250cc: Pro Lukáše Peška bude sezona 2009 velmi důležitá

EliasFan  |  12. 03. 2009 22:23

Hmmm, pěkně nereálný.

anonym  |  12. 03. 2009 18:53

kvasa-Jo aha.Já myslel,že je naopak,protože motorka pro MotoGP je lehčí než WSBK.
No těžko říct kdo má větší šanci se tam dostat,ale snad se už brzo nějakýho Čecha dočkáme.

kvasa  |  11. 03. 2009 22:38

Zix: no prave ze naopak. Prestup do motogp je vseobecne lehci z 250 nez sbk. Navic vetsinou ocividne si tymy vybyraji jezdce z 250 a ne z sbk...kort nekoho kdo sotva zajede top10. Mozna po dvou titulech v sbk by ho tam nejakej satelitni tym vzal (viz. Toseland) ale jinak pochybuju a to tezce. To spis Pesek udela dojem na satelitni, pak treba dostane tovarnu a pak z hodne velkym stestim se dostane do motogp...kort jak bude odchazet ta stara garda (Rossi, Capirossi aspol.) tak nejaky mistecka volny trebas budou, plus novy pravidla ktery to maji vic zpristupnit atd. takze podle me je u Peska mnohem vic realnejsi ze se do motogp dostane nez Smrz.

Henkka  |  11. 03. 2009 22:22

Ve WSBK sou sice motorky těžší než v MotoGP, ale přestup je snažší z té 250cc. Aspon to tak tvrdi jezdci.

anonym  |  11. 03. 2009 22:12

hubas111-No letos udělal chybu Abrahám,že se cpal do TV s tovární motorkou takže bude spší vyvýjen od médií tlak na něj a to je lepší pro Peška(pokud Nova nebude z každýho závodu senzaci jak někdo z našich boural nebo jel špatně a nebo naopak dobře)m,tak doufám,že to letos bude pro Peška lepší.

kvasa-No na 2.stranu se podívej na J.Smrže jak jezdí ve WSBK a když se mu náhodou podaří bejt mezi nejlepšíma,tak má rozhodně snažší cestu do MotoGP a nemusí se srát 250 a do toho ještě bud mít výhodu,protože 250 maj lehčí motorky než MotoGP zatímco z WSBK do MotoGP pude na lehčí.

kvasa  |  11. 03. 2009 20:38

No tak kdyby zustal v 125 jeste loni tak si snad nekdo tady myslite ze by se letos do 250 dostal? dyt se tam sotva udrzeli ti co tam byly loni, ne tak "nejakej" Cech...bud by zas zustal v 125ccm (coz by ho nejspis uplne zahrabalo ve vyhlidkach pro budoucnost) nebo nejaky ssp apod. coz by ho snad jeste vic zahrabalo...takze myslim ze je jeste rad a ze dekuje bohu ze ten krok s prestupem do 250 udelal tak jak udelal.

hubas111  |  11. 03. 2009 19:33

No já si myslím, že na ten krok byl již zralej. Nemůžeš od něj čekat první sezónu se specifikací LE velký zázraky, navíc tam měl moc pádů. Letos věřím, že se pádům více vyvaruje a bude se snažit jezdit kolem 10 fleku, což by pro něj byl úspěch.

anonym  |  11. 03. 2009 18:59

No podle mě měl ještě loni bejt ve 125ccm a zkusit bojovat o titul,protože v roce 2007 zas tak takový zázraky nedělal.
Podle mě teda nemá šanci na good umístění,když už loni to byla myslim 1rok stará motorka(jestli bude jezdit motorkou,která je stará 2roky,tak to za chvilku bude jako v DTM).

Etien F1  |  11. 03. 2009 16:14

Přesně tak, díky, opraveno

hubas111  |  11. 03. 2009 15:31

Jenom bych rád upřesnil následující pasáž v článku :"Dřív než přestoupil do třídy 250ccm byl Pešek v roce 2007 v celkovém hodnocení nejnižší kubatury čtvrtý a na kontě měl jedno vítězství v závodě Grand Prix."

Vítězství v Grand Prix v třídě do 125ccm měl celkově 2. První přišlo v Číně a druhé na Philip Ilandu

-Ligier-  |  11. 03. 2009 15:18

Jj říkal, že do 250 bez tovární podpory nemá cenu chodit a že tam nepůjde .. a šel. Mám obavu že to bylo předčasné škoda, talent má .. I když loni jiní na stejné motorce vyhrávali, kdo ví.

MaidenEngland  |  11. 03. 2009 10:50

Podle mě s takovou motorkou nemá vubec žádnou šanci... Ale kéž bych se mýlil...

s64  |  11. 03. 2009 10:25

Ale hlavně by neměl padat.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

12:30 | Jorge Martin si při nehodě poranil ruku, kotník a hlavu. Musí do nemocnice na další vyšetření. odkaz
12:07 | Alex Márquez spadl v závěru třetího tréninku - upadl těsně před svým bratrem. odkaz
11:49 | Jorge Martin je dle posledních zpráv při vědomí a byl převezen do zdravotního střediska. odkaz
11:40 | Trénink MotoGP byl přerušen po nehodě Jorge Martina. odkaz
19:09 | Ode dneška je možné žádat o vrácení peněz za nákup vstupenek na brněnskou Grand Prix. Více informací zde: odkaz

Harmonogram

GP Portugalska, Portimao
Pátek 16. dubna
Moto3 1. trénink   10:00-10:40
MotoGP 1. trénink   10:55-11:40
Moto2 1. trénink   11:55-12:35
Moto3 2. trénink   14:15-14:55
MotoGP 2. trénink   15:10-15:55
Moto2 2. trénink   16:10-16:50
Sobota 17. dubna
Moto3 3. trénink   10:00-10:40
MotoGP 3. trénink   10:55-11:40
Moto2 3. trénink   11:55-12:35
Moto3 1. kvalifikace   13:35-13:50
Moto3 2. kvalifikace   14:00-14:15
MotoGP 4. trénink   14:30-15:00
MotoGP 1. kvalifikace   15:10-15:25
MotoGP 2. kvalifikace   15:35-15:50
Moto2 1. kvalifikace   16:00-16:25
Moto2 2. kvalifikace   16:35-16:50
Neděle 18. dubna    
Moto3 warm up   10:00-10:20
MotoGP warm up   10:30-10:50
Moto2 warm up   11:00-11:20
Moto3 závod   12:20
MotoGP závod   14:00
Moto2 závod   15:30