Američan chce s novou Ducati závodit po testu v Brně

7 komentářů

hal F1
2. srpna • 5:55

dle vyjádření Ducati, prý o Deltaboxu neuvažují. Mám velké pochybnosti, zda by trubkový rám byl konkurenceschopný. No, jestli neudělají "zásadní" změnu, tak mohou fešáci zapomenout na vítězství alespoň jednoho závodu příští rok. Ta motorka je přiznejme si to, prostě špatná. Casey pořád požadoval, tužší a tužší rám a takto to dopadlo. Jestliže není čitelné chování předního kola tak, že bez jakéhokoliv varování přestane mít přilnaost, tak na tom se jezdit nedá, nebo dá, ale jezdec se bude po půlce závodu válet v kačeru. Na začátku sezóny jsem si říkal, jak by to dopadlo, kdyby šel Vale do Suzuki. Myslím si, že by všichni koukali kde by jezdil.

hal F1
29. července • 6:28

Přeci jen deltabox? viz. krátké zprávy...

MadMax F1
29. července • 15:14

Tomu se mi nechce ani trochu věřit. Tím by totálně zařízli svůj trubkovej rám na kterým prodávají sériové motorky. Tím by se také přiznali, že japonská koncepce rámů je lepší aže se staví alternativa v Yamate a Hondě.

Fáňa46
29. července • 17:14

chtěl bych vidět jestli by ty Yamate a Hondy dosáhli stejnejch výkonů jako Ducati kdyby měli trubkový rámy a neznamená že když udělaj hliníkovej rám že nemůže vypadat jako trubkovej :)

MadMax F1
29. července • 20:34

Myslel jsem klasiku deltabox. Je jasný, že lze udělat nějakej trubkovej alu rám, třeba jako měla Suzuki SV, ale je to spíše designová záležitost a dle mě na úkor funkčnosti. Klasickej deltabox bude při stejné pevnosti lehčí.

Sli.m
29. července • 22:34

Ducati uz nebude pouzivat trubkovy ram ani u seriovejch supersportu tak proc by ho nevypustili i z motogp

MadMax F1
29. července • 23:34

To jsem nevěděl. U mne co se týká supersprtů a superbiků Dukati skončila u modelu 996 od té doby mne nezajímá.

Doporučujeme

Články odjinud