Rekapitulace první poloviny sezony - třída Moto2

Rekapitulace první poloviny sezony - třída Moto2

Po premiérovém ročníku nové kubatury Moto2, kde měla Česká republika své dva jezdce Karla Abrahama a Lukáše Peška, je letošní sezona šestistovek jako jediná v mistrovství bez české účasti.

První ročník motocyklových prototypů s jednotnými 600ccm motory Honda vyhrál Španěl Toni Elías, jenž po skončení sezony opustil tým Gresini Racing a odešel do královské MotoGP k LCR Hondě. Podobně je na tom Karel Abraham. Po jednoleté zkušenosti mezi jezdci Moto2 zvolil český závodník také přestup mezi elitu světa a protože Lukáš Pešek nenašel tým, který by letos využil jeho služeb, po dlouhé době chybí ve střední kubatuře jezdec z České republiky.

V případě Moto2 platí, že je to kubatura, kde závodí nejvíc jezdců v celém šampionátu. Na startovním roštu vídáme běžně kolem čtyřicítky závodních prototypů a první zatáčky po startu bývají hodně napínavou záležitostí. Není tu nouze o pády, tvrdé souboje a zejména díky jednotným motorům je tu snaha nabídnout vyrovnané závodění.

Druhý ročník Moto2 už ale není tak vyrovnaným kláním, jakého jsme byli svědky loni. Vítězství v prvních devíti závodech roku si mezi sebe rozdělili jen tři jezdci a z toho Stefan Bradl (Viessman Kiefer Racing) a Marc Márquez (Catalunya Caixa Repsol) jich získali naprostou většinu a zatím jako jediní jezdci překročili hranici sta bodů. Před sezonou velký favorit Andrea Iannone (Speed Master) vyhrál jednou, ale rozhodně svými výkony zatím nesplňuje očekávání.

Stefan Bradl (Viessmann Kiefer Racing)

Na prvních pěti místech průběžného hodnocení má každý z jezdců jiný typ podvozku. První Bradl jede Kalex, druhý Márquez Suter, třetí Corsi FTR, čtvrtý De Angelis Motobi a pátý Smith Tech3. Loni vítězná Moriwaki je společně s Jukim Takahašim až na osmém místě a v průběžném hodnocení Poháru konstruktérů patří Japoncům pátá příčka.

Rozhodně velkým překvapením je výkon Stefana Bradla. Z jeho strany velmi podařený vstup do šampionátu mu v polovině ročníku dává výhodu čtyřiceti sedmi bodů. Tento stav mu umožňuje nastupovat do každého závodu s vědomím, že nemusí riskovat, což se nedá říct o jeho soupeřích, kteří se Němce budou snažit v dalších osmi závodech roku porazit.

Prvních devět závodů sezony 2011 - Moto2:


Datum Grand Prix Okruh Délka Kol Celkem Km
1 20. března Kataru Losail 5380 20 107,6
2 3. dubna Španělska Jerez 4423 26 115
3 1. května Portugalska Estoril 4182 26 108,73
4 15. května Francie Le Mans 4185 26 108,81
5 5. června Katalánska Catalunya 4727 23 108,72
6 12. června Velké Británie Silverstone 5902 18 106,24
7 25. června Nizozemska Assen 4542 24 109,01
8 3. července Itálie Mugello 5245 21 110,15
9 17. července Německa Sachsenring 3671 29 106,46

Velká cena Kataru, Losail – 1. Bradl (GER), 2. Iannone (ITA), 3. Lüthi (SWI)

Jedním z nováčků v kubatuře Moto2 je Marc Márquez, úřadující mistr světa nejnižší kubatury a velký talent španělského motosportu. Výkonem v kvalifikaci navázal na velmi dobré výkony z předsezonních testů a s druhým nejlepším časem se postavil do první řady mezi prvního Stefana Bradla a třetího Thomase Lüthiho (Interwetten Paddock Moto2). Po startu převzal vedení Bradl,  první místo si udržel až do cíle a mohl slavit první vítězství v kubatuře šestistovek. O poznání hůř byl na tom Márquez, kterému se nepodařil start, propadl se na jedenáctou příčku a ve snaze získat ztracené pozice zpět v pátém kole havaroval.

Naopak parádní výkon předvedl Andrea Iannone. Ital startoval z šestnácté pozice a start se mu podařil, protože už v druhém kole jel šestý. V sedmém kole se zařadil na třetí místo za Švýcara Lüthiho a ve třináctém už byl druhý. Do konce závodu nedošlo k žádné změně a Italův tým mohl být s výkonem svého jezdce velmi spokojený. Třetí místo obsadil Thomas Lüthi po těžké bitvě s Japoncem Takahašim. Zklamáním byl výkon dvojice belgické skupiny Marc VDS Racing Scotta Reddinga a Mika Kallia. Fin skončil dvacátý a britský jezdec s pádem jednatřicátý.

Stav MS 1/17 – 1. Bradl 25b., 2. Iannone 20b., 3. Lüthi 16b., 4. De Angelis 13b., 5. Takahaši 11b.

Velká cena Španělska, Jerez – 1. Iannone (ITA), 2. Lüthi (SWI), 3. Corsi (ITA)

Druhý podnik sezony přivítal na svém okruhu jihošpanělský Jerez. Domácí Grand Prix pro španělské závodníky, kteří měli před natěšeným publikem velkou motivaci uspět, ale nestalo se tak. Na stupních vítězů nestál ani jeden domácí borec. Julián Simón (Mapfre Aspar Moto2), jeden z velkých favoritů na zisk titulu byl až šestý a Marc Márquez závod opět nedokončil. Tentokrát ne svou vlastní vinou, ale po nárazu jednoho ze soupeřů do zadního kola jeho Suteru.

Závod šestistovek se odehrával na mokrém povrchu a to byla parketa pro jezdce, kterým takové podmínky vůbec nevadí. V kvalifikaci podruhé dominoval Stefan Bradl, ale Němec na mokrém povrchu vsadil na jistotu a cílem závodu projel čtvrtý. Andrea Iannone nezaznamenal nejlepší kvalifikační čas a do závodu startoval jedenáctý. Ital podobně jak v Kataru musel hodně dohánět, ale to mu nedělalo problémy. V polovině závodu převzal vedení a to si udržel až do cíle, kde si připsal prvních pětadvacet bodů. Na Lüthim bylo vidět, že mu to v druhém roce mezi jezdci Moto2 jde o poznání lépe a od šestého kola jel dokonce ve vedení, ale nakonec se musel spokojit s druhým místem. Body za třetí místo si vybojoval další Ital na stupních vítězů Simone Corsi (Ioda Racing Project).

Stav MS 2/17 – 1. Iannone 45b., 2. Bradl 36b., 3. Lüthi 36b., 4. Corsi 26b., 5. De Angelis 22b.

Vítěz závodu kubatury Moto2:


Grand Prix Jezdec Země Tým Motocykl Motor Čas Km/h
1 Kataru Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 40'38.549 158.848
2 Španělska Andrea Iannone ITA Speed Master Suter Honda 49'56.423 138.162
3 Portugalska Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 44'40.765 146.016
4 Francie Marc Márquez SPA Catalunya Caixa Repsol Suter Honda 43'03.308 151.633
5 Katalánska Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 41'38.888 156.627
6 Velké Británie Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 44'10.236 144.307
7 Nizozemska Marc Márquez SPA Catalunya Caixa Repsol Suter Honda 44'30.409 146.954
8 Itálie Marc Márquez SPA Catalunya Caixa Repsol Suter Honda 40'02.941 165.015
9 Německa Marc Márquez SPA Catalunya Caixa Repsol Suter Honda 41'37.457 153.457

Velká cena Portugalska, Estoril – 1. Bradl (GER), 2. Simón (SPA), 3. Takahaši (JAP)

V Portugalsku předvedli jezdci šestistovek hodně napínavý závod. Dráha opět nebyla po dešti ideálně suchá a to některým jezdcům působilo velké problémy. Od úvodních kol probíhala bitva o vedení, kde byli jezdci jako Stefan Bradl, Thomas Lüthi a Juki Takahaši. Švýcar Lüthi tentokrát přecenil své síly a když ve čtvrtém kole převzal vedení v závodu, najel pravděpodobně na mokré místo a jeho motocykl šel spolu s ním k zemi. Na vedoucí pozici pokračoval Stefan Bradl, ale za ním probíhaly těžké souboje mezi Turkem Sofuoglem (Technomag CIP), Takahašil a Juliánem Simónem. V devátém kole závodu dojel vedoucí čtveřici Ital Iannone, který klasicky startoval ze zadních pozic a opět musel pořádně otočit plynem. Pět kol před cílem už Ital figuroval ve vedení, ale chyba v esíčku do kopce znamenala pád. Iannone si nakonec z Portugalska odvezl body za třinácté místo. Ani v Portugalsku nebodoval Marc Márquez a jeho situace nevypadala vůbec dobře, protože po dobrých výkonech z testů, byl úvod sezony katastrofální. Vyhrál Stefan Bradl, Julián Simón byl druhý a z třetí projel cílem Juki Takahaši. Japonec jel závod v Estorilu pod tíhou tragické události, protože mu jen před týdnem zemřel bratr při dopravní nehodě.

Stav MS 3/17 – 1. Bradl 61b., 2. Iannone 48b., 3. Corsi 37b., 4. Lüthi 36b., 5. Simón 36b.

Elena Rosellová (Mapfre Aspar Moto2) - Assen 2011

Velká cena Francie, Le Mans – 1. Márquez (SPA), 2. Takahaši (JAP), 3. Bradl (GER)

Čtvrtý podnik sezony byl závodem Španěla Marca Márqueze. Osmnáctiletý jezdec týmu Catalunya Caixa Repsol nastupoval do své padesáté Grand Prix kariéry s nulovým bodovým kontem, ale odhodlán vše napravit a konečně projet cílem na bodované pozici. Jeho plán mu vyšel na sto procent, ale ještě po kvalifikaci to nevypadalo, že Márquez bude v Le Mans slavit vítězství. Startoval šestý, ale na začátku zvolil opatrnější jízdu, což znamenalo propad na devátou pozici. Až v šestém kole se vrátil na kvalifikační pozici a zahájil spanilou jízdu za vítězstvím. V šestnáctém kole byl třetí, ve dvacátém druhý a vedení převzal v době, kdy do konce závodu zbývalo odjet pět kol.

Velmi dobře si vedl Japonec Takahaši, který se od startu pohyboval v první pětce, výborně zabojoval a skončil druhý. Určitě velké zklamání zaznamenal Thomas Lüthi. Švýcar vedl závodní pole od šestnáctého kola až do momentu, kdy ho předjel Márquez. Pak nastaly problémy a Lüthi ztrácel jednu pozici za druhou. Naposledy prohrál v posledním kole souboj o čtvrté místo s Juliánem Simónem, když se předtím neúspěšně pokusil zaútočit na třetího Bradla. Ve Francii se vůbec nedařilo Italu Iannonemu. Druhý jezdec šampionátu závod nedokončil, protože po ztrátě přilnavosti předního kola spadl hned v úvodu závodu. Po výpadku v Estorilu další tvrdá rána pro tým Speed Master.

Pro Stefana Bradla byl závod ve Francii zlomový, protože jeho nejbližší soupeři s ním neudrželi krok a před cestou do Katalánska si německý závodník vytvořil solidní náskok v podobě osmadvaceti bodů.

Stav MS 4/17 – 1. Bradl 77b., 2. Simon 49b., 3. Iannone 48b., 4. Takahaši 47b., 5. Lüthi 47b.

Vítěz kvalifikace kubatury Moto2:


Grand Prix Jezdec Země Tým Motocykl Motor Čas/kolo Km/h
1 Kataru Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 2'00.168 161.174
2 Španělska Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 1'42.706 155.032
3 Portugalska Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 1'41.591 148.194
4 Francie Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 1'38.357 153.176
5 Katalánska Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 1'46.753 159.407
6 Velké Británie Marc Márquez SPA Catalunya Caixa Repsol Suter Honda 2'08.101 165.862
7 Nizozemska Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 1'39.305 164.656
8 Itálie Marc Márquez SPA Catalunya Caixa Repsol Suter Honda 2'05.312 150.679
9 Německa Marc Márquez SPA Catalunya Caixa Repsol Suter Honda 1'24.733 155.967

Velká cena Katalánska, Barcelona – 1. Bradl (GER), 2. Márquez (SPA), 3. A.Espargaró (SPA)

V Barceloně skončila slibně rozjetá sezona pro Juliána Simóna. Španěl startoval osmý, ale velmi dobře zvládl první kolo a v druhém dokonce vedl. O vedení byl ale eminentní zájem ze strany Stefana Bradla, který Španěla ve třetím kole předjel a první příčku si udržel až do cíle. Simón musel svádět těžké boje s velmi dobře jedoucím Aleixem Espargarem a tureckým závodníkem Kenanem Sofuoglem. V patnáctém kole byl Simón druhý a snažil se útočit na vedoucího Bradla, jenže pak došlo k pro něho nešťastnému okamžiku. Sofuoglu nedobrzdil a narazil do zadní části Simónova motocyklu, který Španěla katapultoval mimo trať. Oba jezdci závod nedokončili, ale Simón si z tohoto incidentu odnesl frakturu holenní a lýtkové kosti. Pro Španěla neuvěřitelná smůla, protože následkem toho nebodoval v Barceloně a navíc chyběl v dalších třech Grand Prix. Vedení závodu později celý incident vyšetřovalo, ale turecký závodník nebyl potrestán, protože dle jejich názoru se snažil střetu zabránit.

Letos podruhé bodoval Marc Márquez, který cílem projel druhý a vůbec první umístění na stupních vítězů získal jeho krajan Aleix Espargaró, třetí muž závodu v Barceloně. Andrea Iannone si připsal jeden bod a čím dál tím víc ztrácel šanci nějak výrazněji promluvit do boje o letošní titul mistra světa. Štěstí v neštěstí měla dvojice Thomas Lüthi a Juki Takahaši. Švýcara vyhodil jeho motocykl ze sedla, ale Lüthi se ho nehodlal pustit a po pár metrech krkolomné jízdy narazil do osmého Takahašiho. Oba se najednou ocitli uprostřed dráhy a bylo velkým štěstím, že se jim ostatní dokázali vyhnout.

Po pátém kole sezony Bradl jako první překonal hranici sta bodů. Velmi nenápadně ale efektivně jedoucí Corsi převzal druhou pozici, Iannone se Simónem měli stejný počet bodů a to samé platilo mezi Takahašim a Lüthim.

Stav MS 5/17 – 1. Bradl 102b., 2. Corsi 59b., 3. Iannone 49b., 4. Simón 49b., 5. Takahaši 47b.

Velká cena Velké Británie, Silverstone – 1. Bradl (GER), 2. Smith (GBR), 3. Pirro (ITA)

Závod na jihu Anglie byl pro domácího jezdce Bradley Smithe (Tech 3 Racing) a Itala Michela Pirra (Gresini Racing) jejich prvním, kdy zajeli umístění na stupně vítězů. Smith jede v Moto2 premiérový ročník a je určitě velkou nadějí Británie až se jednou postaví mezi elitu v MotoGP. Druhé místo v domácí Grand Prix, bylo pro jezdce Tech 3 Racing nádherným zážitkem. Britští diváci mu během závodu dodávali energii a náležitě ocenili jeho výkon, když se postavil mezi nejlepší tři při slavnostním ceremoniálu. Michele Pirro slavil v Británii možná ještě víc, protože třetí místo, bylo jeho vůbec prvním umístěním na stupních vítězů v celé jeho kariéře jezdce mistrovství světa. Od tohoto závodu ale nepokračoval v nastaveném tempu a bodoval jen jednou, když naposledy v Německu skončil desátý.

Závod v dešti nezvládl Mattia Pasini (Ioda Racing Project), který v jednu chvíli vedl, ale vzápětí havaroval a svůj motocykl na dráze neudržel ani Marc Márquez, který po dvou úspěšných závodech nezískal ani jeden bod. Cílem neprojel ani Anthony West (MZ Racing Team), jezdec, kterému se většinou na vodě daří.

Z předních jezdců nebodoval Andrea Iannone, Thomas Lüthi si připsal jen jeden bod a nejlépe dopadl Juki Takahaši, který byl sedmý. Náskok Stefana Bradla získával závod od závodu na objemu a před cestou do holandského Assenu už představoval šedesát dva bodů. Nicméně v Británii skončila jeho kvalifikační série pěti pole position v řadě.

Stav MS 6/17 – 1. Bradl 127b., 2. Corsi 65b., 3. Takahaši 56b., 4. Iannone 49b., 5. Simón 49b.

Marc Márquez (Catalunya Caixa Repsol)

Nejlepší kolo závodu kubatury Moto2:


Grand Prix Jezdec Země Tým Motocykl Motor Čas/kolo Km/h
1 Kataru Alex de Angelis RSM JiR Moto2 Motobi Honda 2'01.003 160.062
2 Španělska Andrea Iannone ITA Speed Master Suter Honda 1'53.893 139.804
3 Portugalska Andrea Iannone ITA Speed Master Suter Honda 1'42.026 147.562
4 Francie Marc Márquez SPA Catalunya Caixa Repsol Suter Honda 1'38.533 152.903
5 Katalánska Bradley Smith GBR Tech 3 Racing Tech 3 Honda 1'47.762 157.914
6 Velké Británie Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 2'25.096 146.435
7 Nizozemska Pol Espargaró SPA HP Tuenti Speed Up FTR Honda 1'47.615 151.941
8 Itálie Stefan Bradl GER Viessmann Kiefer Racing Kalex Honda 1'53.362 166.563
9 Německa Yonni Hernández COL Blusens STX FTR Honda 1'25.255 155.012

Velká cena Nizozemska, Assen – 1. Márquez (SPA), 2. Sofuoglu (TUR), 3. Smith (GBR)

Další závod na mokrém povrchu jeli jezdci Moto2 v holandské TT. Sedmý podnik sezony byl místem, kde letos podruhé triumfoval Marc Márquez a posunul se tak na druhé místo průběžného hodnocení. Poprvé zaznamenal výpadek lídr šampionátu Stefan Bradl, který po pádu závod nedokončil. Znovu si velmi dobře vedl britský mladík Bradley Smith, který si na konto připsal druhé pódiové umístění v řadě a v celkovém hodnocení se díky tomu posunul ze sedmého na čtvrté místo. Největší radost měl ale turecký jezdec Kenan Sofuoglu, jemuž se konečně podařilo zajet na stupně vítězů a to rovnou na druhé místo. Před sezonou patřil mezi favority, ale až v Assenu zaznamenal první úspěšný víkend.

Hodně dobrý výkon předvedl, jak jinak než na vodě, Australan Anthony West. Čtvrté místo je jeho dosud nejlepším umístěním, které potřeboval jak on, tak jeho tým MZ Racing, který spolu s desátým místem Maxe Neukirchnera zaznamenal opravdu vynikající víkend. Naopak Simone Corsi zajel svůj nejhorší závod, získal dva body a v průběžném hodnocení se k němu velmi rychle přibližoval Britský jezdec Bradley Smith. Stále víc ztrácel Thomas Lüthi a Andrea Iannone, nedařilo se ani Juki Takahašimu. Japonec havaroval a závod nedokončil.

V týmu Mapfre Aspar Moto2 nastoupila za zraněného Juliána Simóna Španělka Elena Rosellová. Nicméně bez jakékoliv přípravy to bylo pro jezdce z prostředí španělského šampionátu CEV hodně velké sousto a Rosellová zaznamenala ne jeden tvrdý pád. Nakonec ani nenastoupila do závodu a barvy Aspar týmu hájil Javier Fores. Pro Španěla poslední závod, protože už v italské Grand Prix byl nahrazen Jorde Torezem.

Stav MS 7/17 – 1. Bradl 127b., 2. Márquez 70b., 3. Corsi 67b., 4. Smith 63b., 5. Takahaši 56b.

Velká cena Itálie, Mugello – 1. Márquez (SPA), 2. Bradl (GER), 3. Smith (GBR)

Závodem v italském Mugellu Márquez jasně ukázal, že se kubatuře šestistovek dostatečně přizpůsobil a je ve stejné formě, jakou předváděl loni, když v nejnižší třídě do 125ccm bojoval o titul mistra světa. Španěl závod italské Grand Prix vyhrál a na konto si připsal letos třetí vítězství. Zatím to nestačí, aby vedoucího Bradla výrazněji ohrozil, ale do konce sezony zbývá hodně času. Němec Bradl si Španěla pohlídal a cílem projel druhý, třetí skončil Brit Bradley Smith, který už potřetí v řadě slavil umístění na stupních vítězů. Stejné pořadí, jakým skončil závod v Itálii, bylo i v průběžném hodnocení šampionátu. Rozhodně výrazný úspěch pro Bradley Smithe, který je spolu s Márquezem letošním nováčkem v Moto2.

Stav MS 8/17 – 1. Bradl 146b., 2. Márquez 95b., 3. Smith 79b., 4. Corsi 76b., 5. Lüthi 66b.

Pohár konstruktérů Moto2:

P. Výrobce Body celkem GRAND PRIX
QUT SPA POR FRA CAT GBR NIZ ITA GER
1 Suter/Honda 198 20 25 20 25 20 13 25 25 25
2 Kalex/Honda 174 25 11 25 16 25 25 7 20 20
3 FTR/Honda 98 10 16 11 9 13 10 10 9 10
4 Tech 3/Honda 88 7 13 7 7 2 20 16 16 -
5 Moriwaki/Honda 82 11 7 16 20 4 16 - 2 6
6 Motobi/Honda 82 13 9 4 6 10 - 11 13 16
7 Pons Kalex/Honda 39 5 - 1 10 16 - - 7 -
8 MZ/Honda 39 1 6 - 1 6 4 13 8 -

Bradley Smith a Marc Márquez - Moto2 2011

Velká cena Německa, Sachsenring – 1. Márquez (SPA), 2. Bradl (GER), 3. De Angelis (RSM)

Do závodu v Německu nastoupil Julián Simón, který pro zranění z Barcelony vynechal tři poslední velké ceny. Španěl odjel do Německa velmi motivovaný a moc se těšil až se zase posadí do sedla motocyklového prototypu. V přípravě na velkou cenu si vedl výtečně a na startovním roštu mu patřila pátá příčka. Jenže po startu stačil dojet jen k první zatáčce a tam do něho narazil jeden z jeho soupeřů. Španěl skončil v kotrmelcích a historie se znovu opakoval. Naštěstí pro Španěla tentokrát bez následků v podobě zranění.

Třetí vítězství v řadě si na konto připsal Marc Márquez. Španěl si vytvořil velmi dobrou výchozí pozici, na druhého Bradla teď sice ztrácí čtyřicet sedm bodů, ale v druhé polovině sezony můžeme z jeho strany očekávat velmi výrazný tlak. Teď bude záležet na psychice obou jezdců, fyzické přípravě a spolehlivé technice. Márquez, pokud chce bojovat o titul, musí riskovat a toho si je Bradl zcela určitě vědom. Třetí místo získal v německé Grand Prix Alex De Angelis, rodák ze San Marina a bývalý jezdec třídy MotoGP. Loni si v Moto2 prožil svoje, ale letos si postupně buduje svou pozici mezi jezdci šestistovek. Nutno dodat, že úspěšně a určitě ještě o něm letos uslyšíme.

Po třech úspěšných víkendech Bradley Smithe, přišel pád v Německu, což se negativně odrazilo na jeho průběžné pozici šampionátu, kde se musel rozloučit s třetím místem a před dalšími osmi závody roku je nyní pátý. Na třetí příčku se posunul Simone Corsi, jenž bojuje zejména svým konzistentním výkonem v závodech. Ze všech jezdců Moto2 on jediný dokázal bodovat v každém z úvodních devíti závodů sezony a jeho třetí místo je zcela zasloužené. Samozřejmě pořadí od třetího po šesté místo se může s každým dalším závodem rychle měnit, protože bodový rozdíl představuje jen sedm bodů.

Před druhou polovinou sezony je tedy otázkou číslo jedna, zda si Stefan Bradl dokáže uhlídat bezpečný náskok ve vedení a vyhraje titul mistra světa. Otázkou je také, jak moc bude Marc Márquez riskovat, aby Bradlovi jeho cestu za titulem co nejvíc zkomplikoval a přitom nepřišel o titul vicemistra. Moto2 je skutečně zajímavá kubatura, je to stále otevřený příběh a my se můžeme těšit na jeho další pokračování už v polovině srpna na okruhu v Brně.

Stav MS 9/17 – 1. Bradl 167b., 2. Márquez 120b., 3. Corsi 84b., 4. De Angelis 82b., 5. Smith 79b.

Průběžné hodnocení 9/17 - Moto2:

P. Jezdec Země Motocykl Body celkem
1 Stefan BRADL GER Kalex 167
2 Marc MARQUEZ SPA Suter 120
3 Simone CORSI ITA FTR 84
4 Alex DE ANGELIS RSM Motobi 82
5 Bradley SMITH GBR Tech 3 79
6 Thomas LUTHI SWI Suter 77
7 Andrea IANNONE ITA Suter 66
8 Yuki TAKAHASHI JPN Moriwaki 58
9 Randy KRUMMENACHER SWI Kalex 52
10 Julian SIMON SPA Suter 49
11 Michele PIRRO ITA Moriwaki 43
12 Kenan SOFUOGLU TUR Suter 39
13 Aleix ESPARGARO SPA Pons Kalex 38
14 Esteve RABAT SPA FTR 37
15 Jules CLUZEL FRA Suter 35
16 Dominique AEGERTER SWI Suter 33
17 Yonny HERNANDEZ COL FTR 33
18 Max NEUKIRCHNER GER MZ-RE Honda 32
19 Scott REDDING GBR Suter 25
20 Anthony WEST AUS MZ-RE Honda 18
21 Alex BALDOLINI ITA Suter 18
22 Pol ESPARGARO SPA FTR 16
23 Mattia PASINI ITA FTR 13
24 Kev COGHLAN GBR FTR 11
25 Mika KALLIO FIN Suter 8
26 Mike DI MEGLIO FRA Tech 3 7
27 Claudio CORTI ITA Suter 7
28 Xavier SIMEON BEL Tech 3 6
29 Ratthapark WILAIROT THA FTR 4
30 Ricard CARDUS SPA Moriwaki 2
31 Axel PONS SPA Pons Kalex 1

Doporučujeme

Články odjinud