250cc: Mike Di Meglio má před ostatními malou výhodu

Francouz už loni premiérový závod v IMS absolvoval.
Úřadující mistr světa třídy do 125ccm Mike Di Meglio je jedním z mála jezdců, kteří ví jaké to je závodit na okruhu v Indianapolisu a tak má možná drobnou výhodu před zbytkem svých soupeřů v třídě čtvrtlitrů.

V roce 2008 bylo v den vůbec prvního závodu v Indianapolis Motor Speedway hrozné počasí a nejhůř dopadli právě jezdci čtvrtlitrů, protože jejich závod byl zrušený. Mike Di Meglio tehdy bojoval o svůj první titul v nejnižší kubatuře a do závodu, v kterém nakonec skončil desátý, startoval z druhé pozice v první řadě.

„Nikdo z jezdců nezná tuto dráhu příliš dobře, protože v minulém roce jsme neměli hodně příležitostí jezdit na suché dráze, takže všechno bude třeba začít od začátku,“ uvedl před odletem do Spojených států Mike Di Meglio. „Závodní víkend se pro mě v roce 2008 vyvíjel celkem dobře až do samotného závodu, ale potom jsem narazil na nějaké mechanické problémy.“

„ V tomto roce chci udělat vše proto, abych zjistil o svém 250ccm motocyklu co nejvíc a zajel tak lepší závod. Není to jeden z mých oblíbených okruhů, ale je to ohromné místo a já věřím, že tam dokážu jet rychle“

V premiérové sezoně u týmu Mapfre Aspar 250ccm je Mike Di Meglio po deseti kolech na průběžném jedenáctém místě a z poslední Grand Prix v Brně si odvezl body za deváté místo. „V České republice jsem jel s jezdci na předních příčkách až do doby než jsem vyjel mimo dráhu. Takže o tomto víkendu chci skončit tak vysoko, jak jen to bude možné.“

„Každý víkend pracujeme na maximum, ale drobné chyby nás stojí pozice, na kterých chceme končit, takže v Indianapolisu se chceme vyhnout jakýmkoliv chybám,“ řekl závěrem Mike Di Meglio, který po zisku titulu v nejnižší kubatuře odešel hledat štěstí k týmu Jorge Martineze a stal se týmovým kolegou Alvara Bautisty, který teď bojuje o titul.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

13. srpna | Mattia Pasini dnes slaví 33 let.
12. srpna | Randy de Puniet nahradí Kallia v roli testovacího jezdce KTM. Finovo zranění kolene vyžaduje dlouhou léčbu.
12. srpna | Thomas Lüthi pojede příští rok v Moto2 u týmu Intact GP. odkaz
12. srpna | Jaume Masiá je nešťastný, že mu to nevyšlo na podium: odkaz
11. srpna | Přerušení nebylo dlouhé. Dráha už je po Mariniho nehodě vyčištěná. Jezdec je v pořádku.

Harmonogram

GP Velké Británie, Silverstone
Pátek 24. srpna
Moto3 1. trénink   10:00–10:40
MotoGP 1. trénink   10:55–11:40
Moto2 1. trénink   11:55–12:40
Moto3 2. trénink   14:10–14:50
MotoGP 2. trénink   15:05–15:50
Moto2 2. trénink   16:05–16:50
Sobota 25. srpna
Moto3 3. trénink   10:00–10:40
MotoGP 3. trénink   10:55–11:40
Moto2 3. trénink   11:55–12:40
Moto3 kvalifikace   13:35–14:15
MotoGP 4. trénink   14:30–15:00
MotoGP 1. kvalifikace   15:10–15:25
MotoGP 2. kvalifikace   15:35–15:50
Moto2 kvalifikace   16:05–16:50
Neděle 26. srpna    
Moto3 warm up   10:00–10:20
MotoGP warm up   10:30–10:50
Moto2 warm up   11:00–11:20
Moto3 závod   12:20
MotoGP závod   14:00
Moto2 závod   15:30