Dufam ze bude prsat tak dam takto.1. Rossi2. Lorenzo3. Cul
děkuju :-)
Abych řekl pravdu, jestli Niclas pojede a nebo nepojede v Estorilu, je mi vcelku šumák.Pořadatel je v závodě vrchnost a i když je to synáček pana Aja,měl by se chovat jako každej druhej.Kdyby mě takovýhle týpek,co by pořadateli jednu natáhnul,tak ať by mne potom řešili,kde by chtěli,zadrbal bych s ním,že by mu na palici museli dělat extra helmu,aby se do ní opuchlej vešel.Zkrátka,i takovej hošík,si musí své emoce pohlídat.
Tak a teď si to vem z pohledu závodníka - trénuješ, makáš na tom aby si mohl závodit, v závodě spadneš a motorka je OK - všude se to řeší tak že ti traťáci pomůžou vysypat štěrk a roztlačí tě zpět do závodu, ale když narazíš na trotla, kterej si tam honí ego, tak se za něj postaví ředitelství závodu :-S. Vžít se do jeho situace s tím množstvím adrenalinu, tak z toho štěrku by museli vyhrabávat toho trťáka :-D:-D
Pleteš se,..všechno konání,včetně sportovních klání,má svá daná pravidla.A pořadatel,..traťoví komisaři jsou na dráze od toho,aby se bezpečnost a pravidla dodržovala.Oni posoudí, jestli je bajk natolik nepoškozený,..a pokud jsou někteří v určité situaci benevolentnější,než jinde,..o tom nerozhoduje jezdec.A takový zajíček, jako je Niclas Ajo a to s adrenalinem,či bez něho,se musí chovat slušně,to především.Jemu patří dráha,nikoliv záchytná zóna.A to jsem toho nazávodil 100x víc než ty;-)
Dobře to napsal Alda-moto.;-)Názorně jsme to viděli např. vloni v Jerezu,když Doktor předjížděl "ukázkově" Stonera až se váleli v kačírku. :-(:-O Po pádu se všichni traťáci vrhli na Rossiho a málem ho dotlačili až do cíle a Stonera si vůbec nevšímali.:-@:-(To jsou ty Schumiho pravidla o bezpečnosti a posuzování provozuschopnosti bajku.Stačí když narazíš jak píše Alda-moto na trotla a můžeš mít bajk nepoškozený stejně Tě odtáhnou bokem a můžeš se třeba i stavět na hlavu.:-(
Tak tohle je jasná "nestrannost";-)Řešíme tady exces Niclase Aja.Pokud by se takhle choval každý,nemusí žádní traťáci existovat.Na poškozeném motocyklu se může dál jet a způsobit třeba malér jinému jezdci,..může z něho padat kamení,cokoliv,ať se ti za ním,třeba pozabíjí,že?Psal jsem milá s64ko,že záleží na okolnostech a bohužel,třeba i na jisté benevolenci komisařů,..ale posoudit, jestli je motorka OK a není nebezpečná pro jezdce a pro ostatní, je v kompetenci pořadatele.Tečka.A vztekejte se jak chcete.Prostě,..nemáte pravdu.
Je jasné,že jde v první řadě o bezpečnost jezců a obslužného personálu a když už se to stalo neměl se přetahovat o bajk a vůbec néé někoho z traťáků napadnout,ale na druhou stranu se mu vůbec nedivím,protože benevolence a korektnost platí jen na některé jezdce;-).
Za to ale já, rozhodně nemůžu;-)
Zde dávám jednoznačně za pravdu Schumimu. Rozhodnutí je a musí být pouze a jedině na traťácích. Ono nejde kolikrát ani o poškození stroje, ale jezdec bývá často i v šoku, adrenalin z něj cáká a zde je na místě právě jen posuzení traťáka. Jsou na to školeni, přesto na sebe berou obrovské riziko. Nezapomenu na Brno 81, kdy ještě na staré trati havaroval v zatáčce u "lomu" Francouz Alain Beraud. Po zdánlivě neviném pádu ho traťáci pomohli ještě roztlačit... a o necelé 3km tento jezdec havaroval znovu v poslední zatáčce před cílem a tentokrát tak, že o tři dny později podlehl v brněnské úrazovce svým zraněním. Za příčinu havárie byla označena porucha brzdy po prvním pádu.:-( A pokud se týká toho nadržování, víte, samozřejmě by být nemělo, ale... i u nás v Brně traťáci v podobné situaci udělají i nemožné pro domácí jezdce a my si toho ani nepovšimnem, protože to budeme v tom okamžiku považovat za zcela samozřejmé.;-)A byli bychom naštvaní, kdyby tomu tak nebylo.:-)
Nevím jak,ale povedlo se mi to sem dát 2x.:-O
Tip na Estoril:1. místo - jako obvykle - Jorge :-)2. místo - Andrea3. místo - Cal8. místo - Abájaa Kuba zajede TOP 5 ;-)
máám, díky :-)
No kam dat tip? :-)Lorenzo, Stoner, Pedrosa, Abaja 10...
no třeba sem, děkuji a píšu si :-)
Těžko asi odsuzovat traťáky, že je (bajk i jezdce) vlečou hned za bariéry, když to tam lítalo v některých místech do kačeru jak když se houfují vlaštovky :-S Prioritou musí být bezpečnost, trest tvrdý, ale kluk je to mladý, ještě si zazávodí do sytosti...
No to zase prr! Stejně dopadl i Oliveira a oproti tomu Rinsovi kačírek vysypali a ještě ho roztlačovali napříč tratí a pak po trati, takže ono bezpečnost jak u koho a jak pro koho ;-)
Tam kde padol Ajo boli iny trataci ako tam lde lahol Rins.je na tratakoch ako posudia a ako sa v danom momente rozhodnu.je fakt ze padov bolo az az. Myslim ze mlademu ten trest nezaskodi.trochu sa nauci ucte a respektu.ked chce raz byt najlepsi tak sa musi vediet ovladat.neaky adrenalin nie je podstatny.
To máš těžké, já to neposoudím takhle od bedny, jestli "stačilo jen vysypat šutry". Ti traťáci to asi dokážou odhadnout líp (případné i minimální poškození) a jestli nejsou objektivní, to nevím. Mrkni na Kornfika, podle mě při návratu na trať "omezil, popř. ohrozil"(tak je ta definice v pravidlech myslím) - jednoduše o jeho přední kolo slítl další jezdec. Já čekala nějaký penál, nebyl (o to líp, já mu ho nepřeju), ale v tom případě jsem si dokázala, že nejsem schopna tyhle věci soudit. Takže mě můj názor ber s rezervou, ale je to můj názor :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.