dle vyjádření Ducati, prý o Deltaboxu neuvažují. Mám velké pochybnosti, zda by trubkový rám byl konkurenceschopný. No, jestli neudělají "zásadní" změnu, tak mohou fešáci zapomenout na vítězství alespoň jednoho závodu příští rok. Ta motorka je přiznejme si to, prostě špatná. Casey pořád požadoval, tužší a tužší rám a takto to dopadlo. Jestliže není čitelné chování předního kola tak, že bez jakéhokoliv varování přestane mít přilnaost, tak na tom se jezdit nedá, nebo dá, ale jezdec se bude po půlce závodu válet v kačeru. Na začátku sezóny jsem si říkal, jak by to dopadlo, kdyby šel Vale do Suzuki. Myslím si, že by všichni koukali kde by jezdil.
Přeci jen deltabox? viz. krátké zprávy...
Tomu se mi nechce ani trochu věřit. Tím by totálně zařízli svůj trubkovej rám na kterým prodávají sériové motorky. Tím by se také přiznali, že japonská koncepce rámů je lepší aže se staví alternativa v Yamate a Hondě.
chtěl bych vidět jestli by ty Yamate a Hondy dosáhli stejnejch výkonů jako Ducati kdyby měli trubkový rámy a neznamená že když udělaj hliníkovej rám že nemůže vypadat jako trubkovej :)
Myslel jsem klasiku deltabox. Je jasný, že lze udělat nějakej trubkovej alu rám, třeba jako měla Suzuki SV, ale je to spíše designová záležitost a dle mě na úkor funkčnosti. Klasickej deltabox bude při stejné pevnosti lehčí.
Ducati uz nebude pouzivat trubkovy ram ani u seriovejch supersportu tak proc by ho nevypustili i z motogp
To jsem nevěděl. U mne co se týká supersprtů a superbiků Dukati skončila u modelu 996 od té doby mne nezajímá.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.