Bridgestone v Assenu použil střední a měkkou směs

Vítěz TT Holandska Rossi zvolil stejně jako většina střední směs.
Klepněte pro větší obrázekBridgestone pro závod MotoGP v Assenu nasadil měkké a střední směsi předních a zadních hladkých pneumatik. Valentino Rossi použil pro závod v Holandsku střední směs na přední i zadní stranu své Yamahy. Podruhé v letošní sezoně odstartoval do závodu z první pozice na startovním roštu, v průběhu závodu překonal nejrychlejší kolo a v závěru si připsal své 100. vítězství v závodu Grand Prix.

Velmi napínavá a vyrovnaná byla bitva šesti jezdců Jamese Toselanda, Mika Kallia, Nicky Haydena, Randy De Punieta, Toniho Elíase a Lorise Capirossiho o celkové šesté místo, které nakonec získal jezdec Monster Tech 3. V této skupině použili pouze dva jezdci měkkou směs zadní pneumatiky, Toni Elías a Mika Kallio.

Předpověď počasí, která ještě po skončení kvalifikace nevypadala pro sobotní odpoledne moc příznivě se naštěstí nevyplnila a jezdci královské kubatury odjeli všech šestadvacet kol na hladkých pneumatikách.

„Chci Valentinovi poblahopřát za jeho fantastický výsledek a dosažení stého vítězství v závodu Grand Prix, zvlášť když takovým způsobem převzal vedení v šampionátu,“ uvedl ředitel Bridgestone Hiroshi Yasukawa.

„Také bych rád popřál brzké uzdravení Caseymu a doufejme, že opět bude v nejlepší formě už příští víkend pro závod v Laguně,“ řekl Yasukawa, který rovněž nezapomněl připomenout vyrovnanost šampionátu poté, co je Bridgestone Oficiálním dodavatelem pneumatik pro MotoGP.

Tohru Ubukata, který má u Bridgestone na starosti vývoj závodních pneumatik po závodu v holandském Assenu uvedl: „I když dneska byla ztráta na první místo celkem dost vysoká, rychlost jenž nasadil Valentino byla vyšší než nejlepší čas na kolo z minulého roku. Stejně tak Jorge jel ve stejném tempu jaký je současný rekord okruhu, takže jsem spokojený s výkonem střední směsi hladké pneumatiky Bridgestone.“

„Věděli jsme, že volba střední směs bude samozřejmě ta nejrychlejší pro závod, i když výkon měkké směsi byl také dobrý,“ pokračoval Ubukata a závěrem uvedl: „Velmi vyrovnaná bitva o šesté místo, která trvala až do průjezdu cílovou čarou, předvedla velmi dobrou životnost a konzistenci našich pneumatik po celý závod a to dokonce i v případě měkké směsi.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

5:34 | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
4:41 | Mir slaví: odkaz
4:41 | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz
4:41 | Po prudké změně podmínek na trati byl závod Moto3 zastaven. odkaz
4:40 | Mir se raduje z titulu: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00