Héctor Barberá byl v pátek v Laguně Seca jedním z nejpilnějších jezdců. Pečlivě zkoušel obě směsi pneumatik a testoval novou konfiguraci zadní části. Výsledkem je dvanácté místo.
Héctor Barberá z týmu Mapfre Aspar patřil na okruhu Laguna Seca mezi
nejpilnější a v pátečních trénincích na Velkou cenu USA odjel 46 kol. V
kombinaci nejrychlejších časů z obou tréninků to stačilo na dvanácté místo.
Bývalý vicemistr světa stopětadvacítek i dvěstěpadesátek se zaměřil na porovnávání obou
směsi pneumatik. "Zdá se, že nejlépe pracuje ta tvrdší. V první polovině
ranního tréninku jsem měl problémy s přilnavostí, ale když jsme přezuli na
tvrdší pneumatiky, můj pocit se zlepšil," přiznal Španěl, který si jízdu na
legendární trati doslova užívá. "Zlepšujeme se každým výjezdem. Cílem pro
sobotu je snížit ztrátu na nejlepší a být nejúspěšnější ducati," přeje si.
Španěl se svým týmem v odpoledním tréninku zkoušel také odlišné nastavení
zadní části, ale to nepřineslo kýžený efekt. Z časových důvodů už se ale technici
nestihli vrátit k původní variantě. "Máme za sebou první den a pořád
je tu dost prostoru pro zlepšení," dodal Barberá.