Nevím jestli je plus pro fabriky,tak určitě mínus to bude pro privátní stáje..teda pokud by se testovalo zvlášť- pokud by byl testovací den po závodním víkendu to by byla jiná , přeci jen by testy byly dalším navýšením rozpočtu stájí.
simoncelli starší chce aby místo minuty ticha před zavodem ve valencii jezdci v zahřívacím trningu nějak blbly na počest marca(jezdily po zadním ,turovaly mototory a td.)
Nepřeháněj. Přečti si můj příspěvek s přesným citátem P. Simoncelliho, uvedený pod čl."Motorkáři v Brně..."
Ducati tohle stejně nepomůže pokud ve fabrice nezmění myšlení a přístup k řešení problému.Stejně mi tohle řešení nepříde moc smysluplné.Pokud chtějí odstavit tovární prototypy a přejít časem na CRT tak měli povolit CRT testovat kdekoliv a ne jen na předem vybraném okruhu.Stejně tak u nich měli zrušit množství použitých pneu pro testování. Takhle budou mít továrny pořád obrovský náskok a CRT budou jen do počtu.Aby mělo jejich účinkování v GP smysl tak by muselo být pravidlo že by brali dvojnásobek počtu bodů co tovární speciály.Jinak nejspíš není šance aby jim mohli jakkoliv konkurovat.Ale třeba se pletu a CRT Aprilia nebo i jiný budou stíhat tovární speciály, kdo ví.Zatím ale za současnýho stavu sou CRT o 1,5 - 2 vteřiny pomalejší než nejhorší satelitní motka. S takovou jim továrny daj 2 kola jen to fikne:-P
Ducati byla první, která o to několikrát žádala, Honda její návrhy podpořila. Kromě počtu ks pneumatik věak je zde ještě jedno omezení: Toto testování bude možno provádět pouze na jednom okruhu, který tým musí dopředu nahlásit. ( Aby to někdo nepochopil tak, že se může testovat kdekoliv.) Továrny s tímto řešením souhlasí, rovněž Dorna, FIM, IRTA i MSMA. Ti všichni mají své zástupce v komisi GP, která s konečnou platností rozhodne.
ezpeleta sa zbláznil... :-O
Teď ti trochu nerozumím. Toto je kolektiví rozhodnutí. To nevymyslel Ezpeleta.
to nebylo přímo na tvůj komentář, ale "nekde" sem četl, že by si představoval moto gp bez továren, neco ala moto 2, že ty dvě hondy a yamahy si to rozdajú o titul a zbytek pole bude o crt a tak podobně...
hrc nestestovala a vyhrává o parník, ;-), jak to asi bude, když bude testovat, .-))
Paráda konečně začínají myslet hlavou toho testování je opravdu málo a pro Ducati je to myslím nejlepší zpráva za posledních pár týdnu :-D.A jezdit po okruhu víc je taky dobrá věc dřív jsem myslel že můžou libovolně po okruhu kroužit a pak mají oficiální treninky.Není nic lepšího než poznat trat dokonale z každou nerovností.Tak snad tomu příští rok opravdu bude :-)
Tak to je opravdu dobrá zpráva. To ale muselo trvat tak dlouho než to někomu došlo? Vím, krize, ale to byla jen kamufláž a prostor pro vymýšlení blbostí. Tento sport je špička a velmi drahá špička, takže se mělo spíš uvažovat o zrušení (když je to tak šíleně drahé). Mohlo se to dál posunovat k produkčním motocyklům. Stejně odchází i továrny, nad Suzou taky visí mraky:-S.Můj názor je, že pokud to má být vrchol motocyklového závodění , tak by měl být bez omezení. Kdo na to bude mít, bude testovat, kdo ne, tak z kola ven a ono se to protřídí. Až nakonec Dorna zjistí, že pohřbila tento sport, tak přejde ne golf, nebo kuželky :-S
Pro Ducati to bude spása, protože za těch pár dní, které teď všichni mají k dispozici, se fakt nedají dělat zázraky.
dobrá zpráva!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.