Ana Carrasco, týmová kolegyně Mavericka Viňalese

16 komentářů

stále dobrý Schumi
26. listopadu • 10:05

Klidně mne kamenujte, je mi to fuk;-)Nic proti něžnému pohlaví,ba naopak,ale,..když se rozpomenu,tak snad jediná Michelle Moutonová,se dokázala prosadit mezi chlapy.Walter Rohl,to ale tehdy okomentoval,že v době dvojkolek,by na revolučním Audi quatro,vyhrála šampionát i cvičená opice a hodně pravdy v tom bylo.Takže tuto dívčinu vidím stejně úspěšnou, jako je dnes Elen Rosselová v Moto2.Děvčata mohou sesbírat bodíky v nějakých nižších soutěžích,ale na takovéto úrovni,prostě na kluky nemají a ani mít,už vzhledem k fyziognomii nemohou.Viz další sporty,jako třeba skoky na lyžích,sjezdové lyžování atd.Dámy mají mít svůj vlastní pohár tak, jako je to v jiných sportech..V přímé konfrontaci jim pšenka kvést prostě nemůže.Až mne některá svými výsledky přesvědčí,rád se ukloním a změním názor.

Vladimír Jirůšek (mamba1954)
26. listopadu • 12:24

Nechci ti brát názor, ale není to spíš způsobeno tím, že se ty dámy hůře dostávají v těch nejvyšších soutěžích ke špičkové technice? Vždyť v těch nižších soutěžích ( např. CEV ),kde ty rozdíly v použitých strojích nejsou tak propastné, si ta děvčata vedla dobře. Co se týče fyziognomie a z ní vyplývajících předpokladů, nevím. To je pro mě španělská víska.:-S Ale z minulosti si pamatuju jména jako Japonka Tomoko IGATA, nebo Finka Taru RINNE a ty dokázaly bodovat i v MS. O šikovných dámách na plošinách sajdkárů ani nemluvě. No u nás Eliška Junková, blahé paměti, nebo na motocyklu Ostravačka Tťána Valová, uměly do pořadí závodů taky promluvit výrazné slovo, fyziognomie nefyziognomie.;-)

Red Devil F1
25. listopadu • 15:27

jsem si všiml na fotce jak maj oba rozdílné řešení brzd na předním kole Ana jednokotoučovou a Mawerick dvou ..
Není i tohle rozdíl pro obyčejného závodníka pakliže tovární dvoukotoučová je "třeba" o dost účinější?

Vladimír Jirůšek (mamba1954)
25. listopadu • 17:36

Copak brzda, to vcelku nehrá roli. Dvojitou menšího průměru nahradíš jednoduchou s větším. Ale rozdílná je i vidlice a hlavně, pozorně si prohlédněte Maverickovu továrnu. Ona, ač jednobuch, má dva výfuky!;-)

74Jirka
25. listopadu • 15:31

Ana neměla ještě produkční KTM, tu bude mít až v únoru - tak proto možná ten rozdíl v technice

Vladimír Jirůšek (mamba1954)
25. listopadu • 14:41

Jsem na tu "Karáskovic Anču" zvědav. Ale s produkcí bude asi spíš blíže lucerně, než bodům. Ale co, nějak se začínat musí a každý začátek je, jak známo těžký.;-):-)

odstraneno jannyk F1
25. listopadu • 11:07

trochu bych přitvrdila ;-)

Red Devil F1
25. listopadu • 15:20

Tady bych to viděl na oddělené boxy ;-) Poněvadž pokud tomu tak nabude, tak Mawerick se v tomto případě nemůže soustředit na cento percento :-D:-D:-D

odstraneno jannyk F1
25. listopadu • 15:23

:-D :-D :-D jedny nám u modrých leží ve skladu, zapůjčíme, ať se zapalují lýtka jen od výfuků ;-)

Red Devil F1
25. listopadu • 15:25

Nech bejt Vale je povaha vrtkavá - jen aby jste je pak nechtěli hned zpátky :-P

odstraneno jannyk F1
25. listopadu • 15:34

:-D :-D :-D pravda ;-)

74Jirka
25. listopadu • 11:23

s čím by jsi přitvrdila?:-O

Dovi4
25. listopadu • 13:28

třeba tím, že kolegyně? :-D:-O

odstraneno jannyk F1
25. listopadu • 13:30

bingo ;-)

74Jirka
25. listopadu • 14:15

:-S - omluva, nějaký náročný celý rok:-(

Dovi4
25. listopadu • 14:21

však v klídku, chybka se vloudila, no boože, stane se ;-)

Doporučujeme

Články odjinud