Tým Karla Abrahama pro sezonu 2012

Tým Karla Abrahama pro sezonu 2012

V pátek představil český jezdec svůj závodní prototyp Ducati Desmosedici GP12 o jehož technických parametrech jsme už informovali. Nyní přinášíme kompletní sestavu týmu Cardion AB Motoracing.

O bezproblémový chod motocyklového prototypu Karla Abrahama se stará tým zkušených mechaniků, techniků a inženýrů pod vedením Marca Grany, šefmechanika brněnské stáje v MotoGP.

Fotogalerie - Slavnostní představení Ducati GP12 -

Tým Cardion AB Motoracing - MotoGP 2011

Foto: Tým Cardion AB Motoracing 2011: (zleva) Pietro Berti, Dario Massarin, Martin Havlíček, Martin Nesvadba, Karel Abraham, Marco Grana, Cristhian Pupulin, Yannis Maigret, Michele Bubbolini (v roce 2012 jej střídá Lindo Sbaraglia)
 

Cristhian Pupulin (ITA) - track inženýr
Zaměstnanec továrny Ducati, který je přidělený k týmu od roku 2011. Dříve spolupracoval s továrním jezdcem Ducati Nickym Haydenem. Jeho úkolem je podle dat z testování nastavit optimálně motorku. Úzce spolupracuje s šéfmechanikem.

Marco Grana (ITA) - šéfmechanik
Vyučil se ve škole Ferrari v Maranellu a s Karlem Abrahamem spolupracuje už šest let. Ve spolupráci s Christianem Pupulinem a jezdcem rozhoduje o ideálním nastavení motorky.

Dario Massarin (ITA) - telemetrik
Další zaměstnanec továrny Ducati. Má na starosti elektroniku na motorce, stahuje a vyhodnocuje veškerá data z motocyklu – od rychlosti, přes účinek brzd, pružení, řazení, pozici na trati.

Lindo Sbaraglia (ITA) - logistika
Zaměstnanec Ducati. Jeho úkolem je postarat se o dokonalou logistiku náhradních dílů na motocykl. V roce 2011 pracoval pro tým Pramac, za který startoval Loris Capirossi.

Yannis Maigret (FRA) - mechanik
V motosportu se pohybuje od roku 1999, v Cardion AB Motoracing pracuje od roku 2007. Stará se o plnění motoru, tedy přívod paliva, vstřikování a elektroniku motoru. Během závodního víkendu rozebere celý systém hned několikrát.

Martin Havlíček (CZE) - mechanik
Po každém dni kompletně kontroluje převodovku, spojku a stará se o přední část motocyklu. Původně pracoval u blanenského výrobce minibike Blata a s Karlem Abrahamem spolupracuje už od doby, kdy jezdil na minibike. Dnes už je to jedenáct let.

Martin Nesvadba (CZE) - mechanik
V týmu má přezdívku Bart. Na starosti má rám a zadní část motocyklu. Musí umět dát motocykl do špičkového stavu po pádu jezdce. Stejně jako Martin Havlíček pracoval dříve v Blata. Po prvním podiu Karla Abrahama v Japonsku přestal kouřit.

Pietro Berti (ITA) - mechanik
Zodpovídá za přípravu pneumatik, jejich kontrolu, skladování a zahřívání. Kromě toho řídí týmový truck. V prostředí mistrovského seriálu motocyklů se pohybuje od roku 2002 a má rád Imolu.

Zdroj: Tým Cardion AB Motoracing

Doporučujeme

Články odjinud