Bridgestone před úvodními testy královské kubatury

Během zimní přestávky motocyklového šampionátu neprobíhal pouze vývoj závodních prototypů v dílnách jednotlivých výrobců, ale intenzivním vývojovým programem prošly také pneumatiky Bridgestone.
Bridgestone před úvodními testy královské kubatury

Loni si na své konto připsal japonský výrobce šest rekordů v časech na kolo a na celkem deseti okruzích byl závod královské MotoGP rychlejší než v roce 2010. Všechna získaná data plus informace od jednotlivých jezdců využil Bridgestone k vývoji pneumatik pro letošní ročník motocyklového šampionátu, které mají nabídnout lepší výkon v zahřátí a rozšířit pracovní rozsah teplot.

Pro první test mají jezdci připraveny nově vyvinuté přední pneumatiky, jenž nabídnou revidované směsi a konstrukci, jenž má zajistit lepší výkon v zahřátí. Zkoušky přední pneumatiky navazují na poslední listopadový test ve Valencii, kde je Bridgestone představil poprvé a ohlasy jezdců na jejich výkon byl pozitivní.
Protože letos probíhá předsezonní příprava královské kubatury v Malajsii a Evropě, připravil Bridgestone dva druhy obutí pneumatik pro jezdce testující v Sepangu a ve Valencii.
Malajsie/ Sepang – přední: tvrdá a extra-tvrdá, zadní: střední a tvrdá, do mokra: tvrdá
Španělsko/ Valencie – přední: měkká a střední, zadní: střední a tvrdá (asymetrická), do mokra: měkká
V rámci technické podpory jsou technici Bridgestone přítomni testu CRT ve Valencii a samozřejmě od úterka budou spolupracovat s MotoGP týmy v Sepangu. Úkolem bude získat nová data, odezvu od jezdců a vše znovu analyzovat v japonské centrále.
Na okruhu v Sepangu bude s techniky Bridgestone také poprvé spolupracovat ve své nové roli Loris Capirossi, který je nyní poradcem promotéra Dorny v otázkách bezpečnosti jezdců. 

Loni si na své konto připsal japonský výrobce šest rekordů v časech na kolo a na celkem deseti okruzích byl závod královské MotoGP rychlejší než v roce 2010. Všechna získaná data plus informace od jednotlivých jezdců využil Bridgestone k vývoji pneumatik pro letošní ročník motocyklového šampionátu, které mají nabídnout lepší výkon v zahřátí a rozšířit pracovní rozsah teplot.

Pro první test mají jezdci připraveny nově vyvinuté přední pneumatiky, jenž nabídnou revidované směsi a konstrukci, jenž má zajistit lepší výkon v zahřátí. Zkoušky přední pneumatiky navazují na poslední listopadový test ve Valencii, kde je Bridgestone představil poprvé a ohlasy jezdců na jejich výkon byl pozitivní.

Protože letos probíhá předsezonní příprava královské kubatury v Malajsii a Evropě, připravil Bridgestone dva druhy obutí pneumatik pro jezdce testující v Sepangu a ve Valencii.

Malajsie/ Sepang – přední: tvrdá a extra-tvrdá, zadní: střední a tvrdá, do mokra: tvrdá

Španělsko/ Valencie – přední: měkká a střední, zadní: střední a tvrdá (asymetrická), do mokra: měkká

V rámci technické podpory jsou technici Bridgestone přítomni testu CRT ve Valencii a samozřejmě od úterka budou spolupracovat s MotoGP týmy v Sepangu. Úkolem bude získat nová data, odezvu od jezdců a vše znovu analyzovat v japonské centrále.

Na okruhu v Sepangu bude s techniky Bridgestone také poprvé spolupracovat Loris Capirossi, který je nyní poradcem promotéra Dorny v otázkách bezpečnosti jezdců. 

 

18. února | Márquez po pádu v zatáčce č. 12: odkaz
18. února | Na thajskou dráhu dnes zavítal had: odkaz
17. února | Marc Márquez dnes slaví 25 let.
16. února | Rossi odkaz
16. února | Valentino Rossi dnes slaví 39 let.