Podle Claudia Domenicaliho není varianta ´superbikové´ Aprilie v MotoGP zcela v duchu pravidel, která by měla splňovat v rámci předpisů stanovených pro nově vznikající kategorii CRT.
Člen vrcholného managementu Ducati to uvedl během tiskové konference v Madonně di Capiglio. CRT vznikla hlavně z důvodu rozšíření počtu závodních strojů na startovním roštu královské kubatury, protože z tradičních výrobců už zůstala jen trojice Ducati, Honda a Yamaha.
Týmy CRT získaly díky levnějším motocyklům šanci závodit v prestižní kubatuře, mají jisté úlevy, co se týče paliva nebo počtu motorů na sezonu, ale zároveň musí splňovat stanovená kritéria. Podle Domenicaliho je ale Aprilie možná za hranicí, která rozlišuje CRT stroj od továrního prototypu.
„Je to na hranici nebo už trošku za ní. Není to ale v duchu CRT,“ řekl Claudio Domenicali. „CRT dává možnost si koupit motor, ten si vyladit a postavit prototyp. Ale tady máme superbikový stroj, který je jen v jiných barvách s tím, že je to motocykl MotoGP. Nemyslím si, že je to dobré, ale pro jeden rok to řekněme velký problém nebude.“
„Pokud to ale dopadne tak, že v mistrovství budou závodit všichni výrobci s motocykly superbike, tak to je jiná, to už se nejedná o prototypy a to už je trošku problém,“ dodal závěrem Domenicali.