Komise Grand Prix ve složení: Carmelo Ezpeleta (předseda Dorny), Ignacio Verneda (CEO FIM), Herve Poncharal (IRTA) a Takanao Tsubouchi (MSMA) v přítomnosti Javiera Alonsa (Dorna) a Mika Trimbyho (IRTA) učinila na schůzi (konané dne 8. 11. 2014 ve Valencii)následující rozhodnutí:
Osoby, které používají skútr k seznamování se s tratí, musí mít přilbu.
Povoluje se použití motocyklů jiných disciplín (motocross, enduro, supermoto atd.) za účelem seznamování se s tratí.
Týmy Moto2 a Moto3 nemohou při testech na svých okruzích využívat služby jezdce, který má smlouvu s jiným týmem ve stejné třídě.
V situaci, kdy jezdec před startem učiní menší pohyb vpřed, ale následně zastaví a při zhasnutí červených světel stojí, bude ředitelství závodu jediným oprávněným k rozhodnutí o tom, zda byla získána výhoda a zda bude uložena penalizace.
Pokud jezdec při závodě překročí hranice tratě, bude ředitelství závodu rozhodovat o tom, jaký trest má být uložen. (Automatická ztráta pozice nebude jediným možným trestem.)
Pokud bude skupina jezdců předjížděna o kolo a bude jim ukázána modrá vlajka, nebude mezi nimi moci docházet k žádným změnám pozic, dokud nebude předjíždění o kolo dokončeno.
Technické předpisy
Moto2 a Moto3
Motory třídy Moto3 budou přidělovány náhodně během sezóny ve třech samostatných várkách. Aby bylo zajištěno, že motory v různých várkách (od stejného výrobce) budou totožné specifikace, vybere se jeden motor z každé várky a použije se jako reference pro kontrolu náhodně vybraných motorů z následujících várek.
Už bylo schváleno, že týmy Moto3 mohou používat podvozky z roku 2014 i v roce 2015, aby nemusely kupovat podvozky nové. Aby se však zabránilo zisku výhody použitím komponentů vyšší specifikace, které se neshodují s balíčkem pro podvozky na rok 2015, bylo rozhodnuto, že týmy, které využijí tuto možnost, budou moci využívat pouze standardní balíčky předního a zadního zavěšení, jaké se dodává k podvozku pro rok 2015.
Teplota paliva motocyklů tříd Moto2 a Moto3 nesmí být uměle snižována. Palivo musí mít teplotu okolního prostředí podle definice technického ředitele.
Dell'Orto byl výhradním dodavatelem elektronické řídicí jednotky pro třídu Moto3 v prvních třech letech této třídy. Na základě dobrých zkušeností s Dell'Orto byla smlouva prodloužena na další tři roky. To také umožní využití stávající výrobků.
MotoGP
Podrobnosti o postupu technické kontroly motorů třídy MotoGP byly potvrzeny. Technický ředitel si za účelem kontroly může vyžádat rozmontování motoru třídy MotoGP. Tým pak může tento motor znovu složit a použít nové součástky. Motor pak může být používán po dobu své normální životnosti, která je určená na 3600 km.
(Zdroj: motogp.com)