Marc Márquez zajel nejlepší čas sobotního texaského dopoledne. Cal Crutchlow a Jorge Lorenzo se umístili hned za ním.
Včera jezdce dopoledne přivítal déšť. Dnešní dopoledne začalo mlhou a vysokou vzdušnou vlhkostí.
Nejlepší kolo (2:03,302) zajel Marc Márquez na Hondě. Následoval Cal Crutchlow s Hondou týmu CWM LCR Honda. Za dvěma Hondami se sjely čtyři Yamahy. Tu nejrychlejší z nich tentokrát pilotoval Jorge Lorenzo, kterého trápí zánět průdušek. Už včera se Lorenzo necítil dobře a začal brát antibiotika. Po včerejším dni byl bývalý šampion až jedenáctý a hrozilo mu, že bude muset nastoupit do první kvalifikace, ale dnes už se cítí lépe a podařilo se mu posunout na třetí místo.
Za Lorenzem skončil jeho týmový kolega Valentino Rossi. Bradley Smith se umístil o příčku výše než Pol Espargaro ze stejného týmu. Za dva jezdce týmu Monster Yamaha Tech 3 se zařadil Aleix Espargaro se Suzuki.
Osmé místo si vyjel Andrea Dovizioso. Do elitní desítky se propracovali i Scott Redding a Danilo Petrucci. První desítka naopak unikla Iannonemu, který skončil jedenáctý. Vzhledem k tomu, že všichni jezdci zajeli své nejlepší časy až dnes, jsou výsledky dnešního tréninku shodné s celkovým pořadím tří dosud odjetých tréninků. Iannone se svou Ducati tedy musí nastoupit do první kvalifikace.
Karel Abraham byl v tréninku jednadvacátý.
Do druhé kvalifikace se nedostal ani Hiroshi Aoyama, který u Repsol Hondy nahrazuje nedávno operovaného Daniho Pedrosu.
GP Amerik - MotoGP, 3. trénink
P. |
Jezdec |
Motocykl |
Km/h |
Čas |
Ztráta |
1 |
Marc MARQUEZ |
Honda |
342,3 |
2'03,302 |
|
2 |
Cal CRUTCHLOW |
Honda |
338,6 |
2'03,490 |
0,188 |
3 |
Jorge LORENZO |
Yamaha |
333,1 |
2'03,647 |
0,345 |
4 |
Valentino ROSSI |
Yamaha |
335,7 |
2'03,647 |
0,345 |
5 |
Bradley SMITH |
Yamaha |
340,5 |
2'03,666 |
0,364 |
6 |
Pol ESPARGARO |
Yamaha |
340,8 |
2'03,773 |
0,471 |
7 |
Aleix ESPARGARO |
Suzuki |
328,1 |
2'03,790 |
0,488 |
8 |
Andrea DOVIZIOSO |
Ducati |
339,5 |
2'03,850 |
0,548 |
9 |
Scott REDDING |
Honda |
335,5 |
2'03,946 |
0,644 |
10 |
Danilo PETRUCCI |
Ducati |
337,3 |
2'04,030 |
0,728 |
11 |
Andrea IANNONE |
Ducati |
339,5 |
2'04,343 |
1,041 |
12 |
Maverick VINALES |
Suzuki |
330,4 |
2'04,425 |
1,123 |
13 |
Stefan BRADL |
Yamaha Forward |
333,7 |
2'04,429 |
1,127 |
14 |
Yonny HERNANDEZ |
Ducati |
337,1 |
2'04,845 |
1,543 |
15 |
Hector BARBERA |
Ducati |
336,2 |
2'04,876 |
1,574 |
16 |
Mike DI MEGLIO |
Ducati |
337,8 |
2'05,048 |
1,746 |
17 |
Loris BAZ |
Yamaha Forward |
329,9 |
2'05,931 |
2,629 |
18 |
Hiroshi AOYAMA |
Honda |
341,9 |
2'05,959 |
2,657 |
19 |
Alvaro BAUTISTA |
Aprilia |
327,9 |
2'06,225 |
2,923 |
20 |
Jack MILLER |
Honda |
331,5 |
2'06,394 |
3,092 |
21 |
Karel ABRAHAM |
Honda |
328,3 |
2'06,563 |
3,261 |
22 |
Eugene LAVERTY |
Honda |
329,9 |
2'06,636 |
3,334 |
23 |
Nicky HAYDEN |
Honda |
326 |
2'06,913 |
3,611 |
24 |
Alex DE ANGELIS |
ART |
320,5 |
2'07,467 |
4,165 |
25 |
Marco MELANDRI |
Aprilia |
328,7 |
2'07,669 |
4,367 |