Bridgestone představil nové barevné značení

Bridgestone nasadí v této sezóně nový barevný systém značení pneumatik pro MotoGP, aby bylo pro diváky jednodušší rozlišit, které přední a zadní pneumatiky každý jezdec používá.
Bridgestone představil nové barevné značení

Změna v systému značení pneumatiky byla navržena v reakci s ohledem na třídu OPEN, které mají možnost využívat během závodního víkendu měkčích pneumatik, než tovární týmy. Staré značení označovalo měkčí pneumatiku bílým pruhem, bez ohledu na specifikaci směsi této pneumatiky. Nový systém znamená, že každá ze čtyř hladkých směsí pneumatik, extra měkká, měkká, střední a tvrdá, bude mít svoji vlastní barvu pro celou závodní sezónu.

Tato změna znamená, že bude pro fanoušky snazší rozlišovat, jakou kombinaci pneumatik jednotlivý jezdci používají během závodního víkendu.

Barevné schéma pneumatik Bridgestone  je následující::

  • Extra měkká směs: zelená
  • Měkká směs: bílá
  • Střední směs: černá (bez pruhu)
  • Tvrdá směs: červená

Pneumatik do mokra se tato změna netýká, nadále bude využívat původní značení. Černá barva značí tvrdší pneumatiku a měkčí bude mít bílý pruh.

Jezdci třídy Open ve výhodě oproti továrnám.. 

Jezdci na motocyklech specifikace Open, na rozdíl od jezdců specifikace Tovární, budou mít  k dispozici měkčí směsi zadních hladkých pneumatik Bridgestone.

Hiroshi Yamada - manažer oddělení Bridgestone Motorsport

"Nové barevné schéma značení pneumatik je navrženo tak, aby bylo pro fanoušky jednodušší rozlišit, které pneumatiky každý jezdec používá na předním a zadním kole. Předtím, kdy všichni jezdci používali stejné pneumatiky, fungoval náš systém značení dokonale. Od zavedení třídy CRT, která se od letošního roku bude jmenovat Open, jsme se rozhodli změnit systém značení, aby byl vyhovující. Dle barevného rozlišení bude každý okamžitě vidět, jakou specifikaci pneumatik využívá každý jezdec. Museli jsme také vzít v úvahu, že s rostoucí popularitou MotoGP, přibývá stále více a více nových fanoušků, kteří sledují závody. Domníváme se, že tento nový systém přidá další nový rozměr při sledování MotoGP. "

22. května | Dnes je to rok od smrti Nickyho Haydena. odkaz
21. května | Slabší kubatury dnes testují v Le Mans.
20. května | Dovi upadl z vedení: odkaz
20. května | Kornfeilův neuvěřitelný skok přes Bastianiniho motocykl: odkaz
20. května | Smutný di Giannatonio po penalizaci: odkaz

Harmonogram

GP Itálie, Mugello
Pátek 1. června
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 2. června
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 3. června    
Moto3 warm up   08:40–09:00
Moto2 warm up   09:10–09:30
MotoGP warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00