125cc: U Maxtry potřebují lepší výkon při vysokých otáčkách

Pro další test mají dostat od výrobce motoru nové komponenty.
Klepněte pro větší obrázekBritský nováček v nejnižší kubatuře mistrovství světa silničních motocyklů Matt Hoyle, bude mít letos svou premiéru v týmu Maxtra 125GP. Minulý týden ve Valencii spolu se svým týmovým kolegou Michaelem Ransederem letos poprvé testovali čínský motocykl Maxtra a šéf jejich nového týmu Garry Taylor byl s dosaženým postupem spokojen.

Přesto je jejich dalším cílem zlepšit maximální rychlost vhodnějším nastavením motoru, který navrhnul a postavil známý konstruktér dvoutaktních pohonných jednotek Jan Witteveen.

„Jak už jsme řekli při prezentaci Maxtry ve Velké ceně Číny loni v květnu, jsme si vědomi, že nebudeme na rychlosti vedoucích jezdců během jednoho roku, ale máme reálný vývojový program, kterého se stále držíme,“ uvedl Taylor, který v minulosti pracoval ve funkci manažera továrního týmu Suzuki v MotoGP.

„Právě teď to vypadá, že máme výrazný podvozek díky umístění týmu v Harris Performance v Anglii, kde docílili velkého pokroku s novou karosérií vyvinutou na základě aerodynamických testů v aerodynamickém tunelu, plus s nejnovějším odpružením od Öhlins.“

„Co se motoru týče máme výrazný výkon v nízkých a středních otáčkách a nyní pracujeme na zvýšení výkonu ve vyšších otáčkách. Jan Witteween a jeho tým motorářů na této oblasti pracují a my očekáváme, že budou mít nové komponenty včas pro náš další test,“ řekl Garry Taylor.

Rakukušan Ranseder pomáhal svému britskému týmovému kolegovi najít ten správný styl jízdy s novým motocyklem a Matt Hoyle si pak ve Valencii vyzkoušel poslední specifikaci motoru. Nováček ve světovém šampionátu byl velmi nadšený jeho zlepšením od předchozí verze.

„Byl to velmi důležitý test pro celý tým. Bylo to rovněž poprvé od listopadu, co Michael s Mattem jezdili a bylo dobré vidět, že jsou v kondici a nadšení pokračovat dál ve vývojovém programu.“

„Máme jasný směr, kde potřebujeme přidat a celý projekt je na cestě pro jeho premiérový závod v dubnu v Kataru,“ uvedl závěrem Garry Taylor.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

9:00 | Xavier Simeon a Eric Granado pojedou příští rok MotoE u týmu Avintia.
7:06 | On the 8th day God created @calcrutchlow 😅 #JapaneseGP 🇯🇵 odkaz
6:39 | Ayumu Sasaki byl po své nehodě v kvalifikaci převezen do zdravotního střediska. odkaz
6:18 | Kornfeilův pád v japonské kvalifikaci: odkaz
2:45 | Niccolo Antonelli musel po svém pádu ve třetím tréninku do zdravotního střediska. odkaz

Harmonogram

GP Japonska, Motegi
Pátek 19. října
Moto3 1. trénink   02:00–02:40
MotoGP 1. trénink   02:55–03:40
Moto2 1. trénink   03:55–04:40
Moto3 2. trénink   06:10–06:50
MotoGP 2. trénink   07:05–07:50
Moto2 2. trénink   08:05–08:50
Sobota 20. října
Moto3 3. trénink   02:00–02:40
MotoGP 3. trénink   02:55–03:40
Moto2 3. trénink   03:55–04:40
Moto3 kvalifikace   05:35–06:15
MotoGP 4. trénink   06:30–07:00
MotoGP 1. kvalifikace   07:10–07:25
MotoGP 2. kvalifikace   07:35–07:50
Moto2 kvalifikace   08:05–08:50
Neděle 21. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00