Bridgestone odjíždí z Jerezu spokojen s výkonem pneumatik

Týmům dodali dvě směsi hladkých pneumatik a jednu směs do mokra.
Poslední předsezonní test v Jerezu, který proběhl jak za slunečných tak deštivých podmínek, umožnil týmům MotoGP vyzkoušet dvě směsi hladkých pneumatik a jednu směs pneumatik do mokra.

Přední pneumatiky byly střední a tvrdé směsi, zadní pneumatika nabídla měkkou a střední směs. Každý jezdec dostal čtyři sady hladkých pneumatik v sobotu a tři sady v neděli. Pro oba dny testů dostali všichni také čtyři sady mokrých pneumatik.

„Jako jediný dodavatel pneumatik je našim cílem vyrobit každou pneumatiku vhodnou pro širší rozsah podmínek než tomu bylo v minulém roce,“ uvedl po skončení testu v Jerezu Hiroshi Yamada z Bridgestone Motorsport. „Myslím, že jsme v posledních dvou dnech toho dosáhli a jsem velmi potěšen výsledkem testu.“

„Casey znovu vypadá velmi působivě a je příjemné vidět obě Suzuki jet tak dobře, ale zároveň jsem velmi rád za Mika Kallia, který byl šestý nejrychlejší v oficiálním testu jeho premiérové sezony.“

„Nyní jsme ukončili zimní testování a informace týmů na našich pneumatikách byla dobrá, takže se těšíme na kvalitní první závod, za dva týdny v Kataru,“ řekl závěrem Yamada.

V sobotu zajel Jorge Lorenzo na mokrých pneumatikách pětadvacet kol a v průběhu dne, když dráha osychala se zlepšil natolik, že první den testu byl nejrychlejším jezdcem s časem o 0,3 sekundy lepším než rekord kola v závodě, který tam v minulém roce zajel Dani Pedrosa.

„Během víkendu jsme tu měli všechny možné povětrnostní podmínky a zároveň to byl první test mokré specifikace pneumatiky pro rok 2009,“ řekl Tohru Ubukata, který pracuje v Bridgestone Motorsport na vývoji závodních pneumatik. „Hladké pneumatiky fungovaly během víkendu slušně za teplých i chladných podmínek a obě směsi dobře pracovaly napříč celým rozsahem.“

„Viděli jsme, že jen dvě směsi hladkých pneumatik a jedna směs do mokra, dodané každému jezdci stačí na to, aby se naše pneumatiky s těmito podmínkami dokázaly vypořádat s dobrou úrovní výkonu, za což jsem velmi rád,“ dodal závěrem Tohru Ubukata.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

5:39 | Michelin zůstane v MotoGP minimálně do roku 2023.
3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
20. října | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
20. října | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00