250cc: Mike Di Meglio má před ostatními malou výhodu

Francouz už loni premiérový závod v IMS absolvoval.
Úřadující mistr světa třídy do 125ccm Mike Di Meglio je jedním z mála jezdců, kteří ví jaké to je závodit na okruhu v Indianapolisu a tak má možná drobnou výhodu před zbytkem svých soupeřů v třídě čtvrtlitrů.

V roce 2008 bylo v den vůbec prvního závodu v Indianapolis Motor Speedway hrozné počasí a nejhůř dopadli právě jezdci čtvrtlitrů, protože jejich závod byl zrušený. Mike Di Meglio tehdy bojoval o svůj první titul v nejnižší kubatuře a do závodu, v kterém nakonec skončil desátý, startoval z druhé pozice v první řadě.

„Nikdo z jezdců nezná tuto dráhu příliš dobře, protože v minulém roce jsme neměli hodně příležitostí jezdit na suché dráze, takže všechno bude třeba začít od začátku,“ uvedl před odletem do Spojených států Mike Di Meglio. „Závodní víkend se pro mě v roce 2008 vyvíjel celkem dobře až do samotného závodu, ale potom jsem narazil na nějaké mechanické problémy.“

„ V tomto roce chci udělat vše proto, abych zjistil o svém 250ccm motocyklu co nejvíc a zajel tak lepší závod. Není to jeden z mých oblíbených okruhů, ale je to ohromné místo a já věřím, že tam dokážu jet rychle“

V premiérové sezoně u týmu Mapfre Aspar 250ccm je Mike Di Meglio po deseti kolech na průběžném jedenáctém místě a z poslední Grand Prix v Brně si odvezl body za deváté místo. „V České republice jsem jel s jezdci na předních příčkách až do doby než jsem vyjel mimo dráhu. Takže o tomto víkendu chci skončit tak vysoko, jak jen to bude možné.“

„Každý víkend pracujeme na maximum, ale drobné chyby nás stojí pozice, na kterých chceme končit, takže v Indianapolisu se chceme vyhnout jakýmkoliv chybám,“ řekl závěrem Mike Di Meglio, který po zisku titulu v nejnižší kubatuře odešel hledat štěstí k týmu Jorge Martineze a stal se týmovým kolegou Alvara Bautisty, který teď bojuje o titul.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
7:32 | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
7:30 | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.
6:00 | Fenatiho velký pád: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00