125cc: U Maxtry potřebují lepší výkon při vysokých otáčkách

Pro další test mají dostat od výrobce motoru nové komponenty.
Klepněte pro větší obrázekBritský nováček v nejnižší kubatuře mistrovství světa silničních motocyklů Matt Hoyle, bude mít letos svou premiéru v týmu Maxtra 125GP. Minulý týden ve Valencii spolu se svým týmovým kolegou Michaelem Ransederem letos poprvé testovali čínský motocykl Maxtra a šéf jejich nového týmu Garry Taylor byl s dosaženým postupem spokojen.

Přesto je jejich dalším cílem zlepšit maximální rychlost vhodnějším nastavením motoru, který navrhnul a postavil známý konstruktér dvoutaktních pohonných jednotek Jan Witteveen.

„Jak už jsme řekli při prezentaci Maxtry ve Velké ceně Číny loni v květnu, jsme si vědomi, že nebudeme na rychlosti vedoucích jezdců během jednoho roku, ale máme reálný vývojový program, kterého se stále držíme,“ uvedl Taylor, který v minulosti pracoval ve funkci manažera továrního týmu Suzuki v MotoGP.

„Právě teď to vypadá, že máme výrazný podvozek díky umístění týmu v Harris Performance v Anglii, kde docílili velkého pokroku s novou karosérií vyvinutou na základě aerodynamických testů v aerodynamickém tunelu, plus s nejnovějším odpružením od Öhlins.“

„Co se motoru týče máme výrazný výkon v nízkých a středních otáčkách a nyní pracujeme na zvýšení výkonu ve vyšších otáčkách. Jan Witteween a jeho tým motorářů na této oblasti pracují a my očekáváme, že budou mít nové komponenty včas pro náš další test,“ řekl Garry Taylor.

Rakukušan Ranseder pomáhal svému britskému týmovému kolegovi najít ten správný styl jízdy s novým motocyklem a Matt Hoyle si pak ve Valencii vyzkoušel poslední specifikaci motoru. Nováček ve světovém šampionátu byl velmi nadšený jeho zlepšením od předchozí verze.

„Byl to velmi důležitý test pro celý tým. Bylo to rovněž poprvé od listopadu, co Michael s Mattem jezdili a bylo dobré vidět, že jsou v kondici a nadšení pokračovat dál ve vývojovém programu.“

„Máme jasný směr, kde potřebujeme přidat a celý projekt je na cestě pro jeho premiérový závod v dubnu v Kataru,“ uvedl závěrem Garry Taylor.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

16:20 | Nemocného Folgera v Malajsii nahradí Michael van der Mark.
15:42 | Dnes je to 6 let, co zahynul Marco Simoncelli.
22. října | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
22. října | Mir slaví: odkaz
22. října | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz

Harmonogram

GP Malajsie, Sepang
Pátek 27. října
Moto3 1. trénink   03:00–03:40
MotoGP 1. trénink   03:55–04:40
Moto2 1. trénink   04:55–05:40
Moto3 2. trénink   07:10–07:50
MotoGP 2. trénink   08:05–08:50
Moto2 2. trénink   09:05–09:50
Sobota 28. října
Moto3 3. trénink   03:00–03:40
MotoGP 3. trénink   03:55–04:40
Moto2 3. trénink   04:55–05:40
Moto 3 kvalifikace   06:35–07:15
MotoGP 4. trénink   07:30–08:00
MotoGP 1. kvalifikace   08:10–08:25
MotoGP 2. kvalifikace   08:35–08:50
Moto2 kvalifikace   09:05–09:50
Neděle 29. října    
Moto3 warm up   02:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   05:00
Moto2 závod   06:20
MotoGP závod   08:00