na to teda prdím a jdu na fotbal teda na pralesní ligu :-D:-D:-D
JJ je to jak říkáš, první pořádně slunečný den, škoda sedět celý den u telky, jinak jak píšeš Jakub BSB v prvním závodě 10 a ve druhém 12.
Jak říkal Jakub prioritou je BSB, protože to je podle něj teď to nejlepší superbikové závodění. jakub už asi našel základní nastavení, včera oba treninky v Top 5 a ztráta okolo 1s, tam by mohl ubrat ;-)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=321200961339726&set=pb.247379462055210.-2207520000.1365790920&type=3&theater
doufám, že tam budou i nižší kategorie :-)
jasně že herní,Chorche by se takhle blbě neválel,viď jenny :-D:-D:-D
přesně, ladi! Jorge se NIKDY neválí! On vždy předvádí vrcholná akrobatická čísla!!! :-D http://www.motorcyclenews.com/upload/293975/images/lorenzo.jpg http://1.bp.blogspot.com/-pmTuaB2OcSI/UKarfR-kE6I/AAAAAAAADPE/BY7zp-DsJ9M/s1600/Lorenzo-Crash-Laguna-Seca-20112.jpg http://1.bp.blogspot.com/-h0KYJpzMCz0/TiuNFun0t_I/AAAAAAAAAzU/VOOhdiFUwJ4/s1600/lorenzo_crash_usa0.jpg http://photos.motogp.com/2010/10/30/lorenzo-crash_original.jpg http://blog-imgs-47.fc2.com/m/o/t/motovente/lorenzo_crash_usa_fp311_original.jpg http://i2.photobucket.com/albums/y11/lookin_around/_DSC2255.jpg a nakonci pak jak správný drsňák zahodí kus prstu http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2011/10/Jorge-Lorenzo-finger-Phillip-Island.jpg :-D :-D :-D Nelze nerozeznat ;-) :-P :-D
Akrobaticky kousky dobry, ale ten posledni odkaz jsem otevirat nemusel pri pozdnim obede :D
jj jenny,ještě budou muset hodně kreslit,než něco tak leteckého zmáknou :-D:-D:-D dík za přehled leteckých akrobacii ;-)
Tak ono mít vrtání na motoru 78 nebo 81mm je setsakramentskej rozdíl na výkonu! Takže co? Je smyslem udržet náklady nízko a mít všechny motory na stejné technicko-výkonnostní úrovni nebo vývoj a zdravou soutěž, která ovšem znamená zákonitě růst nákladů? Pokud chtěli jít cestou snižování nákladů mělo MOTO3 připadnout KTM, Hondě by zase zůstalo MOTO2.
Dosud to bylo bráno jako žert, ale i jak je patrné z krátkých zpráv a i z dnešních tréninků Efenbert Liberty je z5 :-D:-D:-D Samozřejmě po podrazu Ducati na ostatní a po nedávné inforaci o prodloužené homologaci na motocyklu Ducati 1098
Já nevím čemu se tu divíte?není přeci ůplně to samé v F1 ??? Tam upravují pravidla podle Ferrari,oni se nemůžou dovolit takovéto značky,bojí se toho že by jim klesla sledovanost.S těmi jezdci a jejich umění je to pravda,nadruhou stranu mi vadí že se radši Honda nesnaží upravit ty svoje motory,to by mi přišlo daleko zajímavější ale to je jen osobní názor.
Podle Ferrari? :-D:-D:-D
nemyslím si, ž eby pro hondu byl problém udělat motorku za € 380,000, ona chtěla jít jinú cestú, levný a pro každého...
To je blbost, Honda se primárně věnuje jen MotGp a ostatní kategorie maj prostě smůlu viz. Moto3 a WSBK..jedinné co řešit nemusí je kategorie Moto2, kde dodává motory jen ona - a co jinej scénář stejné motory od jednoho výrobce , a ostatní by si týmy zkompletovaly samy a pokud to budeme brát férově, tak by to měla být KTM, když Honda zásobuje Moto2
Myslíš že tady nejsou fanoušci F1 , jestli ti ty nesmysli zobou tam tak tady určitě ne ;-)
Přidal bych do článku trošku češtiny......:-D Rozumět tomu ale je, takže dobrý...
To je jasný že to dokáže jenom Honda , jeden velký ekonomický mega podvod a monopolizace :-@:-@
Pokud to opravdu vyrovna vykonosti stroju, aby se vice ukazalo co je v jezdci, nez na cem jede, tak super. A jen tak mimochodem pokud je pravda jak se pise v clanku, ze to vzeslo z popudu Hondy, tak je to mazec jak jsou z ni pos.ani, kdyz ani ne tyden po prvnim zavode odsouhlasi pozadavek na zmenu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.