Marc Márquez je nejrychlejším mužem prvního německého tréninku. Druhý skončil Valentino Rossi a první trojici doplnil Scott Redding.
V prvním tréninku před GP Německa zajel Marc Márquez kolo za 1:21,766, což byl nejlepší čas dnešního dopoledne. Druhý Valentino Rossi zaostal za úřadujícím šampionem o 0,336 s. První trojici tentokrát doplnil Scott Redding.
Márquezův týmový kolega Dani Pedrosa obsadil čtvrté místo. Yonny Hernandez se zařadil na páté a Andrea Dovizioso na šesté.
Jorge Lorenzo, který letos vyhrál už čtyři závody, zahájil německý víkend sedmým časem. Do desítky se vešli i Aleix Espargaro, Cal Crutchlow a Andrea Iannone.
Během tréninku skončili na zemi Pol Espargaro a Alvaro Bautista. Oba po nehodách odběhli po svých.
V Německu neuvidíme Marca Melandriho, který ukončil spolupráci s Aprilií. Místo něj bude jezdit Michael Laverty. Aktuálně již v MotoGP jezdí i Michaelův mladší bratr Eugene Laverty. V královské kubatuře tak nyní máme dvě bratrské dvojice (tou druhou dvojicí jsou Aleix a Pol Espargarovi). Michael Laverty zahájil své nové působení v MotoGP třiadvacátým místem. (Loni a předloni se Michael již závodů MotoGP účastnil s týmem Paul Bird Motorsport.)
V Německu nenastoupili ani Stefan Bradl a Karel Abraham, kteří jsou zranění. Místo Karla jede Hiroshi Aoyama a Stefana Bradla nahrazuje Claudio Corti. Aoyama skončil dvacátý a Corti uzavírá výsledkovou listinu.
GP Německa - MotoGP, 1. trénink
P. |
Jezdec |
Motocykl |
Km/h |
Čas |
Ztráta |
1 |
Marc MARQUEZ |
Honda |
293 |
1'21,766 |
|
2 |
Valentino ROSSI |
Yamaha |
291,4 |
1'22,102 |
0,336 |
3 |
Scott REDDING |
Honda |
287,2 |
1'22,167 |
0,401 |
4 |
Dani PEDROSA |
Honda |
289,9 |
1'22,243 |
0,477 |
5 |
Yonny HERNANDEZ |
Ducati |
290,7 |
1'22,396 |
0,63 |
6 |
Andrea DOVIZIOSO |
Ducati |
295,9 |
1'22,428 |
0,662 |
7 |
Jorge LORENZO |
Yamaha |
289,6 |
1'22,445 |
0,679 |
8 |
Aleix ESPARGARO |
Suzuki |
286,3 |
1'22,462 |
0,696 |
9 |
Cal CRUTCHLOW |
Honda |
287,1 |
1'22,567 |
0,801 |
10 |
Andrea IANNONE |
Ducati |
295,4 |
1'22,670 |
0,904 |
11 |
Maverick VINALES |
Suzuki |
285,4 |
1'22,674 |
0,908 |
12 |
Pol ESPARGARO |
Yamaha |
293,3 |
1'22,696 |
0,93 |
13 |
Bradley SMITH |
Yamaha |
293,3 |
1'22,698 |
0,932 |
14 |
Danilo PETRUCCI |
Ducati |
291,1 |
1'22,792 |
1,026 |
15 |
Nicky HAYDEN |
Honda |
284,5 |
1'22,935 |
1,169 |
16 |
Hector BARBERA |
Ducati |
285,9 |
1'23,163 |
1,397 |
17 |
Mike DI MEGLIO |
Ducati |
288,7 |
1'23,299 |
1,533 |
18 |
Alvaro BAUTISTA |
Aprilia |
283,2 |
1'23,878 |
2,112 |
19 |
Eugene LAVERTY |
Honda |
281,5 |
1'24,007 |
2,241 |
20 |
Hiroshi AOYAMA |
Honda |
285,5 |
1'24,063 |
2,297 |
21 |
Alex DE ANGELIS |
ART |
279,5 |
1'24,063 |
2,297 |
22 |
Jack MILLER |
Honda |
286,3 |
1'24,096 |
2,33 |
23 |
Michael LAVERTY |
Aprilia |
282,4 |
1'24,446 |
2,68 |
24 |
Loris BAZ |
Yamaha Forward |
282,7 |
1'25,462 |
3,696 |
25 |
Claudio CORTI |
Yamaha Forward |
281,9 |
1'26,771 |
5,005 |