Americká Grand Prix nedopadla pro Rizla Suzuki nejlépe

Vermeulen osmý a Capirossi závod vůbec nedokončil.
Klepněte pro větší obrázekChris Vermeulen během amerického závodního víkendu na okruhu v Laguně Seca hodně padal, ale v samotném závodu se tomu naštěstí vyhnul a Velkou cenu dokončil na osmém místě.

Okamžitě po startu z devátého místa se v první zatáčce Australan propadl na jedenáctou pozici, později si nerozuměl s Capirossim a Ewardsem, což znamenalo jeho další pokles v pořadí až na čtrnáctou příčku.

Australan měl během závodu rychlost, která by mu zaručila umístění kolem pátého místa, ale po těžkém začátku bral nakonec v cíli body za osmé místo, což vzhledem k okolnostem nebyl až tak špatný výsledek.

„Byl to náročný závod a my se neumístili na pozicích, kde jsme chtěli,“ řekl Chris Vermeulen. „Perfektně se mi podařilo odstartovat, ale pak jsem měl problém v jedné ze zatáček a přišel o několik pozic.“

„Dneska jsme také měli problémy s výkonem pneumatik a nedostali tak maximální výkon z motocyklu. Asi od patnáctého kola až do konce byly moje časy celkem rychlé a když u všech začalo docházet ke snížení výkonu opotřebením pneumatiky, včetně té moji, s motocyklem se jezdilo mnohem lépe.“

„Postrádali jsme prostě výkon na nových pneumatikách a to už náš výsledek jednou v tomto roce ovlivnilo a určitě je to něco, na co se bude třeba podívat,“ pokračoval Vermeulen.

„Pozitivem je určitě to, že jsem to za celý den nepoložil, což bylo dobré a i když jsme na dráze neměli ten nejlepší technický komplet, podařilo se nám získat solidní porci bodů a nyní se budeme muset zaměřit na Německo,“ řekl závěrem Chris Vermeulen.

Lorisi Capirossimu se během závodního víkendu nedařilo a závod v Americe vůbec nedokončil. Proč se tak stalo, Ital komentoval slovy: „Dneska jsem opravdu naštvaný, protože jsme o víkendu tvrdě pracovali na tom, abychom našli to nejlepší řešení v nastavení a domnívali se, že dneska tak můžeme být dobří.“

„Odstartoval jsem docela dobře a v prvních pár kolech byl celkem agresivní. V šesté zatáčce jsem ale přišel poprvé o předek, to bylo v druhém kole a potom hned v tom dalším se mi stalo úplně to samé ve stejné zatáčce, ale tentokrát s pádem.“

Klepněte pro větší obrázek„Je mi to velmi líto vůči všem v týmu, kteří na přípravě motocyklu pracovali velmi tvrdě,“ pokračoval Capirossi. „Pravdou je, že to byl pro mě hrozný víkend už jen proto, že se nám vůbec nepodařilo najít správné řešení nastavení.“

„Naštěstí máme před sebou ještě devět závodů a budeme pokračovat dál v tvrdé práci, abychom získali nějaké dobré výsledky,“ uvedl závěrem italský jezdec s pětašedesátkou na kapotě Loris Capirossi
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

7:32 | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
7:30 | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.
6:00 | Fenatiho velký pád: odkaz
3:09 | Gardnerův pád: odkaz
1:46 | Pád Bulegy a Caneta: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00