Privátní test týmů CRT uzavřel nejrychlejším časem 1´40,3 sekundy Francouz Randy De Puniet, jenž si ve středu opět polepšil a z jihu Španělska odjíždí v pozici nejrychlejšího jezdce.
Francouz splnil co si předsevzal a své maximum z úterka podstatně vylepšil. Za rekordem okruhu, který v roce 2010 nastavil Dani Pedrosa na hodnotu 1´39,731 sekundy, dnes ztratil pouze šest desetin, což už vypadá velmi slibně. Héctor Barberá v sedle prototypu MotoGP byl jen o tři desetiny rychlejší..
Francouzův tým dnes zapracoval na nastavení odpružení a elektroniky. Podařilo se jim zlepšit trakci a všichni věří, že to není poslední zlepšení, kterého dosáhli. Randy De Puniet je s výkonem svého stroje spokojený a bude zajímavé sledovat jeho výkony s výkony ostatních jezdců na prototypech MotoGP. První měření sil totiž proběhne koncem března v Jerezu.
Osm desetin sekundy teď dělí Aleixe Espargara od jeho týmového kolegy De Punieta. Španěl pořádně zabral až ve středu, protože první den byl unavený s podezřením na chřipku, v úterý dvakrát spadl a vlastně až dnes si spravil chuť časem 1´41,1 sekundy, který byl o sekundu a půl rychlejší ve srovnání s jeho pondělním maximem. Tým ještě musí zvládnout nastavení motorky na tvrdé sadě směsi pneumatik Bridgestone, ale jinak jsou s dosavadním vývojem spokojení.
Třetí nejlepší čas zajel Ital Mattia Pasini. Jezdec týmu Speed Master jel teprve svůj druhý test s motocyklem ART a v průběhu zkoušek v Jerezu zrychlil o sedm desetin. Danilo Petrucci testoval s Ioda Racing a své maximum si zlepšil o 1,7 sekundy. Dopoledne sice spadl, ale svůj stroj moc nepoškodil, protože už odpoledne pracoval s týmem na řídící elektronice.
James Ellison má ze všech najeto nejméně a jeho cílem bylo v Jerezu získat potřebný kontakt s motocyklem, takže časy nebyly na programu stáje Paul Bird Motorsport. Jeho adaptace probíhá poměrně rychle, protože si včerejší čas zlepšil o celé dvě sekundy.
Po včerejší nehodě Karla Abrahama měli mechanici Ducati plné ruce práce, aby litrový prototyp Desmosedici připravili pro dnešní test Héctora Barbery z Pramac Racingu. Měli na to celou noc a nakonec byli úspěšní, protože Španěl ve středu testoval a jeho nejlepší čas představoval hodnotu 1´40,0 sekundy. Nicméně ani on se nevyhnul pádu, který se naštěstí obešel bez následků.
Další privátní test, tentokrát už poslední, proběhne v případě týmů CRT ve dnech 8. až 9. března ve španělském Aragónu.
Jerez, Test CRT - 22. února 2012 (časy jsou neoficiální):
P |
Jezdec |
Tým |
Motycykl |
Čas |
Kol |
1 |
Randy De Puniet |
Power Electronics Aspar |
ART |
1'40,3 |
66 kol |
2 |
Aleix Espargaró |
Power Electronics Aspar |
ART |
1’41,1 |
60 kol |
3 |
Mattia Pasini |
Speed Master Team |
ART |
1'41,2 |
47 kol |
4 |
Danilo Petrucci |
Ioda Racing Project |
IODA |
1'41,6 |
62 kol |
5 |
James Ellison |
Paul Bild Racing |
ART |
1'42,5 |
53 kol |
|
|
|
|
|
|
|
MotoGP |
|
|
|
|
|
Héctor Barberá |
Pramac Racing Team |
Ducati |
1´40,0 |
|
Rekord okruhu: Dani Pedrosa 1´39,731s (2010)
Nejrychlejší kolo: Jorge Lorenzo 1´38,189s (2008)