ČLÁNEK Z NEJMENOVANÉHO SERVERU IHNED VYMAZANÝ!!Karel Abraham: 2016 MS-Superbike místo MotoGP Před sezonou 2015 se rozešly cesty brněnské firmy Cardion - po deseti letech - jako hlavního sponzora týmu MotoGP Karla Abrahama a týmu AB Motoracing. Nyní dle webu Speedweek.com uvažuje 25-letý jezdec - jeden ze tří českých vítězů závodů GP - o přestupu do MS-Superbike v sezóně 2016.Od svého prvního startu v Grand Prix - Jerez 2005 - nosil Karel Abraham, momentálně jediný český pilot v MotoGP, logo hlavního sponzora firmy Cardion. Mezitím absolvoval «Abaja» celkem 155 závodů Grand Prix – 63 v MotoGP, 61 v kubatuře Moto2/250 ccm a 31 v 125-kách.Jelikož týmový šéf Karel Abraham senior nenašel za hlavního sponzora - brněnská firma CARDION s.r.o. byla založena roku 1994 jako výhradní zástupce společnosti St. Jude Medical pro Českou Republiku a na . trhu se zdravotnickými prostředky působí již téměř dvacet let - tak je dle Speedweeku hodně těžce představitelné financovat další sezónu v MotoGP, navíc s motocyklem Open-Class Honda není zrovna «ustláno na růžích» a kýžené úspěchy se prostě nedostavily - ostatně se jich nedočkaly ani jiné týmy s tímto motocyklem.CEO Dorny Carmelo Ezpeleta si ostatně přeje v budoucím startovním poli MS-MotoGP optimální počet 22 jezdců a nejlépe ve dvoučlenných týmech. Momentálně závodí v MotoGP 25 stabilních jezdců, a tak jednočlenné týmy jako AB Motoracing či IodaRacing nebudou od Dorny dále akceptovány. Navíc ani HRC nemá v úmyslu podporovat jako v letošní sezóně osm, nýbrž pouze šest pilotů v příštím roce.Abraham proto uvažuje přechod do paddocku MS-Superbike, kde by pilot jeho jezdeckého kalibru s motocyklem za 100.000 Euro byl schopen bezproblémově o špičková umístění. V MotoGP vyžadovala Honda za «chromý» Open-Bike bez «Seamless-Gearbox» více než Million Euro za rok, jako leasing, tedy za pronájem!Týmový majitel Jorge Martinez si už vloni stěžoval, že konkurenceneschopná Honda-Production-Racer RCV1000R stála místo původně nabízených 1,2 milionu 1,8 až 1,9 Mio pro jednoho jezdce na sezónu. A Honda-Open-Bike 2015 je ještě o něco dražší.Továrně Honda ale nezůstane Abraham v seriálu Superbike zřejmě věrný, CBR1000RR není vůbec konkurence schopná a úřadující mistr světa WSBK Sylvain Guintoli s tímto motocyklem horko těžko závodí ve druhé polovině Top-10.Daleko pravděpobnější je, že se Abraham senior vrátí ke svému spojení s Ducati. K řediteli závodního oddělení Gigimu Dall’Ignovi má český manažer velmi dobré vztahy, ostatně nesmíme zapomenout, že teprve po odchodu Itala od Aprilie k Ducati, změnil značku i Abraham.A co ještě mluví pro Ducati: Bike 1199 Panigale je po Kawasaki ZX-10R druhým nejsilnějším motocyklem v MS-Superbike.Po odchodu týmu Effenbert Ducati a českého jezdce Jakuba Smrže by český tým s českým jezdcem byl v MS-Superbike velmi vítaným subjektem. A to by znamenalo šanci, že by se šampionát WSBK mohl vrátit na Masarykův okruh. Bez závodů MS v Německu a v Rakousku by závod Brně jistě nalákal hodně fanoušků ze sousedních zemí. A jelikož MS-MotoGP se bude jezdit na Masarykově okruhu zřejmě i v budoucnu, tak je jistě hodně představitelné, že by Dorna kombinovaný balíček MotoGP/Superbike velmi přivítala. A bylo by to hodně finančně zajímavé i pro promotéra Karla Abrahama.Názor webu """""""""""": Pokud opravdu dojde k přesunu Abaji z paddocku MotoGP do paddocku WSBK, tak by zde Karel Abraham mohl s kvalitním motocyklem závodit ve druhé polovině Top-10, tedy minimálně na úrovni Baiocca, Badoviniho či Mercada.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.