MotoGP: Na mokré trati kraloval Hernandez

Kolumbijec Yonny Hernandez je nejrychlejším mužem prvního tréninku v Mugellu. Za sebou nechal dva britské jezdce - Reddinga a Crutchlowa.

Jezdce v italském Mugellu přivítala mokrá trať. Nikdo se tedy na dráhu příliš nehnal. Velká část jezdců po dlouho dobu zůstávala v boxech. Někteří tam nakonec zůstali po celou dobu. První trénink nakonec přinesl netradičního vítěze – je jím Kolumbijec Yonny Hernandez. Za kolumbijským jezdcem se seřadili hned tři Britové. Tím nejúspěšnějším z této trojice byl Scott Redding na druhé pozici. Třetí místo obsadil Cal Crutchlow a čtvrtý čas zajel Bradley Smith. První pětici uzavřel nejrychlejší z domácích jezdců – Michele Pirro. Pirro startuje v Mugellu na divokou kartu. Není to ovšem poprvé, co ho letos vidíme na trati, tento jezdec totiž nahrazoval zraněného Danila Petrucciho.

MotoGP | Tiskové zprávy | Maverick Viñales

Viňales byl potvrzen u Yamahy

Šestý čas zaznamenal Maverick Viňales, který se od příštího roku stane jezdcem Yamahy. Španěl za sebou nechal Eugena Lavertyho. V první desítce se objevili i Alvaro Bautista, Andrea Iannone a Esteve Rabat.

Měřené kolo zajelo jen čtrnáct jezdců, z čehož jen dvanáct z nich se vešlo do limitu 107 % času nejrychlejšího. Danilo Petrucci a Dani Pedrosa zajeli horší časy. Petrucci ztratil na Hernandeze 9,7 vteřiny a Pedrosa 10,549.

Tréninky budou pokračovat dnes odpoledne.

GP Itálie - MotoGP, 1. trénink

P. Jezdec Motocykl Km/h Čas Ztráta
1 Yonny HERNANDEZ Ducati 325,7 1'54,199  
2 Scott REDDING Ducati 334,8 1'54,973 0,774
3 Cal CRUTCHLOW Honda 325,7 1'55,334 1,135
4 Bradley SMITH Yamaha 330 1'55,659 1,46
5 Michele PIRRO Ducati 333 1'56,411 2,212
6 Maverick VINALES Suzuki 330,1 1'56,966 2,767
7 Eugene LAVERTY Ducati 316,9 1'58,757 4,558
8 Alvaro BAUTISTA Aprilia 309,2 1'59,101 4,902
9 Andrea IANNONE Ducati 324,5 1'59,808 5,609
10 Tito RABAT Honda 305,4 2'00,742 6,543
11 Loris BAZ Ducati 313,1 2'01,163 6,964
12 Hector BARBERA Ducati 310,3 2'01,800 7,601
  Danilo PETRUCCI Ducati 315,3 2'03,899 9,7
  Dani PEDROSA Honda 302,7 2'04,748 10,549
  Andrea DOVIZIOSO Ducati      
  Stefan BRADL Aprilia      
  Aleix ESPARGARO Suzuki      
  Jack MILLER Honda      
  Pol ESPARGARO Yamaha      
  Valentino ROSSI Yamaha      
  Marc MARQUEZ Honda      
  Jorge LORENZO Yamaha      
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

20:55 | Romano Fenati slaví 21 let.
12. ledna | Maverick Viňales dnes slaví 22 let.
10. ledna | Andrea Migno dnes slaví 21 let. odkaz
4. ledna | Narozeniny dnes slaví Scott Redding (24 let) a Miguel Oliveira (22 let).
2. ledna | Karel Abraham dnes slaví 27 let.

Nejčtenější články

Hungaroring má zájem o pořádání závodů MotoGP

Hungaroring má zájem o pořádání závo…

Maďarský Hungaroring má v plánu pořádat závody MotoGP od roku 2018. Před tím je ovšem nutné dokončit některé stavební práce.

7.  1.  2017 |
Rossiho incident s divačkou ve Španělsku nebude trestán

Rossiho incident s divačkou ve Španě…

Během posledního závodu sezóny 2016 došlo v paddocku k incidentu, při němž došlo ke kontaktu divačky a Rossiho, který jel na skútru.

2.  1.  2017 | | 1 N/A
Od roku 2019 bude motory pro Moto2 pravděpodobně dodávat Triumph

Od roku 2019 bude motory pro Moto2 p…

Dosud dodávala motory pro Moto2 Honda. Dle informací Bikesport News by se od roku 2019 měl stát dodavatelem motorů Triumph.

9.  1.  2017 |
Vzpomínky na GP Španělska 2016 – fotografie

Vzpomínky na GP Španělska 2016 – fot…

Čtvrtým podnikem sezóny 2016 byla GP Španělska, která se jela v Jerezu. Jednalo se o první evropský závod sezóny. První výhry v Moto3 se dočkal Brad Binder, který už v té době vedl šampionát, jenže výhry se dočkal až teprve ve čtvrtém závodě roku, kdy navíc kvůli penalizaci startoval jako poslední. V Moto2 byl nejúspěšnější Sam Lowes. V královské kubatuře se na španělské půdě radoval Ital Valentino Rossi, který startoval z pole position.

12.  1.  2017 |
Kdo letos nejvíce padal?

Kdo letos nejvíce padal?

Letos jsme mohli vidět celkem 1062 pádů, což je více než loni. A kdo byl tím jezdcem, který letos padal nejčastěji? Čtěte níže.

23.  12.  2016 |