Bridgestone v Malajsii vyzkoušel nové pneumatiky

Na okruhu v Sepangu japonský Bridgestone vyzkoušel dvě specifikace hladkých pneumatik pro testovací a vývojové účely, jednu hladkou zadní pneumatiku střední směsi a vývojovou specifikaci přední pneumatiky.

Střední směs hladké zadní pneumatiky v letošní sezoně nahradí verzi používanou v uplynulé sezoně a pro všechny jezdce znamenala zlepšení jejich časů na kolo. Pouze Marco Melandri a Marco Simoncelli ze San Carlo Honda Gresini si novou pneumatiku nevyzkoušeli, protože hned v úvodu pátečního testu spadli.

Tvrdá směs přední pneumatiky, byla naopak experimentální částí testu a měla určit budoucí směr pro vývojové oddělení Bridgestone. Díky jezdcům, kteří tyto pneumatiky na pěti a půl kilometrové dráze vyzkoušeli získal Bridgestone neocenitelné množství dat, které teď míří zpátky do Japonska k podrobné analýze.

„Tento test byl pro nás velmi cenný, protože jsme dokázali zařadit a získat dobro odezvu od dvou zcela nových specifikací pneumatik,“ řekl po testu v Malajsii Tohru Ubukata, který u Bridgestone Motorsport pracuje v oddělení vývoje pneumatik. „Zvlášť test přední pneumatiky byla pro náš další vývoj velmi dobrá studie.“

„Chtěl bych poděkoval všem týmům a jezdcům za jejich podporu, která hraje ve vývoji našich pneumatik klíčovou roli,“ pokračoval Japonec. „Po oba dny nepršelo a podmínky se v jejich průběhu postupně zlepšovaly. Druhý den testu týmy nejvíc používali naši novou střední směs zadní pneumatiky a znamenali nejrychlejší časy na kolo.“

„Valentino zajel nejlepší čas o tři desetiny sekundy rychlejší než jeho rekordní záznam v loňské kvalifikaci a o sedm desetin rychlejší než jeho nejlepší čas v předchozím dvoudenním testu na okruhu v Sepangu. Výkon naši zadní pneumatiky je dokonce lepší než loňská střední směs v rámci pracovního rozsahu, konzistence a přilnavosti,“ řekl závěrem Tohru Ubukata.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

21:56 | Márquez a jeho další americké vítězství: odkaz
21:54 | Márquez slaví další americkou výhru: odkaz
18:08 | Několik jezdců Moto3 upadlo hned krátce po startu: odkaz
22. dubna | Marquez o incidentu s Vinalesem: odkaz
21. dubna | Márquez se kvůli incidentu s Viňalesem posune na čtvrté místo. odkaz

Harmonogram

GP Amerik, Austin
Pátek 20. dubna
Moto3 1. trénink   16:00–16:40
MotoGP 1. trénink   16:55–17:40
Moto2 1. trénink   17:55–18:40
Moto3 2. trénink   20:10–20:50
MotoGP 2. trénink   21:05–21:50
Moto2 2. trénink   22:05–22:50
Sobota 21. dubna
Moto3 3. trénink   16:00–16:40
MotoGP 3. trénink   16:55–17:40
Moto2 3. trénink   17:55–18:40
Moto3 kvalifikace   19:35–20:15
MotoGP 4. trénink   20:30–21:00
MotoGP 1. kvalifikace   21:10–21:25
MotoGP 2. kvalifikace   21:35–21:50
Moto2 kvalifikace   22:05–22:50
Neděle 22. dubna    
Moto3 warm up   15:40–16:00
Moto2 warm up   16:10–16:30
MotoGP warm up   16:40–17:00
Moto3 závod   18:00
Moto2 závod   19:20
MotoGP závod   21:00