Když nedávno přinesl Motorcycle News informaci o tom, že konstruktér dvoudobého motoru čínské Maxtry 125ccm Jan Witteveen se na novém projektu už nepodílí, šéf týmu Garry Taylor na to reagoval okamžitě tím, že tuto informaci popřel. Uvedl tehdy, že s Witteveenem o tom hovořil a sám Holanďan nevěděl odkud se takové informace vzaly.
Jenže to vypadá, že situace není vůbec jednoduchá, jak by se mohla na první pohled zdát. Podle nejmenovaného zdroje, který nedávno hovořil s Witteveenem, ztratil světoznámý konstruktér dvoudobých motorů zájem o tento projekt a nechce se na něm již dále podílet.
Pro německý motorsport-magazin.com uvedl, že ačkoliv bude i nadále dodávat náhradní díly pro dvoutaktní 125ccm motor, jeho účast na projektu skončila. Nebude se podílet na dalším vývoji motoru a pouze pošle náhradní díly, pokud si je tým objedná. Na dalším vývoji pohonné jednotky tak bude pokračovat samotný tým Haojue, který se tak bude pravděpodobně jmenovat po problémech s ochrannou značkou Maxtra.
Obě verze, jak byly prezentovány jsou v určitém směru pravdivé. Jan Witteveen opravdu pracuje pro tým, ale jen co se týče náhradních dílů. Na dalším vývoji a budoucnosti projektu už spolupracovat nebude, což je pro nový tým v šampionátu velká škoda, protože Holanďan byl mužem, který měl například velký podíl na úspěchu značky Aprilia.