Rossi a Hayden si zazávodili o šesté místo

Osamocený závod spolu jeli tovární piloti Ducati. Valentino Rossi udržel za svými zády Nickyho Haydena a projel cílem šestý. Oba si pochvalují zlepšení, ale cítí, že by měli dojíždět výše.

Valentino Rossi a Nicky Hayden dovezli své stroje Ducati Marlboro do cíle Velké ceny USA v Laguně Seca na šestém a sedmém místě. Na tovární hondy a yamahy jejich tempo nestačilo.

Rossi startoval se strojem GP11.1 a viděl určité zlepšení. "Začali jsme z lepší pozice než v předchozích závodech. Měl jsem na startu dobrou reakci a snažil se držet nejlepších. Pak se mi ale na hrbolech v zatáčce pět dvakrát zablokoval předek a já málem upadl. I potom jsem měl dost obtížný závod, protože Nicky se na mě přilepil a nedal mi šanci vydechnout," vzpomínal Ital, který ale chce bojovat o lepší než šesté místo. "Máme určité problémy a musíme udělat to nejlepší s tím, co máme."

Devítinásobný mistr světa ztrácí především na vjezdech do zatáček. "Jsem velmi pomalý, protože nemám na ducati ten správný pocit, ale tvrdě pracujeme. Musíme se soustředit a zůstat pozitivní. Děláme postupné pokroky. V krátké době musíme dohnat chybějící desetiny, abychom se udrželi Spiese, Simoncelliho a Doviziosa. Pak můžeme přemýšlet o ostatních," shrnul Ital nejbližší cíle.

Hayden, který po srovnání obou strojů vzolil GP11, v Laguně Seca kdysi vyhrál, takže sedmé místo rozhodně neslaví. Nepomohl mu ani pád v kvalifikaci. "Měl jsem slušný start, ale neudržel jsem se druhé skupiny, jak jsem doufal. Bylo to jako na Sachsenringu. Dobrá bitva s Valentinem, ale třicet sekund za nejlepšími. Vale nebyl rychlejší než já, ale je to závodník, nedělá chyby a nic vám nedaruje," pochválil svého týmového kolegu Američan.

Bývalý mistr světa viděl dvakrát skulinku ve vnitřní stopě, ale nechtěl riskovat pád obou jezdců v souboji o šesté místo. "Lidé, kteří si myslí, že (Valentino) neriskuje, jsou blázni. Dvakrát jsem viděl, jak mu pravá noha sjela ze stupátka a málem spadl. Máme teď dva týdny do Brna. Není čas na negativa. Věřím ve svůj tým Ducati a pořád myslím, že budeme mít dobrou sezonu," doufá.

Filip Fikejz

Diskuze

Jak zobrazovat diskuze:

Psát komentáře lze až po přihlášení v záhlaví stránky. Pro novou registraci klikněte sem.

28.7.2011 15:01 goldstar7Valentino Rossi
Ahoj všem, vidím, že tu stále debatujete, což je dobře;-). Byl bych strašně moc rád, ty co tu navštěvují tyhle super web stránky, aby byli i oni na VC Brna. Podporu tenhle stánek potřebuje, aby nakonec nezanikl a ti nahoře si uvědomili, že závody nejen MotoGP jsou v naší malé zemi oblíbené a navštěvované. Doufám, že padne rekord co se týče návštěv. A je mi úplně jedno jestli někdo fandí Pepíkovi a nebo Lojzíkovi, hlavně že tam budeme a můžeme se i osobně sejít a v klidu při závodech podebatovat.
0
28.7.2011 18:00 milda.vale - Valentino Rossi
Re:
to bych chtěl vidět tu debatu :-D:-D;-);-):-P:-P
1
28.7.2011 18:52 jannyk - Jorge Lorenzo
Re: Re:
:-D :-D :-D já radši ani ne....ikdyž s demižónem slivovice ;-) :-D
0
28.7.2011 23:20 goldstar7Valentino Rossi
Re: Re:
Víš co, kecat tady o tom jak sleduji pečlivě motogp a potom ani nejít na VC do Brna což se mi zdá cenově nejpřijatelnější se mi zdají povrchní. Nikomu nevnucuji, aby se se mnou sešel, to ani náhodou, byl to jen přátelský návrh. Já osobně nemám problém se sejít s novými lidmi. A pokud by někdo jak tu naznačila Jannyk s demižonem, tak ať raději zůstane doma.
-1
29.7.2011 07:20 jannyk - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re:
ty jsi mi pěkně škrobený :-P
2
29.7.2011 07:59 jannyk - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re:
ne, prostě si to neodpustím: mě zase přijde povrchní soudit o někom, že je povrchní jen kvůli tomu, že případně nenavštíví VC v Brně, když o něm s odpuštěním prd víš...to jen na okraj...jestli pojedu nebo ne, teď nevím a to z mnoha důvodů a sorry, povrchnost to není
4
29.7.2011 10:03 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re:
aniž bych ten tvůj příspěvek četl,tak jsem to tak před chvíli napsal!!;-)
0
29.7.2011 10:32 jannyk - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re:
držela jsem se dlouho, ale nešlo to nenapsat...
0
29.7.2011 10:02 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re:
Co to tady meleš???Ty víš důvody proč nejedu do Brna???Kdo je u tebe povrchní??!!:-@:-@:-@ Prostě letos do Brna jet nemůžu,ale to neznamená,že bych tam nechtěl jet!!To,že mi to letos nevýjde,je prostě moje smůla...Třeba bude Brno letos i naposledy,ale prostě jsou věci přes které vlak nejede.Mám jiné povinnosti a ty mi Letos Brno navštívit nedovolí,ale to neznamená,že jsem horší fanda než ten co tam pojede!!
3
29.7.2011 10:51 goldstar7Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re:
Já nevím co se tady rozčilujete, já to nemířil na vás. Já moc dobře rozumím tomu, že někdo prostě jet nemůže, ale ta povrchnost byla míněna na to, že někdo nikdy nenavštívil VC a bude tvrdit jaký je neskutečný fanoušek.
Věřím tomu, že zase i někteří by rádi jeli, ale bohužel nemají na to finanční prostředky, ale opět bych mohl oponovat, když někam chci jet, tak se dá i z mála našetřit.
1
29.7.2011 21:56 mamba54
Re: Re: Re: Re: Re:
Lidi, nehádejte se. Kdo chce a může, ten jede. Kdo chce a nemůže, jel by. A nedá se říct, že by byl menší fanda. To já znám ve svém okolí horší případy. Ty, co se ani na TV nepodívají, ale pak hodně rozumují a ještě víc kritizují a pomlouvají. Ještě štěstí, že tady nikdo takový není, nebo aspoň já o něm nevím. Tak těm, co pojedou, přeju šťastnou cestu, hezké zážitky a třeba se potkáme. No a těm co nepojedou, těm přeju aspoň ostrý obraz a čistý zvuk. No a pak všichni podebatíme.;-):-)
4
29.7.2011 22:20 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Super příspěvek ;-);-);-);-)
1
30.7.2011 03:44 goldstar7Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Musím uznat máš pravdu na celé čáře. Nejspíš jsem to přepískl svými výroky, ale šlo mi o dobrou věc. Přiznám se mám teď popito, ale dokáži uznat konstruktivní názor, čeho si vážím. Omlouvám se za své tvrdé výroky, ale někdy to tak cítím, že je potřeba někdy trošku zarýt.
3
30.7.2011 07:51 mamba54
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Přiznat omyl, nebo chybu, umět se omluvit, není slabost, ale umění a ne malé.:-);-)
1
30.7.2011 12:23 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
ok v pohodě ;-);-)
0
30.7.2011 12:50 jannyk - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
:-) na pohodu
0
27.7.2011 08:52 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Pořád se tady porovná nesrovnatelné.Ono se to loni bojovalo o bednu mnohem snáz,než letos.Rozložení sil bylo nesrovnatelné.Loni byla jediná Yamaha s Lorenzem,Rossi měl dobité rameno a zlomenou nohu,Hondy nejely v porovnání s letošním rokem ani náhodou,Dovi plácal sedmičky a jedinej Dani,byl zraněnej taky.Ben jako nováček jezdil satelit,tak ono dostat se na bednu,nebylo zase tak obtížné.Letos se k Jorgemu přidal na továrně Ben a i když zatím nejede jako Jorge, jede fest a vpředu.K tomu čtveřice továrních Hond,které letos mají materiál jako břitvu a to je dohromady šest jezdců.Takže,..pokud tohle nikdo nevidí,..nojo,no.
2
27.7.2011 09:53 MadMax - Jorge Lorenzo
Re:
Dobře, ale co teda potom řekneš na to, co psal Mamba, že Stoner loni zajel na Dukati rychlejší čas, jak letos na Hondě?
0
27.7.2011 10:42 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re:
Nic,..proč ne?Jen počet jezdců a rozložení sil,tedy obsazování prvních šesti míst, je s letoškem v této sestavě jezdců a strojů,naprosto nesrovnatelná.Nic víc.
2
27.7.2011 11:38 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re:
No každý si z toho může vzít co chce, ale pokud na stejném okruhu se stejným obutím a za podobných povětrnostních podmínek zajel Stoner na Dukati lepší čas jak letos na Hondě, tak já si z toho vyvozuju, že by patrně i letos bojoval na špici.

A to jak už jsem jednou psal a co musím rozhodně uznat vadí mi Stoner jako člověk, to Rossi mi jako člověk nevadí ani trochu, takže Stonera proti němu neprotěžuji.
1
27.7.2011 12:03 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re:
Můžeš mít pravdu,..taky nemusíš,ale můžeš,to připouštím.Pokud se s tebou bude dát takhle rozumně mluvit,rád s tebou poklábosím.Pokud ale bude jediným cílem příspěvku někoho záměrně nas*at,pak je každá domluva marná.Taky jsem čekal od Valeho mnohem větší progres během půl sezóny,..je vidět, jak té motorce nevěří a sám to i řekl,že je strašně pomalý,protože nemá důvěru v to,že když nalétne do zatáčky rychle,neocitne se na zemi.Stoner tohle dvakrát neřešil.Proto měl značný počet pádů.Pokud ale nepadl, jel vpředu.Valentino asi tenhle styl,..hop nebo trop,akceptovat nechce.Že má taky občas vylízáno,ukázal třeba v r.2008 v Laguně,v souboji s Caseym,ale tam si byl jist,že ta motorka tou zatáčkou projede.Připustím,že letos by na stejné Ducati,byl Valentino patrně pomalejší,ale rozhodně by počet dojetých,či nedojetých závodů hovořil pro Valeho a tím i počet bodů.Letos prostě bodíky visí výš,než loni.A ještě,.."pobné podmínky" nejsou zdaleka "stejné podmínky" a pokud jsi k závodění přišel někdy hodně zblízka,pochopil bys,o čem mluvím.
2
27.7.2011 12:19 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re:
Asi takle, nedávno jsme si vjeli do vlasů, kvůli špatně formulovanému, naspanému a pochopenému příspěvku. Mým cílem není každého nasrat. Jen mám svoji pravdu.

Jen mám prostě Rossiho jako přeceněného jezdce, nepovažuju jej za takovej fenomén a domnívám se, že několik stejně talentovaných kluků by s jeho zázemím co se mu dostalo by dokázalo to co on. To je prostě můj názor a tam s většinou vzniká tření.

Jinak v osobní rovině proti němu nic nemám a na rovinu řeknu, že díky chování si zalouží být šampion daleko více jak Stoner.

Občas to přestřelím, ale je to vždy sebeobranná reakce. Já nikdy nikoho nezačal napadat první, ale když mě někdo jako např. zde níž začne urážet, tak si to líbit nenechám a potom klidně vypustím do světa větu, kterou chci někoho nas.. ačkoli to dělám jen pro své potěšení z dotyčného reakce a nebývá to většinou myšleno smrtelně vážně.
-1
27.7.2011 12:48 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
A ty si stále jak myslíš,že když napíšeš tohle "Ach vy žlutí to jste opravdu tak zabednění a slepí???"Tak budou někteří reagovat v klidu jo??Ty napíšeš nejdříve,že nikoho neurážíš,ale hned v nadpisu nás urazíš!!Divíš se,že mám takové reakce,ale ty urážky zaznívají nejdříve z TVÉ strany!!Ale jelikož jsi nemocný člověk,tak by se ti to mělo nejspíš tolerovat..
0
27.7.2011 19:57 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Na férovku Maxi,..o těch krysách opouštějící loď tam padlo a v té chvíli jsem vůbec netoužil rozebírat nějaké nuance, jestli tak,či tak.prostě to tam bylo a já reagoval.Můžeš mít Rossiho klidně jako přeceněného jezdce, já ho mám za vyjímečného jezdce a nepřiděluju nikomu tituly podle zásluh,ale podle faktu,že si je na rozdíl od jiných,dokázal vyjet a že jich není málo.Rozhodně dost na to,aby současní mladíci,něco takového stihli.A nemíním diskutovat o tom,že Gibernau nebyl Lorenzo a podobné úvahy.Agostini také sbíral tituly ve své době a taky mu nikdo neoponuje,že nejzdil s Rossim.Každá doba má své velikány.
Říkáš,že neosočuješ nikoho jako první,..možná nenadáváš do debilů,to ne,ale ten název o zabedněných žluťácích, jak tu zmiňuje i milda.vale,..to zvedne adrenalin okamžitě.Osobně nechápu,proč musím být "zabednělej" jen proto,že mám slabost každý pro jiného jezdce.Lorenzo se Stonerem udělali závod v Laguně a já jim vysekl poklonu,i když ani jeden,nepatří zase mezi mé oblíbence a nikde nepíšu,že fandové modrých,či orange, jsou zabedněnci.To máš potom těžký,..párkrát takhle nadzvedneš a pak už jen stačí aby příspěvek s tvým nickem,lidi nadzvedl,myšleno od tebe, jak myšleno.Co je psáno,to je dáno a nikdo nerozebírá důvody,proto je vždycky dobré,vážit slova.Jazyk je strašně jedovatá zbraň.
0
27.7.2011 21:28 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ono i z druhé strany padají kraviny. Když tady někdo vzpomene že Stoner by na Ducati určitě jel lépe jak Rossi a jeho fandové se na něj okamžitě sesypou, tak tady si za tou zabedněností stojím. A když už i mamba, kterej se do podobných rozepří nepouští to nemůže číst a napíše aby byl Fanda Rossiho trochu objektivní tak si stojím i za slepostí.

Ta krysa padla, ale né kvůli jeho nemocné ženě!!!
0
27.7.2011 22:20 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Maxi,..tohle přece nelze oddělovat,..ta krysa padla říkáš,..ale on přece odjel kvůli ženě,tak,..jak myslíš,že ne?Kdyby byla v pořádku,nejel by nikam,..tak to prostě je,ale už se k tomu nechci vracet.
0
27.7.2011 22:30 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Já nevěděl že odjel kvůli nemocné žene když mě napadla ta krysa. Psal jsem několikrát, že pokud bych věděl, že odjíždí kvůli nemocné ženě tak o tom ani neuvažuju. Tečka a tlustá čára.
0
28.7.2011 09:36 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Schumi kašli na něj stejně to u něj nemá smysl..:-S:-S
0
27.7.2011 07:27 juchalka - Valentino Rossi
koukám, že MadMax už tu začíná diskutovat sám se sebou ;-):-D...nemá cenu ho nějak přemlouvat nebo mu cokoli vymlouvat, ale zajímalo by mě jedno, jak si vedl Casey ve své první sezóně u Ducati oproti Rossimu...Stoner jezdil na Ducati dobře, ale bylo tomu tak vždycky??
0
27.7.2011 08:56 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re:
Juchalko,..Stoner ve své první sezóně na Ducati,získal titul MS.Sice Hondy jely v tom roce čučku a Yamaha s Rossim ztrácela motoricky,..byl to boj ve stylu,..Vale první na rovince,na konci první Casey a Vale o tři délky za ním,pak ho předjel v tech.pasáži a opakovalo se to kolem dokola.V r.2008 dostala Yamaha pořádný motor a situace se vyrovnala.
3
27.7.2011 08:58 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re:
Pak to šlo z Ducati výkonem dolů,viz loňský rok.Lorenzo,..za ním Dani s několika vynechanými závody po zranění,třetí Vale,rovněž po zranění a absenci v závodech a až čtvrtý Casey Stoner.
1
27.7.2011 10:25 juchalka - Valentino Rossi
Re: Re: Re:
jasně, ta historie to je moje slabší stránka...rok sem rok tam...:-(:-(
0
27.7.2011 10:44 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re:
No,..rok 2007 zase taková historie není:-D to bys zvládnout mohla :-D
1
27.7.2011 10:47 juchalka - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re:
no 4 roky :-D:-D ...pro mě i půl roku je dost :-D
0
27.7.2011 12:04 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tak jak teda pamatuješ Stonera u Ducati:-D??
2
27.7.2011 12:06 stále dobrý Schumi - Valentino Rossi
Re:
Ne,ne,..dnes se Max vyspal do mírumilovné nálady:-D
0
27.7.2011 06:54 DEKO (d.dekanek@gmail.com) - Valentino Rossi
Neviem ake zavody si pozeraval madmax ale uz od aragonu bolo vidiet ze ducati na hondy nema.porovnavas tu neporovnatelne!stoner je cvok ktory vedel jazdit na ducati len pre to ze nema pud sebazachovy.rossi potrebuje stroj ktoremu veri.takze nie sme zadubenci len budem radsej ked bude jazdit na 6-7 mieste ako by sa mal niekde vyvalat alebo dolamat.stoner od zaciatku minulej sezony plakal ze memaju dobry predok. Vedrl o tom a kolko lrat sa vyvalal?a to len pre svoju blbost.
Co z toho ked bojujes o stupne vitazov ked sa v polke zavodu vyvalas a nemas nic.
Ducati je special a experiment zarovem.mozno sa valemu nepodari z nej urobit super stroj ale co uz.a sak maju este abaju tak mozu skusit to a vale dostane motor o dukati a narve ho do neakeho podvozku suter alebo kalex a bude.sak od buducej sezony to pravidla dovoluju.ci nie?
-1
26.7.2011 23:38 MadMax - Jorge Lorenzo
Ach vy žlutí to jste opravdu tak zabednění a slepí???
Já Stonera zrovna 2x nemusím. Leckdo si pamatuje, že jsem měl jako oblíbeného jezdce Randyho a jak ho Stoner praštil a pak ještě Karla, tak u mě padl na dno obliby, ALE

Píše vám to tu i Mamba a to je nějak nezaujatej člen. Podívejte se jak jezdil loni a hlavně ke konci sezony Stoner na Ducati, sám jsem se obával, že bude Dukati opět nedostižná.

Drtivou většinu loňské sezony zajel v první pětce a několikrát byl na bedně. Na Sachsenringu bojoval s Rossim o 3 místo a porazil jej. Měl i několik vítězství. Nevím kolik, narychlo jsem pročítak anglickej článek.

Důležité je, že on skutečně byl na Dukati v jednom týmu Rossiho deklasoval rozdílem třídy a věřím, že i letos by se s Dukati pral v každém závodě o bednu. Představa, že s touto Dukati dokázal porazit Rossiho na Yamaze je vše říkající.

A to jak jsem psal jej kvůli chování mám ještě v menší oblibě jak Rossiho, ale toto musím uznat. A každej kdo zde dával palce dolů těmto názorům a psal opak by se měl na sebou zamyslet.
1
26.7.2011 23:41 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Ach vy žlutí to jste opravdu tak zabednění a slepí???
Tady si někdo může dělat statistiku. Já nebudu, protože vím, že Stoner byl na Dukati král a jezdil na pódia a vítězství a Rossi na stejné Dukati se motá kolem desítky a za tu první 5 byl moc rád a jeho zaslepenci by ho za ní zbožňovali.
-1
26.7.2011 23:41 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Ach vy žlutí to jste opravdu tak zabednění a slepí???
-2
26.7.2011 21:30 DEKO (d.dekanek@gmail.com) - Valentino Rossi
Jasne casey by na ducati ziaril.len neviem ako.jemu by predne kolo dva krat nepodklzlo.on by lezal uz po tom prvom raze.a dalsie je ze ak jedrn raz casey takto vyhra tak este to neznamena ze jazdi hlavou.lorenzo bol dobity a dani este neni fit.isiel pekne ale nie hlavou.hlavne to predbiehanie lorenza.tam hlava nebola.
Vale sa snazi ale viac ho asi zaujimaju data pre druhu sezonu.
Musi di z tej kozy urobit motorku.:-)
-1
26.7.2011 22:34 mamba54
Re:
Ale no tak trochu objektivity! Casey loni na Ducati zajel lepší čas, než letos na "bezkonkurenční" Hondě. Ona loni asi ta Ducati nebyla zas tak pomalá, když se na ní dal dokonce vyhrát i nějaký ten závod. A když použiju Haydena jako měřítko, tak rozhodně loni zaostával za Stonerem víc, než letos za Rossim.;-)
1
26.7.2011 23:52 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re:
To je boj s větrnými mlýny. Najdou ti 100 důvodů proč to tak není a ve finále tě začnou přesvědčovat, že Rossi by vlastně na Dukati letos Stonera pojel.

Já myslím, že Dukati dávno došlo jak velkou chybou byla ztráta Stonera a koupě Rosiho. Bohužel to nemohou snadno napravit. Jesli ani za rok se na tom nenaučí jezdit (což nenaučí) tak jediné řešení pokud nechtějí jezdit na chvostu je modlit se ve Stonerům návrat. Vyplatil by se jim a kdyby mu dali 2x takovej plat co Rossimu. Škoda pro ně, že on se nevrátí.
0
27.7.2011 10:29 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re:
ty jsi fakt marnej viď!:-O:-O:-O škoda,že tu není smajlík co si klepe na čelo,ale jako,že ho máš ;-);-);-);-)
0
26.7.2011 16:24 Bauman - Valentino Rossi
pecialisti na moto GP
Ahoj všem,koukám jak rádi zapomínáte,že Ducatka dokázala celkem H!ještě za stonera.Byl tam problém a nikdo nevěděl kde.Pak do toho jde Vale a ten stroj prostě nejede jak má.Yamaha nemusela na nic moc sáhnout,tak se uvidí příští sezonu,kde budou ty stroje stavět od nuly .Valemu to nejede,fajn ale nepište sem,že by na tom krámu co má pod sebou jel nekdo líp.
1
26.7.2011 17:19 asyn - Casey Stoner
Re: pecialisti na moto GP
To nemysliš vážně že ne?Vždyť na ní loni Stoner vyhrál několik závodů,to chceš říct že je teď Ducati horší???Rossi je legenda nemusí nikomu nic dokazovat a nechci ho zatracovat a ani to nedělám,ale prostě a jednoduše Stoner to s Ducati umí a byl na ní rychlejší než je Rossi teď,si třeba porovnej časy...
3
26.7.2011 19:24 honda-rs - Valentino Rossi
Re: Re: pecialisti na moto GP
Meziročně se to nedá moc srovnávat, ale rychlejší určitě byl a to hlavně v kvaldách. Však taky na Dukně seděl řádku let.
1
26.7.2011 21:03 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: pecialisti na moto GP
Tak to je moc. ROZHODNĚ BY STONER NA TO JEL LÉPE A TAKÉ KE KONCI LOŇSKÉ SEZONY JEZDIL!!!!
0
26.7.2011 14:58 václav003
"myslím, že budeme mít dobrou sezonu"
Inu, někdy to trvá, než se za 15 minut změní nastavení stroje Ducati, ale snad to do posledního závodu sezony stihnou. ;-)
0
26.7.2011 09:36 martasbunkr - Valentino Rossi
asyn
:-@stonera ten by sebou na ty ducne flaknul
0
26.7.2011 12:07 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: asyn
Určitě by jezdil lépe jak Rossi
-2
26.7.2011 14:29 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: asyn
to víš že jo ;-);-);-);-);-);-):-P:-P:-P
2
26.7.2011 23:55 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: asyn
I když si tam dáš 100 smajlíků, pořád to působí jako křeč
0
27.7.2011 10:35 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: asyn
Čí křeč??Tvoje??:-O:-O:-O To tak bude,ty se tady stále snažíš křečovitě přesvědčit všechny o tom,že je Rossi průměrnej až podprůměrnej 9.násobný mistr světa.:-D:-D To když někde řeknu,tak si myslí,že jsi utekl Chocholouškovi.;-);-):-D To nemůže napsat normální(a ani snad nenormální)člověk,ale omluvou ti bude tvé dlouhodobé užívání steroidů,jak jsi již někde psal,z toho magoří mozek,a u tebe to jde dost vidět!;-);-);-):-P:-P
1
27.7.2011 11:19 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re: asyn
Jsi idiot a nic víc, podle smajlíků ještě dítě a to tě z části omlouvá.
0
27.7.2011 11:32 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re: Re: asyn
Ale ještě se rozepíšu abych nespadnul na tvoji úroveň a pouze neurážel. Křeč z toho, že nechceš slyšet, že tvá modla byla Stonerem poražena. Já nikoho přesvědčovat o jeho průměrnosti nebudu, protože, jak jsem psal mambovi vím, že je to boj s větrnými mlýny. Nakonec blízká budoucnost mi dá za pravdu a na konci roku se uvidí, ja jakém místě skončí celkově a na 100% jsem si jistej že to nebude 2 jak jsi někde po mokrém snu psal a ani to nebude to 4 které má teď.

Příští rok, pokud přijde další slabá sezona bez úspěchu se přiblíží konec jeho slávy a většina normálně uvažujících a nestraných fandů MotoGP si sama bude říkat, že až takovej fonomén nebyl.

Ty příští rok, pokud se mu nebude dařit, budeš kolem sebe ještě více kopat a urážet nejen mě, ale i ostatní co o tvé modle napíšou zle. Ale je to jen kompenzace a ulevení si. protože tvůj mozeček to nedokáže pobrat, jakto že šampion s 9 tituly najednou jezdí jak kdejakej nováček. Každý tvůj takový výkřik mnejen utvrzuje v tom co jsem napsal.

Jo a ty smajlíky za každou větou... Podívej se jak píšou dospělí, vypadá to infantilně a dětinsky, když se za každou větu snažíš "vtipně" nasekat 5 obličejů.
0
27.7.2011 11:35 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asyn
Á pozor on už je 5 a 10 bodů za ním Ben. No 6ka tam bude co nevidět. Nějak se ti ti druhé místo vzdaluje.
0
27.7.2011 11:41 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asyn
:-D:-D:-D:-D:-D u tebe to totiž jinak nejde,ale aspoň se na tvůj úkor bavím,zuříš tady a já se jen pod vousy usmívám ;-);-) a k těm smajlíkům,ty dokáží leckdy říct víc,než psaní sálodlouhých článku.;-)Jak jsem již dříve na tvou adresu psal,jsi nemocný člověk a taky tě tak beru,s tím ty nic nenaděláš,za to ty nemůžeš ;-);-)Jsi prostě k smíchu a politování,nic víc nic míň ;-);-) a hele zase smajlíky :-D:-D:-D:-D:-P:-P:-P:-P
0
27.7.2011 11:59 Marcuš - Fernando Alonso
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asyn
Mildo,vykašli se na Maxe.On si žije svůj svět,nech ho v klidu,stejně to s ním nemá cenu diskutovat.Já tu sice nepřispívám,ale ráda to tady čtu,a Maxový názory jsou opravdu někdy k smíchu,i když sem tam napíše něco co má hlavu a patu,bohužel to pak zabední nějakou kravinou,většinou namířenou na Rossiho,jak kdyby uměl číst budoucnost.
2
27.7.2011 12:40 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asyn
A víš, že se mi to s Dukati zatím celkem daří. Loni jsem byl uráženej když jsem psal, že se zařadí mezi další jezdce co si na ní vylámou zuby a hle, letošní sezona mi zatím dává za pravdu.
2
27.7.2011 12:23 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asyn
já psal,že Rossi bude druhej???Jako v dlouhodobé tipovačce,jsem jej dal na 5.flek.Tak nevím kde jsi vyšťáral druhé místo,ale u tebe se není čemu divit,tvoje mysl je stále zmatená ;-)
-1
27.7.2011 11:34 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: asyn
nápodobně ;-);-):-P:-P:-P
0
25.7.2011 18:12 MadMax - Jorge Lorenzo
Pravdu díš
0
26.7.2011 19:26 Deficek - Valentino Rossi
Re:
MadMax už drž zobák!!!Ten tvuj miláček dostaval 1,500s na kolo a reje tu nekdo do tebe?Jestli si potřebuješ nekde vylejvat své rozumy,tak si založ blog!!Tam tyhle blbe keci mužeš psat..Jestli neviš nazev pomužuti...MadMax-Blbé keci.blog...Tam si mužete psát i s ostatníma stracencema..A tady nezasirej diskusi normalních lidi...Co tvuj přispěvek to větší hovadina....Tipuju nejakej malej fakan na třikolce co nevi ani co motorka je a co da ji nastavit,tak aby byla rychlá....Taky nesnášim Lorenza a nepišu tu kokotiny jako ty..už se nad sebou zamysly!!!!!:-@:-@:-@:-@:-@
-3
26.7.2011 19:42 jannyk - Jorge Lorenzo
Re: Re:
ups, to chce klid, ne? Co se tak točíš? :-O Dyť jde o h...o a ne o život ;-)
1
26.7.2011 21:05 asyn - Casey Stoner
Re: Re: Re:
Tak tak každej z nas někomu fandí a ať chceme nebo nechceme,jseme vuči němu mírnější v hodnocení,ale to neznamená že se tady musíme urážet:-);-)
1
27.7.2011 11:43 milda.vale - Valentino Rossi
Re: Re: Re:
tady jde o život a hlavně Maxíkovi,nejspíš mu praskne brzy žilka ;-);-)
-1
27.7.2011 16:39 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re: Re: Re:
Ty jsi vážně natvrdlej. Z čeho by mi mělo cokoli praskat. Naopak já jsem s vývojem aktuální sezony a výsledku Rossiho nadmíru spokojenej. Je to pro mne ta nejkrásnější sezona co MotoGP sleduji.
1
26.7.2011 21:06 MadMax - Jorge Lorenzo
Re: Re:
Ty také raději zklapni. Víš kulové
0

F1sport věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si F1sport vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.

Kalendář