Abraham v závěru testů zrychlil, mezi motocykly CRT je čtvrtý

Máme za sebou druhé oficiální testy IRTA na okruhu v Sepangu, kterého se zúčastnili oba naši jezdci. Lépe se dařilo jezdci týmu Cardion AB Motoracing Karlu Abrahamovi.
Abraham v závěru testů zrychlil,  mezi motocykly CRT je čtvrtý

Karel Abraham v posledním dnu třídenních testů MotoGP na okruhu Sepang v Malajsii zrychlil a obsadil celkové devatenácté místo. Zatímco první den končil jezdec týmu Cardion AB Motoracing s časem 2:05,838, čtvrteční jízdy zakončil časem 2:04,066 se ztrátou tří a půl vteřiny na nejrychlejšího Daniho Pedrosu. V hodnocení motocyklů specifikace CRT zajel Karel Abraham čtvrtý nejrychlejší čas po De Punietovi, Barberovi a Espargarovi. Poslední testy MotoGP před začátkem sezony proběhnou od 15. března ve španělském Jerezu.

Karel Abraham

„Jsem rád, že se nám nakonec podařilo zrychlit, ale ani tak jsme nesplnili cíl, který jsme si dávali – dostat se pod dvě minuty a čtyři vteřiny. To mě dost štve, protože jinak to dnes bylo dobré. Menší problém jsme měli s pneumatikami, které hodně rychle odcházely, měnili jsme je každých patnáct kol a bohužel v době, kdy jsme byli nejvíc rozjetí, nám nové došly. Pak jsme ještě najezdili pár kol na měkčí směsi, ale čas jsem už nevylepšil. Samozřejmě není dobré, že ztrácím na De Punieta a Espargara, na druhou stranu za mnou je těsně jen Colin Edwards, další jezdci mají už větší odstup. Příští týden mě čeká v Praze – Letňanech veletrh Motosalon, potom už se začneme připravovat na poslední ostré předsezonní testy v Jerezu.“

Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing

„Na konci testů se nám podařilo zrychlit, to je dobrá zpráva. Karel se dnes zlepšil na brzdách, což byl jeho největší hendikep, stále jsme ale asi o půl vteřiny pomalejší než byl náš cíl. Espargaro a De Puniet ale nejsou tak daleko a my se den ode dne zlepšujeme. Dnes jsme použili všechny dostupné pneumatiky od Bridgestone a nakonec jsme vybrali jako ideální kombinaci přední tvrdé pneumatiky a zadní měkké. Hlavně nová měkká pneumatika, kterou Bridgestone vyvinul, je velmi dobrá a spokojení jsme i s nastavením motorky. Porovnávali jsme data s jezdci Asparu a víme, že ztrácíme na brzdách. Věřím, že Karel na sobě zapracuje a my budeme na poslední testy v Jerezu dobře připravení.“


zdroj: Tiskový servis týmu Cardion AB Motoracing

 

13. srpna | Mattia Pasini dnes slaví 33 let.
12. srpna | Randy de Puniet nahradí Kallia v roli testovacího jezdce KTM. Finovo zranění kolene vyžaduje dlouhou léčbu.
12. srpna | Thomas Lüthi pojede příští rok v Moto2 u týmu Intact GP. odkaz
12. srpna | Jaume Masiá je nešťastný, že mu to nevyšlo na podium: odkaz
11. srpna | Přerušení nebylo dlouhé. Dráha už je po Mariniho nehodě vyčištěná. Jezdec je v pořádku.

Harmonogram

GP Velké Británie, Silverstone
Pátek 24. srpna
Moto3 1. trénink   10:00–10:40
MotoGP 1. trénink   10:55–11:40
Moto2 1. trénink   11:55–12:40
Moto3 2. trénink   14:10–14:50
MotoGP 2. trénink   15:05–15:50
Moto2 2. trénink   16:05–16:50
Sobota 25. srpna
Moto3 3. trénink   10:00–10:40
MotoGP 3. trénink   10:55–11:40
Moto2 3. trénink   11:55–12:40
Moto3 kvalifikace   13:35–14:15
MotoGP 4. trénink   14:30–15:00
MotoGP 1. kvalifikace   15:10–15:25
MotoGP 2. kvalifikace   15:35–15:50
Moto2 kvalifikace   16:05–16:50
Neděle 26. srpna    
Moto3 warm up   10:00–10:20
MotoGP warm up   10:30–10:50
Moto2 warm up   11:00–11:20
Moto3 závod   12:20
MotoGP závod   14:00
Moto2 závod   15:30