MotoGP: Márquez ve čtvrtém tréninku nenašel přemožitele

Marc Márquez ovládl tři ze čtyř tréninků. Pouze v druhém jej překonal jeho kolega Pedrosa. Nyní se za Márquezem seřadili Rossi a Aleix Espargaro.

Ve třetím tréninku měl Márquez pád a zdálo se, že by mohl mít po nehodě nějaký problém s ramenem, protože si rameno dlouho procvičoval, ale nyní se zdá, že dopolední nehoda nezanechala na Španělovi žádné následky a jezdec byl nejrychlejší v posledním tréninku před kvalifikací. Márquez zajel čas 1:48,060. Druhý skončil Valentino Rossi a zaostal za Márquezem o 0,746 s. První trojici uzavřel Aleix Espargaro.

Dani Pedrosa – nejrychlejší muž pátečního odpoledne – se tentokrát zařadil na čtvrté místo. V elitní pětce se objevil i Cal Crutchlow. Šestý čas má na svém kontě Maverick Viňales.

MotoGP | Výsledky

MotoGP: Trénink plný pádů ovládl Márquez

Dále se umístili Andrea Dovizioso, Pol Espargaro, Jorge Lorenzo. První desítku doplnil Yonny Hernandez.

Kvůli nehodě v dopoledním tréninku nenastoupil do čtvrtého tréninku a neukáže se ani v kvalifikaci Alex Lowes. Jezdce bolí noha. Zítra Lowese čeká lékařská prohlíka, při níž se rozhodne, zda nastoupí do závodu. Po nehodě v třetím tréninku skončil v mobilní klinice i Lowesův kolega Pol Espargaro, ale ten byl schopen do zbytku dnešního programu nastoupit a v tomto tréninku skončil osmý.

GP Aragonie - MotoGP, 4. trénink

P. Jezdec Motocykl Km/h Čas Ztráta
1 Marc MARQUEZ Honda 327,2 1'48,060  
2 Valentino ROSSI Yamaha 328,2 1'48,806 0,746
3 Aleix ESPARGARO Suzuki 322,7 1'48,853 0,793
4 Dani PEDROSA Honda 331,4 1'48,921 0,861
5 Cal CRUTCHLOW Honda 327,2 1'48,977 0,917
6 Maverick VINALES Suzuki 328,1 1'49,138 1,078
7 Andrea DOVIZIOSO Ducati 336,5 1'49,176 1,116
8 Pol ESPARGARO Yamaha 325,7 1'49,361 1,301
9 Jorge LORENZO Yamaha 327,8 1'49,496 1,436
10 Yonny HERNANDEZ Ducati 329,7 1'49,557 1,497
11 Eugene LAVERTY Ducati 330,6 1'49,651 1,591
12 Stefan BRADL Aprilia 322,5 1'49,669 1,609
13 Scott REDDING Ducati 330,8 1'49,677 1,617
14 Danilo PETRUCCI Ducati 327,6 1'49,752 1,692
15 Hector BARBERA Ducati 327,2 1'49,847 1,787
16 Michele PIRRO Ducati 331,4 1'49,847 1,787
17 Tito RABAT Honda 325,5 1'49,961 1,901
18 Alvaro BAUTISTA Aprilia 326,6 1'50,059 1,999
19 Nicky HAYDEN Honda 322,7 1'50,915 2,855
20 Loris BAZ Ducati 319,5 1'51,133 3,073
  Alex LOWES Yamaha      
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

15. ledna | Romano Fenati slaví 21 let.
12. ledna | Maverick Viňales dnes slaví 22 let.
10. ledna | Andrea Migno dnes slaví 21 let. odkaz
4. ledna | Narozeniny dnes slaví Scott Redding (24 let) a Miguel Oliveira (22 let).
2. ledna | Karel Abraham dnes slaví 27 let.

Nejčtenější články

Rossiho incident s divačkou ve Španělsku nebude trestán

Rossiho incident s divačkou ve Španě…

Během posledního závodu sezóny 2016 došlo v paddocku k incidentu, při němž došlo ke kontaktu divačky a Rossiho, který jel na skútru.

2.  1.  2017 | | 1 N/A
Hungaroring má zájem o pořádání závodů MotoGP

Hungaroring má zájem o pořádání závo…

Maďarský Hungaroring má v plánu pořádat závody MotoGP od roku 2018. Před tím je ovšem nutné dokončit některé stavební práce.

7.  1.  2017 |
Od roku 2019 bude motory pro Moto2 pravděpodobně dodávat Triumph

Od roku 2019 bude motory pro Moto2 p…

Dosud dodávala motory pro Moto2 Honda. Dle informací Bikesport News by se od roku 2019 měl stát dodavatelem motorů Triumph.

9.  1.  2017 |
Vzpomínky na GP Španělska 2016 – fotografie

Vzpomínky na GP Španělska 2016 – fot…

Čtvrtým podnikem sezóny 2016 byla GP Španělska, která se jela v Jerezu. Jednalo se o první evropský závod sezóny. První výhry v Moto3 se dočkal Brad Binder, který už v té době vedl šampionát, jenže výhry se dočkal až teprve ve čtvrtém závodě roku, kdy navíc kvůli penalizaci startoval jako poslední. V Moto2 byl nejúspěšnější Sam Lowes. V královské kubatuře se na španělské půdě radoval Ital Valentino Rossi, který startoval z pole position.

12.  1.  2017 |
Kdo letos nejvíce padal?

Kdo letos nejvíce padal?

Letos jsme mohli vidět celkem 1062 pádů, což je více než loni. A kdo byl tím jezdcem, který letos padal nejčastěji? Čtěte níže.

23.  12.  2016 |