Po roce u Hondy Stoner cítí jistou satisfakci

Australan ovládl loňskou sezonu, když v sedle Hondy vyhrál deset závodů a celkem šestnáctkrát se umístil na stupních vítězů. Díky tomu získal nejen svůj druhý titul, ale také prokázal své schopnosti.

Casey Stoner naposledy vyhrál titul v roce 2007 s Ducati a do svého odchodu v roce 2010 nikdy neskončil na horší než čtvrté celkové pozici. Ze strany médií ale Australan cítil, že jeho výkony u Ducati nebyly nikdy doceněny, což se změnilo až loni, když s Hondou vyhrával a Valentino Rossi naopak v sedle Ducati bojoval s problémy.

Tento moment byl podle Stonera důležitý k tomu, aby mu pomohl obhájit své schopnosti, ale také prokázat, že v minulosti mohl klidně vyhrát víc titulů než jeden. „Všechno se velmi rychle změnilo,“ řekl pro Motosprint Casey Stoner. „V předchozích letech jsem od médií nedostal nic než pochybnosti a zpravidla jen velmi málo uznání za to co jsem dělal a jaké úsilí do toho vkládal.“

„Ale pak jsme s Valentinem změnili motocykly. On měl ten, na kterém jsem jezdil poslední čtyři roky a já získal motocykl svých snů, abych ním předvedl, čeho jsem schopen dokázat,“ pokračoval Australan. „Tato změna mi umožnila všem ukázat, že bych v předchozích letech také dokázal bojovat o titul a alespoň minimálně jeden další vyhrál.“

Loni Valentino Rossi v jednom z rozhovorů uvedl, že Honda byla nejlepší, protože do toho prostě investovali ze všech nejvíc. Podle úřadujícího šampiona MotoGP to není nic jiného než další snaha z Italovy strany zlehčovat jeho zásluhu na zisku titulu.

„Valentino říká a dělá vše proto, aby bagatelizoval co jsem loni udělal já, můj tým a Honda,“ uvedl Stoner. „Není pravdou, že Honda utratila tolik peněz, protože to není společnost hloupých lidí. Nemělo by smysl investovat velké peníze do osmistovky, která už v té době končila a mezitím vyvíjet nový litrový prototyp.“

„V roce 2011 vlastně Honda neudělala nic víc než obvykle a důkazem je skutečnost, že model 2011 se příliš nelišil od toho z roku 2010, kromě převodovky samozřejmě. Navíc moje motorka zůstala v průběhu celé sezony prakticky beze změny. Pravdou je, že Honda měla dobrou motorku ještě dřív než jsem tam přišel. Potřebovali jen čerstvou sílu zvenčí, která udělá ten potřebný rozdíl, aniž by se této role bála,“ dodal závěrem Casey Stoner.

Petr Czyž

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

31.1.2012 22:26 EliasFan (KovistarMovistar@seznam.cz)Team Lotus - Heikki Kovalainen
Hoši (holky)
Diskuzi jste udělali zajímavou, ale já bych ty mediální příliš nehrotil. Podle mě Casey Valeho nijak zásadně neurazil a jestli kecá, nevím. Cítil se možná trochu ukřivděný za to, že novináři, kteří Moto GP nerozumí, čekali od něj supervýkony stylu, že porazí Rossiho, ale naštěstí pro ně se tak nestalo a tak mohli Caseyho pomlouvat. Taky se mi občas jeho výroky nelíbí, ale on je prostě takový. Někteří ho za to milují, jiní nenávidí. Strašně mi to připomíná horké diskuse ze železničního sektoru a to když Jančura řekne něco proti Českým Drahám. To fanatici ČD zuří a fanatici Jančury obhajují... Až tak, že z toho vznikne naprosto nečitelná diskuse. Díky Bohu, že se tady příspěvky čtou mnohem lépe.

PS: Pokud můj komentář náhodou nedává smysl, omlouvám se. V rychlosti jsem si ho po sobě nečetl.
1
29.1.2012 19:02 VTRONLYMAN
Ještě aby satisfakci necítil po tom co se událo minulou sezónu.
0
29.1.2012 16:38 MadMax - Jorge Lorenzo
FOR ALL
To je zase bitevní pole, berte život s radostí a nerozčilujte se;-)

Jsou důležitější věci než jak nějakej jezdec na motorce točí plynem.
0
29.1.2012 16:53 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: FOR ALL
Moje řeč;-)pokud jde o to,brát život s radostí,ale i když teď spíše řeším, jak se naši biatlonisté ohánějí malorážkou,tak až to naplno v Kataru začne,bude to pro mě sakra důležitý;-)
1
29.1.2012 16:55 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: FOR ALL
Jo, klukům to letos moc nejde. Zklamal dnes i Štybar, to jsem opravdu nečekal.
0
29.1.2012 16:59 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: FOR ALL
Jo, jo,..koukal jsem,.,každej den nemůže být posvícení,Alberts makal jak barevnej.Možná mu nesedl ten písek.Cha,cháááá,..četl jsem tvůj komentář k závodu,kdy Vale zářil.No tak to jsi toho moc neviděl,za ty roky;-)To já u telky vydržel,tehdy s radostí,ale i teď,když se nedařilo.
1
28.1.2012 23:03 Ladin46 - Valentino Rossi
27.1.2012 09:00 Dyzl
Možná pro jiné hodně dobré,vcelku ano,ale člověk,který napíše"Mám Rossiho rád, je můj oblíbenec" - by nikdy nenapsal "následné tanečky s oddělováním boxů když Rossi nemohl vydýchat, že mladší kolega mu šlape na paty." Protože to byl požadavek od Gumárny,ne Valeho,včetně nesdílení dat!.To dýchání na záda i s předstihnutím klidně beru,ale opět ta zeď?Takže "Velice realistické zhodocení" - určitě ne,co Mambo,aspoň Ty bys to měl brát v potaz.
1
29.1.2012 00:13 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
Půl sezony to opravdu byl požadavek Bridgestonu, ale pak když v další sezoně na ně najeli všichni si ta hysterická primadona vyřvala i dále a přidala k tomu ještě zákaz sdílení dat. Takže Lorenzo ho musel žrát ukrutně.

Myslím, že když se ho Yamaha zbavila, tak rádi zeď zbourali a klůkům to tam konečně šlape jak má, včetně oboustraného sdílení dat. Věřím, že se u Yamahy po něm nestýská ani šroubováku.
-1
29.1.2012 11:12 Ladin46 - Valentino Rossi
Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
Je vidět,že se Vás chytlo víc,na pravdě v podstatě nezáleží,v tom případě k čemu diskuze?Takže prvotní impuls byl od gumárny a ne Rossiho,sám to píšeš a sdílení dat bylo zakázano taky od začátku.Co vyjadřují palce mě vlastně jen přesvědčuje o tom,že jsem asi ...
3
29.1.2012 16:26 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
ee sdílení dat z tréningů přišlo až když oba jezdili na Bridgestonech a z ossiho strany.


A palce tady cosi vyjadřují, ale rozhodně né pravdu. Protože pokud by palce značili pravdu, tak byl Rossi mistr světa v roce 2011 a Stoner by se za svá slova už smažil v pekle. Palce značí, že je tu nejvíc uživatelů Rossifans
0
29.1.2012 12:24 jannyk - Jorge Lorenzo
Re: Re: oprava malé faktické chybky
zeď v boxech Yamahy je stále - pro větší klid jezdců a jejich týmů (se souhlasem všech)...já jen aby nedošlo ke zbytečné hádce ;-)
1
29.1.2012 16:21 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: oprava malé faktické chybky
Jsem čekal kdo mi to připomene, ale tebe ne ;-)
0
29.1.2012 19:45 jannyk - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: oprava malé faktické chybky
Maxi, to bylo z taktických důvodů ;-)
0
29.1.2012 13:19 datelos - Valentino Rossi
Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
Dobrej blábol.
-1
29.1.2012 08:25 mamba54
Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
K těm tanečkům skutečně došlo. To je naprosto realistické konstatování.;-) Zaráží mne však docela jiná věc. A sice tebou vyjádřené přesvedčení, co by člověk ,(který má rád Rossiho) NIKDY NENAPSAL !!!:-OTo si tedy mám myslet, že každý, kdo se na Rossiho nedívá s tebou stanovenou povinnou dávkou obdivu, natož aby se vůdči němu dopustil svého názoru, NEMŮŽE být jeho fandou??? Divná představa fandovství!( To je zase můj názor.);-)
1
29.1.2012 11:23 Ladin46 - Valentino Rossi
Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
K tanečům skutečně došlo,ale pokud vím,až po roce.Samotné vedení Yamahy na tom trvalo.Rossiho může mít spoustu lidí rádo,aniž by ho obdivovalo,to ale neznamená,že se budou psát polopravdy.V podstatě definice zaslepenosti?Kápli jste na to.Sdílení dat?Do Pedrosy se nenavážel nikdo,když on jediný viděl data všech Hond,viz aféra s chudákem Nickym,který byl obviněn,že kopíruje nastavení Daniho,je toho víc.Myslel jsem jen,že realismus je taky hlavně o pravdě,ne smýšlení.Dlouho jsem zde nepsal,měl jsem těžký rok,ale v podstatě dle Tebe píšu bláboly,tak si to užívejte dál.Ono stačí jen číst a trochu pevné vůle,nereagovat.
1
29.1.2012 12:05 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
Máš recht Ládine;-)Nikdo jiný než Rossi, jim prostě tak v žaludku neleží,..nazývají ho vztekající se primadonou,ač ta vztekající se zneuznaná primadona pochází z jiného kontinentu.Je jim nad slunce jasné,že sečtou li roky,na devět titulů to prostě nemůže dopadnout,i kdyby si jedničkama polepil bajk i s helmou a to je zoufalství,které je vede k tomu,aby když ne jinak,tak aspoň plivnout a vydýchat se před nedělním obědem:-D Já tady už přes rok taky úspěšně neraeaguju na některé zasvěcené a jsem naprosto spokojenej.Jen s úsměvem,místo toho,abych si zadělával na žaludeční vřed,pozoruju jak je Vale vnitřně ničí:-D
Snažím se je pochopit,..taky jsem nemusel Lorenza,ale Jorge opravdu léty hodně umravnil své výroky a díky tomu,že než by hloupě mluvil,raději chytře a rychle jede,tak mu letošní titul naprosto přeju.A mám pocit,že ho dá;-)
2
29.1.2012 16:34 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
No o mě určitě nemůžeš mluvit. Já měl náběh na vřed dokud vítězil. Teď mi určitě v žaludku neleží a neničí mě nic vnitřně.

A také jak by mohlo????? Vždyť můj neoblíbenec dostával na frak v každém závodě, proháněly ho satelity, v kvaldě ho kolikrát předjel Karel, celkově skončil asi 7, ani nevím, jestli stál na bedně a hlavně zatím nic nenasvědčuje tomu, že by se to mělo pro sezonu 2012 změnit. Jo kdyby zase po každém závodě stál na bedně, tak skřípu zubama, ale takle jsem šťastnej a užívám si každé otevření těchto stránek. Hlavně se těším až vám vrátím loňské komentáře, že na litru bude zase nejlpší a že litr mu mooooc prospěje.
0
29.1.2012 16:45 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
:-D No nevím Maxi,..když tě čtu,mám pocit,že ten vřed tam je a dokonce praskl:-D Pokud nevíš, jestli byl na bedně,tak byl jednou a to třetí.V tom závodě předjel dokonce Jorgeho,..sice jedinkrát:-D ale předjel.Nevím kdo tady řekl,že na litru bude zase nejlepší,..já tedy určitě ne,ale nejlepší nebude ani Stoner,k tomu se hlásím.Možná to nebude Vale,kdo ho s chutí slupne,ale Yamaha si ho dá v komplet složení, jak zralou malinu;-)
1
29.1.2012 16:47 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
Se bojím, že Stonera nezastavíme
1
30.1.2012 00:56 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
:-D No,..od tebe se to ani nežádá:-P o to se postará Jorge s Benem;-)
-1
30.1.2012 00:57 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
Ty budeš mít plný ruce práce s Valentinem:-D !!
1
29.1.2012 16:46 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
Teď jsem si vzpoměl jaká to byla hrozná doba. BRRRR:-S

Rossi na PP - klasika špatnej start propadá se na 7 flek - na konci 1. kola už je 5 - na konci 3. kola je za vedoucí dvojkou - na konci 5. kola oba postupně podjíždí a dostává se na čelo - komentátor nahlas uvažuje jestli Rossi nasadí ke svému obvyklámu trháku - ÁÁÁ už je to tady, Rossi nasadil ke svému pověstnému trháku a získal 7 vteřin náskok - po 10 minutách MadMAX vypíná přenos MotoGP a jde si raději užít nedělního sluného odpoledne ven se psama.


Fuj to bývala ale nuda
2
29.1.2012 16:55 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
Já ti rozumím,ale představ si,že ta potfora historie,se prý občas opakuje:-D:-D:-D
0
29.1.2012 16:28 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
Přeji hodně pevné vůle, abys už nikdy nemusel na nic reagovat:-D
-1
29.1.2012 16:37 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
:-D vůli pevnou mám,asi by ses divil,i když nechápu,co má společného s touto diskuzí:-P
0
29.1.2012 16:41 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
To je reakce na ladinovo poslední větu - Ono stačí jen číst a trochu pevné vůle,nereagovat.

Se to tak jakoby stírá a není pořádně poznat kam to patří.
0
29.1.2012 16:49 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
Jo táááááák :-D;-)
1
29.1.2012 16:56 Ladin46 - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: 27.1.2012 09:00 Dyzl
Pamatuji si,že i já jsem Tě přemlouval,abys diskuzí se zůčastňoval.Je to skvělé bavit se Tebou,Viktorbem a Zipem.To,že neuznáváš pravdu a meleš někdy pantem kvůli vytáčení jiných,byť bláboly,Tě nalňuje.Tak ať se vám vede.Jsem sám zvědav,na jak dlouho je to můj poslední příspěvek.Tobě ať papaj další z ruky.Čus
0
28.1.2012 16:41 kolja - Ben Spies
nevim comtim cjhtelm basnik rict
0
27.1.2012 14:48 rumovniknarumuMarco Simoncelli
je jasný že je to taktika nebo válka nebo jak kdo chce ,jde ale o to jak to Stoner vysílá ,je to prostě k smíchu kdyby někdo takhle nešikovně vedl válku proti mě ,tak na to ani nereaguju a ještě se zasměju, vždyť je to fakt legrační ,že si počíná jak malej, ubrečenej kluk a ještě ne moc chytrej . Jinými slovy jak zde někdo nazval"velkohubost". Jinak ať se třeba porvou, je to koření celého závodění,to jak mezi sebou vedou"války" a to je právě věc ,která dělí nás fandy ,prostě každý stojí na straně svého koně a to je v pořádku.
2
27.1.2012 17:18 s64 - Casey Stoner
Re:
Kdy už konečně pochopíš,že s touto slovní válkou začal Rossi a navážel se do něj ještě když Stoner jezdil na Ducati??? Opakuju to už po několikáté,Stoner měl pouze možnost to Rossimu a Burgessovi vrátit,tak toho využil.Není to ani první ani poslední případ mezi jezdci.Není to sice nic hezkého tato psychologická válka mezi jezdci,ale je tomu tak.Nejlepší by bylo kdyby své schopnosti dokazovali pouze na závodní dráze,ale to je asi až moc utopie.
0
27.1.2012 21:14 rumovniknarumuMarco Simoncelli
Re: Re:
hele já nepsal nic o tom kdo to začal ,pochybuji po tom co píšeš jako reakci ,o tvé soudnosti na danou věc . Přečti si to ještě jednou a zjistíš proč ti to píšu.A nebo ti to napíšu já-souhlasím že je to válka mezi nima nebo kýmkoliv jiným !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jde jen o to že mluví jak osel ,nemá to nic co by někoho mohlo uvést v to ,že je normální ,jinak at se s Rossim třeba zabijou mě je to jedno.Pokud ti tohle nestačí vyhledej pomoc,protože tvá reakce ne můj příspěvek ,je fakt zcestná ,uznej sám co mi to tady cpeš ,jinak nic ve zlým kámo ,opravdu.
1
27.1.2012 21:20 rumovniknarumuMarco Simoncelli
Re: Re: Re:
myslím to tak,že válka ,kterou vedou je jejich věc a je zcela zřejmá,mě jde jen o tu formulaci,vždyť on si počíná jako velmi velmi nezkušený vojáček v této válce nemá to š´ávu někoho naštvat je to průhledné o co mu jde ,prostě to neumí. To jsem chtěl říct původním příspěvkem. Věřím ,že se domluvíme ;-)
0
27.1.2012 23:10 s64 - Casey Stoner
Re: Re: Re: Re:
Nevím,co se Ti nezdá na Caseyho formulaci.Každý něco řekl,jak Rossi,tak Stoner a už to bylo.Jasně, kdo vyhraje 9 titulů se může navážet do někoho jiného, ale kdo má titulů méně mu nesmí vrátit stejnou mincí, dokud tituly nevyrovná.Asi tak.
0
28.1.2012 08:16 rumovniknarumuMarco Simoncelli
Re: Re: Re: Re: Re:
tak nevím,ty jsi to opravdu nepochopil,nech to plavat. Já souhlasím s tím co říkáš, nebo jak to myslíš,ale mě jde úplně o něco jiného. Prostě toho nechám a nebudu tě trápit........... asi tak....ani se nedivím ,že fandíš Stonerovi;-)
1
28.1.2012 11:04 s64 - Casey Stoner
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No mě vůbec netrápíš,jenom jaksi pořád nemůžu pochopit,co tím chtěl autor říct.Píšeš,že Stoner mluví jak osel..atd.Proč??Tím,že se brání?? Tím,že až teď poukázal na staré křivdy nebo snad svými ambicemi?Nebo snad způsoby své prezentace?Je fakt,že si dost nevidí do pusy,jako i jiné hvězdy před ním (46),ale jinak stačí si přečíst články na jiných serverech třeba i zahraničních a možná změníš názor a pokud nejsi zaslepený Rossisa a možná pochopíš Ty.;-)
-1
28.1.2012 14:02 rumovniknarumuMarco Simoncelli
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Hele tak naposled. Přečti si co jsem psal,protože si sedíš na vedení-NEVADÍ MI ŽE STONER REAGUJE NA ROSSIHO TO JE JINÁ VĚC TU ROZEBÍRAT NEBUDU. NEVADÍ MI ŽE UŽ NEVÍM CO !!! PÍŠU ŽE MLUVÍ JAK OSEL PROTO,PROTOŽE ,JAK TI TO VYSVĚTLIT POLOPATĚ, NO JE PROSTĚ HLOUPEJ,KDYŽ SI PŘEČTU JAKÉKOLIV KOMENTÁŘE JINÉHO JEZDCE ,JE TO JAKO KDYŽ MLUVÍ DOSPĚLÝ ČLOVĚK,COŽ U STONERA NEMOHU ŘÍCT ,PRÁVĚ NAOPAK JEHO FORMULACE JE JAKO KDYŽ MLUVÍ MALÉ DÍTĚ, NO A TO PRÁVĚ VELMI ZTRÁCÍ NA VÁZE(TA ŘEČ)CO ŘÍKÁ TŘEBA ZROVNA O ROSSIM. PÍŠEŠ O KŘIVDÁCH A TAK, ALE JÁ NEPSAL ŽE BY TO CASEY NEMĚL ŘÍKAT,NEBO ŽE SE BRÁNÍ NEBO CO JÁ JEN ŘÍKÁM ,ŽE JE PROSTĚ HLOUPEJ A TÍM JAK(NE CO!!!)MLUVÍ TO PROSTĚ PODTRHUJE A VŠICHNI SE MU BUDOU ZA ZÁDY SMÁT. jÁ PROTI NĚMU NIC NEMÁM!!!ALE KURŇA ,KDYŽ TO NEUMÍ AŤ NEMLUVÍ A RADĚJI JEZDÍ TAK,ABY VYHRÁL TŘEBA TĚCH DEVĚT TITULŮ CO MÁ ROSSI. JÁ JEN REAGOVAL NA TENTO ROZHOVOR S NÍM A SMĚJU SE JEŠTĚ TEĎ. ALE TO JE JEDNO ,PROSTĚ O TOMHLE SE NEMLUVÍ A OBZVLÁŠŤ NE MEZI TAKOVOU ELITOU. MĚ KDYBY SE TAKHLE NĚKDO ZAČAL KASAT PO ZÁVODECH BY TO PŘIŠLO K SMÍCHU ,PROTOŽE TO NEMÁ ÚROVEŇ. ÚROVEŇ BY TO MĚLO KDYBY TO NEROZMAZÁVAL A ŘEKL TŘEBA "TAK A TEĎ MĚ ZKUSTE CHYTNOUT" :) hele rád jsem podebatil a sejdeme se zase u něčeho jiného ok?!
1
28.1.2012 14:47 s64 - Casey Stoner
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
HELE TAK NAPOSLED:Je mi úplně jedno,jak se Ti jeví Stoner a jak se Ti jeví jeho formulace a když Ti to připadá hloupé,tak je to Tvůj problém.Důležité je,že to funguje a ten komu to je to od Stonera adresováno to ví určitě taky.;-)
0
28.1.2012 21:17 rumovniknarumuMarco Simoncelli
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
můj problém to není, máš pravdu, vnímám ho tak jak vnímám,ale jestli to bude fungovat na inteligentní lidi dost pochybuju a právě ten komu to je adresováno se tomu rád zasměje. Mě to připadne hloupé, tobě ne, toť vše ;-) každej kdo to čte si to přebere sám. čus zatím ;-)
0
27.1.2012 09:00 DyzlCaterham - Mike Hailwood
To je prostě válka.
Závodění je nejen o technice a jezdeckém umění, ale i o psychické síle každého z jezdců. Jeho sebevědomí a jistotě. A boj mezi jezdci pokračuje i mimo trať. Účelem je narušit jistoty a sebevědomí ostatních. Je zase na nich, jak se s tím vyrovnají. Takže Stonerova slova beru i jako součást boje mimo trať. Narušuje Rossiho sebedůvěru slovy která se dají těžko vyvrátit a jdou tedy přímo na komoru.
Sledoval jsem sezónu velmi bedlivě a i přes světlé okamžiky mi velmi často Rossi přišel i velmi odevzdaně. V každém případě, takový maestro na tovární motorce by měl jednoznačně vyčnívat nad ostatními jezdci stejné značky a některé tréningové i závodní výsledky byly docela děs. Osobně si ale myslím, že Rossiho načnul už Lorenzo, viz následné tanečky s oddělováním boxů když Rossi nemohl vydýchat, že mladší kolega mu šlape na paty. Mám Rossiho rád, je můj oblíbenec a přeji mu aby on i motorka se dostali znovu do formy, obávám se ale, že to bude mít velmi obtížné. To je ale jedna z velkých neznámých, pro které nás závody také baví. Být předem nalajnované, zábavy půl.
9
27.1.2012 09:10 mamba54
Re: To je prostě válka.
Velice realistické zhodocení, bez zbytečných emocí. I fanda může mít reálný pohled a situaci. Za mě palec.
1
27.1.2012 09:34 DyzlCaterham - Mike Hailwood
Re: Re: To je prostě válka.
Díky, znám to i z druhé strany barikády.
0
27.1.2012 16:44 tomíček - Valentino Rossi
Re: Re: To je prostě válka.
Za mě taky, jeden z nejlepších komentů za poslední dobu.
0
27.1.2012 10:40 gorkzy - Felipe Massa
Re: To je prostě válka.
Výborně napsané,já bych se nejvíc přikláněl k tomu sebevědomí-dobrý jezdec ho prostě mít musí a s dobrými výsledky samozřejmě i roste do nekontrolovatelných výšin,no a v důsledku toho pak mužem slyšet z jejích ust přehnaně namyšlené věci.
2
27.1.2012 10:44 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: To je prostě válka.
Konečně nějaký Rossiho fanda, kterej nemá nasazené růžové brýle a umí uplynulé sezony popsat bez emocí a realisticky.
-3
27.1.2012 14:49 rumovniknarumuMarco Simoncelli
Re: Re: To je prostě válka.
zajímalo by mě za co jsou ty červený palce,já už snad ničemu nerozumím:-D
0
27.1.2012 17:10 patstreet
Re: To je prostě válka.
výborná správa;-)
0
26.1.2012 20:34 rumovniknarumuMarco Simoncelli
tak jsem se teď dočetl ,že vývoj převodovky pro hondu stál 8000000 eur a ona samotná stojí 650000 eur. kurňa to je dost...asi si ji nekoupím
0
26.1.2012 19:01 kolja - Ben Spies
zajimava debata.Ted davam za pravdu eMem-ku a to i kdyz vetsinou souhlasim s SdS.Porazeni legendy se zrovna nemusi rovnat porazeni nejlepsiho v poli ten dany rok.Casey je mozna jen blbe prezentovan medii,ale muze si za to sam(chce svuj klid a lovit ryby a klpkany),naopak Vale ma s medii dobrej kontakt.To i pres to,ze si svuj klid taky hlida.
1
26.1.2012 17:06 Ladin46 - Valentino Rossi
Nejednu myšlenku a otázku. Proč chtějí všechny nové hvězdy, adepti, přicházející do kategorie MOTOGP, utkávatse s ... Rossim? To proto, že je odepsán? Proč i Márquez doufá, že až bude v MotoP, se utká s Rossim? Protože tomu nerozumí? Nemyslím si, chce porazit mistra, ne tlučhubu. Proč všichni chtějí porážet Rossiho? I Chorche si to nejvíc přeje a přestože vyhrál titul, prohlásil, že vlastně nikdy Rossiho neporazil. Taky tomu nerozumí? Pochybuju, doufám, přeji si a věřím tomu, že Vám všem skeptikům, vytře Vale zrak. Naštěstí Vás není mnoho. :-P
5
26.1.2012 17:24 datelos - Valentino Rossi
Re:
Kurňa, lépe bych to nenapsal, proč se sním chtějí utkákat Maxi? Že by to bylo největší eso na startu?Maxi.
1
26.1.2012 17:46 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re:
Dobře to nastartuje kariéru. A co teprve kdyby jej porážel ital,m to by bylo něco...
-3
26.1.2012 18:37 datelos - Valentino Rossi
Re: Re: Re:
Jo to máš recht, Ital by byl dobrej, škoda Marka.
1

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář