Burgess plánuje slavit další vítězství s Yamahou

74 komentářů

stále dobrý Schumi
24. července • 13:24

Skoro bych ho na tom obrázku slyšel;-) jestli půjdeme k Dukně,budou v Yamaze táákhle maličký;-)

stále dobrý Schumi
23. července • 19:23

Vale je všechno možné, jen ne nějaká chudinka oběť.Je ale s podivem,že když se šetří,šetří se tak,že jednomu vezmou,aby přidali druhému.Už tě vidím, jak šéf za tebou přijde a vysvětlí,že fondy došly a tak pochop,chci přidat kolegyni,..je mladší,tak ti pět litrů vezmeme ať si kolegyňka taky přijde na své.A ty,..jistě šéfééé,..zrovna jsem s tím chtěla přijít sama;-)

stále dobrý Schumi
23. července • 19:24

Promiň;-)myslel jsem,že svatí neexistují a najednou:-O ejhle,..jannyk !!

odstraneno jannyk F1
23. července • 20:44

Ty jsi se snad zbláznil! Když by byla kolegyně stejně dobrá jako já, sorry, svatá nejsem, ale samotné by mi bylo trapně, kdybych já brala 14 a ona 5. Za stejnou práci. To by byla pracovní atmosféra! Taky bych musela zkousnout, že já jdu za 2-3 roky do "důchodu" a ji si za stejně kvalitní práci chtějí udržet, aby byl zachován vysoký standard pro dalších cca 7 let. Já přece netvrdím, že bych to zkousávala lehce, naopak, nejsem svatá, jak sis myslel. Ale teď pleteš koše s baňama. To snižování nákladů je v celé šíři týmu a ne jak si vy Valentinovci myslíte, že Valemu berou a Jorgemu dávají. Nene, všem berou...a následně za stejně kvalitní práci jsou povinni lehce dorovnat. Nebo myslíš, že kdyby to dorovnali Valeho na 5, aby měl stejně jako Jorge, že tohle by Valentýn vydýchal? Nenech se vysmát!
A znovu poznamenávám, že o snižování nákladů Vale věděl a vyjádřil porozumnění, pak se ale nakrknul na Jorgeho....a jak kauza pokračovala, všichni víme....
Přestaňte, žlutí, blbnout a schovávat všechno za tuhle "platovou" křivdu. Pokud chtěl Vale odejít, tak by odešel i tak...takhle jen schováváte jeho naprosto přirozenou touhy si vydělat (nebo snad Vale je svatý?) za nezměrnou křivdu. On je to totiž taky jen člověk. Člověk s naprosto famózním jezdeckým uměním, ale ne bůh, prostě jen člověk ;-)

stále dobrý Schumi
24. července • 0:33

Hmmm,..skoro by to znělo logicky, jen kdyby ten člověk, jim díky jedinečné prezentaci jejich výrobků nedostal tam,kde teď jsou.Myslím,že za jeho éry jim nalil v návaznosti na svou osobu do kasičky tolik,že ani vracet nestačí.Ale jo,..jistě že berou všem, jen Jorgemu nějak zapoměli;-)
Nevím sice,co jsou baně,koše bych věděl.U nás pleteme jabka s hruškama;-)

odstraneno jannyk F1
24. července • 7:52

ale on si lil současně i do své kasičky o to strach nemám ;-)no a baně sú takové ty neopletené velké demižóny na víno :-D do koša víno nenaleješ (teda naleješ, ale už nevyleješ :-D) ;-)

stále dobrý Schumi
22. července • 22:50

Chápu,že i gigant jako Yamaha,může mít určité finanční problémy.Mám za to,že největší tok peněz, je od hlavního sponzora,kterým je FIAT.Fiat přišel k Yamaze,v návaznosti na Rossim.Pokud má Valentini nějaký plat,nemá ho zadara.Vytáhl s ostatními celý tým tam,kde je dnes a i když nepopírám zásluhy celého ancáblu,co se kolem vývoje točí,Byl to hlavně Vale s Burgessem,kteří to úsilí dokázali přenést na dráhu.Tak si myslím,že pokud by byla pravda,co se v článcích píše,měla by Yamaha sáhnout hlouběji do kapsy a Valemu na jeho penízky nesahat.Měli by i přidat Jorgemu.Ono můžou mít bajk jak sviňa,ale bez pilota a jeho týmu,to nebude na dráze vidět.Jí vím,že mají Jorgeho,ale,..ono se může stát věcí a pak jim zbydou oči pro pláč, jako Hondě,když odešel Valentino.Kdyby mi takhle seřízli prašule po tom,co bych někomu pomohl nahoru,šel bych taky.Ona i vděčnost,jde se slušností ruku v ruce.

odstraneno jannyk F1
22. července • 23:17

ale já pořád tvrdím (pokud si pamatuješ od samotného začátku), že Vale nesnese mít vedle sebe někoho tak perspektivního a dobrého. Nedivím se mu (to by žralo každého z nás v každém odvětví) a ty prachy jsou prostě jen dalším z (a vypadá to, že vítaných) důvodů, proč pomýšlet na odchod. Nikoliv však tím důvodem hlavním! (A pokud si vzpomínám, tak dokonce loni prohlásil, že snižování nákladů (včetně jeho platu)chápe....ale to bylo ještě před tím jeho excesem "buď Jorge nebo já", který sice pak dementoval, ale jak je teď vidět, to dementi až tak úplně upřímně nemyslel) Nevím, proč si tu básnit o tom, jak je to naprosto rovný člověk. Nikdo nejsme a nikdo bychom se nepokusili tlačit zaměstnavatele tam, kde nám to vyhovuje nejlíp...Nedělejme z Valeho oběť, žádná oběť není! A na vděčnost se v tomhle byznysu nehraje...to by taky mohla Yamaha z vděčnosti ukončit své působení v MotoGP, když by Vale přestal jezdit :-PA stejně, zatím pořád jen krásně spekulujeme ;-) ale na druhou stranu je to zábavné ;-)

Kiana
23. července • 0:21

:-D ten konec se mi líbí... jak si v tom pěkně rochníš :-)No jo, to víš, nám se prostě víc líbí modrá a bílá a nechce se nám zvykat na červenou :-D Tedy, za sebe mluvím :-) Samozřejmě míněno jen z legrace a pro odlehčení. Jak jsem už psala - vše má svá pro a svá proti a ve všem je kus pravdy. Jinak souhlasím, že žádný člověk není úplně rovný, jak píšeš... a zároveň i říkám, že já Valeho jako "pána Boha" fakt nevidím (jak tu někteří o "nás žlutých" s oblibou a často píší). Nicméně mu fandím a fascinuje mě, co dokázal, co ukazuje a co snad ještě ukáže.
Je to o tom, že si s Jorgem třeba nesedli jako lidé tak jako tak (viz. loni Colin a James)... nebo si nesedí z důvodu, o kterém píšeš (silný konkurent) - na druhou stranu když má Vale rád výzvy a jejich překonávání, pak je to na větu "Tak co trojčíš? Co vlastně chceš?" :-D Milión věcí dohromady (ježiš jako nějak bych psala víc a srozumitelněji, původně jsem měla víc myšlenek, ale hlava už odmítá fungovat a chce spát... tak pardon). Prostě posedíme, podebatíme, pospekulujeme... a nakonec uvidíme :-) Když půjde k Ducati, tak půjde. Fandit mu nepřestanu... a vlastně nejen jemu. Hlavně ať jim to jezdí, ať se daří a máme možnost si vychutnávat krásné závody.
Brou, už skoro nevidím na monitor... že jsem vůbec něco začínala psát :-D

odstraneno jannyk F1
23. července • 0:26

no tož asi tak jak píšeš :-) Není co dodat ;-)
tak dobrouuuu, zítra o tomto čase už se budem rochnit po 1.tréninku :-D

odstraneno jannyk F1
23. července • 0:30

to Tvoje "Prostě posedíme, podebatíme, pospekulujeme..."atd. ve mě evokuje jediné a musím to sem ještě napsat:
Když nejde o život, ide o hovno....no ne? :-D
(díky bohu, že nemáme toho testosteronu ;-))

Kiana
23. července • 17:45

No to si piš, že jde o hovajz! Správně jsi "to v tom našla".A to "Téčko" bych rozdělila na dva druhy :-D To, které míníš, to v sobě nemám(-e)... bohudík. Ale tu jeho "druhou odnož", tu mám a na tu si jako "nedám sáhnout", poněvadž na to jsem jaksi pyšen, hrd :-D :-D :-D

carom
22. července • 10:35

Moje teorie: Ducati měla na začátku osmistovkové éry brutální motor, který ale s novými pravidly není už tak výjimečný. Zkrotit jej dokázal pouze CS. Bylo tam i nějaké experimentování s rámem, zadní vidlicí - ale dle mého spíše z důvodu, aby se nějak kompenzovala právě ta jedovatost motoru. Stoner už ale má toho bejka po krk a k Hondě odchází i z tohoto důvodu (nebo taky ne).
Jak už píši cca měsíc, Vale nechce být s JL v jednom týmu hlavně
z důvodu, že JL je minimálně stejně rychlý jako on a souboje mezi nimi by byly za hranicí únosnosti možná právě pro Valeho, který má věkový hendikep. Yamaha se k VR nezachovala právě nejlépe, dala mu zbytečně brzy najevo (přesun honorářů atd.), že JL bude v příštích letech jedničkou (usnadnila tím alespoň Valemu rozhodnutí). Rok 2011 bude pro Valeho zejména přípravou na litry, i když samozřejmě pokud to bude jen trochu možné, bude se snažit o titul. Ještě Jeremy, nevím proč ale mám pocit, že to Vale chce zkusit s někým jiným. Někdy je změna přínosná, a jak již někdo psal, Chorgeho Yamaha letos vypadala mírně lépe než VR. Je ale zase fakt, že jsem nyní četl v Motohouse, že ji úmyslně nastavovali tak, aby lépe vyhovovala zraněnému rameni, takže ideál na nej. časy to nebyl.

Hoaker
22. července • 0:40

Mam zpravy primo z tabora Ducati a to od nejmenovaneho, nicmene velmi duveryhodneho cloveka, ktery je opravdu velice blizko vedeni staje. Rossi je s Ducati uz dohodnuty, pristi sezonu jede na Ducati o tom neni sporu. Skutecne duvody jsou ponekud slozitejsi, ale obecne vzato jde hlavne o to, ze Vale potrebuje novou motivaci a chtel by ukoncit karieru na italskem stroji titulem mistra sveta. O ty prachy u Yamahy jde asi taky, ale to by udajne slo asi vyresit. Jestli pujde Burgess s Valem do Ducati jeste neni uplne vyloucene, zatim probihaji jednani a Vale se udajne slysel, ze by byl velmi rad, kdyby se stehovali oba dva. Takze uvidime.

Milda Vale (milda.vale)
21. července • 23:54

Přiznávám,že trochu nejistím v postoji k této záležitosti :-S:-S jedno je jisté,Vale potřebuje stroj na kterém bude vyhrávat závody!A ten mu poskytne určitě Yamaha-aspoň prozatím....Ducati má taky rychlý stroj,ale víme,že zatím na něm umí vítězit jen Casey....takže otázka je jestli by dokázal Valentino sednout na Ducatku a jezdit na ní jako Casey...???Možná jo možná ne....já mu sice věřím,ale určitě by minimálně příští sezónu se s mašinou musel seznamovat(můj názor)A nyní nastává otázka financí:Valemu podle řeči chtěji nemalou část jeho platu přesunout na účet Chorkeho!!!To by se určitě nelíbilo nikomu z nás :-@:-@:-@ takže to by mohl být důvod proč opustit stáj,která mu hodně dala a nyní i hodně chce vzít!!!Na druhou stranu víme,že takovou tučnou nabídku odmítnul loni Chorke a zůstal ve stáji u které pravděpodobně letos získá titul a o to mu hlavně tehdy šlo!!!I když nemohl vědět,že mu to Valentíno ujednoduší svým zraněním,ale to na věci nic nemění...takže nyní si musí Vale sám rozhodnout co bude pro něj lepší-za méně peněz dále kroužit s Yamahou,nebo se slušným balíkem krotit Ducati,i když není jisté,že bude na úrovní Yamahy.Já jen doufám,že se rozhodne správně a příští rok urve ten 10.titul ;-);-);-) jo a na závěr,jen můj takový malý postřeh:pokud si dobře pamatuji,tak jednání s Yamahou(myšleno přestup od Hondy) proběhlo tajně během závodů v Brně-prý snad někde pod stolem :-D:-D:-D takže se mi to zdá dost divné,že by všichni vykřikovali do světa jak Vale jde do Ducati a on se k tomu zatím nevyjádřil jediným slovíčkem.Prostě tehdy to držel dost pod pokličkou a vylezlo to na světlo světa dost "překvapivě"-no až tak ne,protože pořád otálel s podpisem smlouvy s Hondou,takže se to dalo možná i čekat ;-);-);-)

dylon1
22. července • 8:43

Podle mě tady nejde o o zkrotit Ducati. Myslím si, že oni by postavili stroj, který by vyhovoval Valemu a ne aby on se musel přizpůsobovat. Navíc by to bylo podle mě i plus pro Nickyho, který by mohl ještě něco dokázat a to bych taky velmi rád.

dylon1
21. července • 22:49

The Italian press is buzzing about the latest silly season info regarding Valentino Rossi, and where he will be racing next year. According to Corriere dello Sport, Ducati has upped their offer to Rossi to €15 million and has included provisions that would allow the Italian to race later with either Ferrari F1 or Fiat Rally teams once he’s finished with motorcycle racing.Now…you’d expect Yamaha to up its ante on the nine-time World Champion, right? Not quite. Instead Yamaha has reduced Valentino’s Rossi contract price from the €14 million they current pay him each year to €9 million. More on the reasoning behind that after the jump.Allegedly Yamaha’s salary cut stems from the team’s need to reduce costs, and also to offer Jorge Lorenzo more money (the Spanish rider currently makes €4 million per year, and is expected to get double that if/when he renews with Fiat-Yamaha), but more on that last bit in a minute. The kicker to the salary reduction is that Rossi is for it in concept. Rossi has made it clear that he wants to end his career with Yamaha, and looks at the salary cut as a way to be a team player. For the World Champion, racing has a lot less to do with his salary (he makes the majority of his money from endorsements, promotions, etc), and more to do with the perks and public perception.Make no mistake that personalities play a huge role here, and Valentino Rossi isn’t all-together pleased that part of his paycheck would essentially be going to Lorenzo, as the two riders still compete with their egos on & off the track. Add into this the fact that for the first time in a long while, Rossi does not have the upper-hand in his bargaining position.Not only does Fiat-Yamaha have the best bike on the grid, but the team also has another rider who can equal or best Rossi on any given Sunday. This is to say, Yamaha doesn’t need Valentino Rossi in order to compete for the MotoGP Championship, nor does the team need to find a media friendly rider, and as such may not see a need to compete with Ducati on contract terms. This doesn’t mean that Fiat-Yamaha doesn’t value the star power that Rossi has, but the Italian rider won’t be able to extort grandiose terms like he did when he left HRC for Yamaha back in 2003.In reality only Ducati can offer Rossi the salary commensurate with his position on and off the MotoGP grid, since the Italian rider on an Italian team is a huge selling point for the company, Ducati can make a large salary make sense from an ROI perspective. However the Desmosedici still proves a tough nut to crack, and a move to Ducati would mean severing ties with a team that has treated Rossi very well in the past.It’s a tough choice for the Champion to make, and we imagine he’ll be pondering his options quite a bit while he’s recovering from his broken leg.

odstraneno jannyk F1
21. července • 22:59

díky, nejsem žádný anglofil, ale občas Translator translatuje pěkně blbě (hlavně zápory ;-))

dylon1
21. července • 22:33

Italský tisk je bzučení o nejnovějších okurková sezona info o Valentino Rossi , a kde on bude závodění v příštím roce . Podle Corriere dello Sport, Ducati má zvýšil svou nabídku Rossi do výše € 15 milionů eur a obsahovala ustanovení , která by umožnila italským závodit později se buď Ferrari F1 , nebo Fiat Rally týmy jakmile skončil s motocyklové závody .Nyní ... byste čekali Yamaha na své ante na devět- mistr světa , že jo? Ne tak docela . Místo Yamaha snížila Valentino Rossi je smluvní cena od € 14 million , že současná mu zaplatí každý rok do výše € 9 milionů. Další informace o důvodech , že po skoku .Údajně Yamaha platu snížit vyplývá z týmu nutnost snížení nákladů , a také nabídnout Jorge Lorenzo více peněz ( španělský jezdec v současné době činí € 4 milionů eur ročně , a očekává se, že získat dvojnásobek , že pokud / když se obnovuje s Fiat - Yamaha ) , ale o tom poslední kousek za minutu . kicker na plat snížení je skutečnost, že Rossi je pro ni v koncepci . Rossi dal jasně najevo , že chce ukončit svou kariéru s Yamaha , a vypadá na plat řez jako způsob, jak být týmový hráč . Pro mistra světa , racing má mnohem méně co do činění s jeho platu (on dělá většina jeho peněz z poznámek , promoce , atd.) , a další co do činění s požitky a vnímání veřejností .Nenechte se mýlit , že osobnosti hrají obrovskou roli , a Valentino Rossi není all- spolu rádi, že část jeho výplatu by v podstatě jít na Lorenzo , protože tyto dva jezdci ještě soutěžit s jejich ega na & mimo trať . Přidejte do této skutečnosti, že poprvé po dlouhé době , Rossi nemá horní -ruka v jeho vyjednávací pozici.Nejenže Fiat - Yamaha mají nejlepší kolo na startovním roštu , ale tým má také další jezdec, který se může rovnat nebo nejlépe Rossi na dané neděli. To znamená , Yamaha není potřeba Valentino Rossi , aby mohlo konkurovat pro MotoGP šampionátu , ani tým musí najít media přátelské jezdce , a jako takový nemůže vidět potřebu soutěžit s Ducati o smluvních podmínkách . To neznamená, že Fiat - Yamaha nemá hodnotu hvězdnou sílu , že Rossi má , ale italský jezdec nebude moci vydírat grandiózní pojmy , jako to udělal , když opustil HRC pro Yamaha v roce 2003 .Ve skutečnosti je pouze Ducati může nabídnout Rossi plat odpovídající jeho pozici a vypíná mřížku MotoGP , protože italský jezdec na italský tým je obrovský prodejní místo pro firmu , může Ducati udělat velký plat smysl z hlediska návratnosti investic . Nicméně Desmosedici stále dokazuje, tvrdý oříšek , a přestěhovat se do Ducati by znamenal přerušení vazeb s týmem, který má zacházet Rossi velmi dobře v minulosti.Je to těžký výběr pro Champion dělat , a my si představit, že budeme uvažovat nad jeho možnosti trochu když se zotavuje z jeho zlomená noha

dylon1
21. července • 22:43

Jestli to chápu správně, tak jde o to, že Valemu snížili plat o 5 miliónů eur a chtěli je dát Jorgemu. Takhle to chápu já.

odstraneno jannyk F1
21. července • 22:58

no oni to takhle neřekli...už loni v půlce sezony avizovali, že z důvodu krize a snižování nákladů půjdou dole i platy (vč. Valentinova), na druhou stranu ale narovinu prohlásili, že Jorge vzhledem k výkonnosti dostane přidáno....já vím, že ode mě, fandy Jorgeho, to zní blbě, ale mě to nepřijde nelogické. Pokud by oba měli X miliónů plus minus stejně, tak půjdou s platem v rámci úspor oba plus minus stejně dolů. Ale to je jen jak to chápu já, netvrdím, že jsem to celé analyzovala s lidmi z Yamahy :-)
Pravdou je, že tento článek je psán pěkně emotivně a pak evokuje reakce jaké máš...

Milda Vale (milda.vale)
22. července • 9:21

jo:-@ ..na druhou stranu je mi to volné,vždyť to nejsou moje milióny že:-(:-(

odstraneno jannyk F1
22. července • 9:29

proč se na mě zlobíš? Napsala jsem jen svůj názor jako každý jiný tady :-S

dylon1
21. července • 22:41

Pokud je to pravda, tak ať jde CELÁ Yamaha DO HÁJE:-@:-@ .Pokud neumí sehnat prachy na to, aby si udržela 2 špičkový jezdce jinak, než že je sebere tomu druhému a navíc konkurenčnímu jezdci, tak je prostě NEMÁ mít. Nikdy bych to do nich neřekl. Pokud se to potvrdí, tak jim přestávám fandit. Popravdě to vše nasvědčuje tomu,jak to tady někdo psal, o tom, co řekl Vale té v Brně, že mají v Yamaze divnou politiku. Myslím si, že to pro Valeho bude velké zklamání tohle jejich chování.

odstraneno jannyk F1
21. července • 22:37

Google translator :-D :-D :-D síla, tomuhle bez původního anglického textu moc nerozumím....prostě jde o prachy...ale to už je taky starší věc :-)

dylon1
21. července • 23:13

A já myslel že ano:-(:-D:-D

dylon1
21. července • 23:14

To mělo být k tomu anglickému článku

odstraneno jannyk F1
21. července • 23:16

chápu
no občas často se translator netrefí (ale to neznamená, že ho nepoužívám ;-))

odstraneno jannyk F1
21. července • 19:05

LaGazzetta dello Sport.it včera zveřejnila článek pojednávající o tom, kdy bude zveřejněn přestup Rossiho k Ducati.
Ve zkratce:
Mezi Yamahou a Ducati existuje gentlemanská dohoda, že přestup bude oficiálně vyhlášen den po GP České republiky (přestože Vale a Ducati zvolili dříve Lagunu Secu). Proč tento termín? Pro Yamahu jsou USA klíčovým trhem, kam přiveze průběžného vedoucího závodníka šampionátu. Velmi špatným marketingovým tahem by však bylo ukázat právě zde, že je největší hvězda Yamahy opouští.
Ducati tedy Yamaze vyhovělo v tom, že příchod Valentina oznámí až den po Brně a Yamaha na oplátku povolí Rossimu testovat Desmosedici ihned po Valencii, přestože má smlouvu s Yamahou do konce roku 2010.Tohle už mi opravdu nepřijde jako humbuk, který zakryje to, že nakonec Yamaha tým zůstane beze změny, jak se může zdát.
Můj názor je, že je upečeno...teď už jen vytáhnout z trouby ;-)jo a kdyby si to chtěl někdo přečíst přímo u taliánů: http://english.gazzetta.it/Motor_sports/20-07-2010/rossi-the-road-is-clearducati-yamaha-agreement-71516352070.shtml

Ladin46
21. července • 19:25

To vše je možná upečeno, ale nikde zatím ani slůvko o tom "proč?"

odstraneno jannyk F1
21. července • 19:34

Proč? To se asi nedovíme, myslím, že důvod byl uveden už tehdy, když tu byl tento článek http://www.motogpsports.cz/rossi-pohrozil-odchodem-k-ducati-v-roce-2011?listStyle=tree&offset=0
V případě Rossiho a Yamahy ale jde o dva tak vyspělé subjekty, že se zřejmě nějakého otevřeného vyjádření nedočkáme. Vše proběhne tak nanejvýš diplomaticky, jak je to jen možné. Oba jsou si za mnohé navzájem velmi vděčni. Rossi není žádný mladý střelec, aby si přes tisk foukal bolístky. Takže můj názor je, že ani od jednoho se to otevřeně nikdy nedovíme.

Ladin46
21. července • 20:47

Tak trochu smutek na srdci,pardon za ten výraz,ale na vše stačil jeden vážný pád a výpadek. :-(

odstraneno jannyk F1
21. července • 21:20

já myslím, že by se to zrealizovalo i bez toho pádu. Vím, co máš na mysli, že není v čele šampionátu, ale já jsem přesvědčená i kdyby byl Jorge druhý, že si nechají jeho, právě vzhledem k věku (rozumněj perspektiva)
Ale na druhou stranu se můžu kardinálně mýlit...kdo ví, snad se to všechno po Brně vyjasní

odstraneno jannyk F1
21. července • 23:33

a ještě si dovolím jednu malou úvahu: Pokud jsou USA pro Yamahu klíčovým trhem, není pro ně skvělou akvizicí angažovat do továrny pro příští rok/roky mladého Američana Bena Spiese (který má notabene smlouvu přímo s Yamahou a ne s Herve Poncharalem jako Colin)? Já myslím, že ano.
Jooo business je business, tady musí city stranou a my se můžeme jen rozčilovat, jak nekoretní se může zdát chování vůči Valentinovi.
S čistě nezaujatého pohledu "obchodníka" je krok Yamahy naprosto logický a podnikatelsky velmi chytrý. Zpátky na zem, o prachy jde vždycky až v první řadě.
Každopádně Vale na tom v konečném důsledku nebude bitý ani náhodou!

dylon1
21. července • 23:47

To je pravda. Proč tam nedají jeho, navíc mistr světa.

odstraneno jannyk F1
21. července • 23:35

sorry všem, jsem se tu dneska nějak rozkecala :-(

Kiana
22. července • 0:23

Ahoj :-)
Ale jenom kecej a rozkecávej se, tohle jsou věci "o něčem" a mají docela smysl... toto mě osobně baví číst, nesmyslné hádky a útoky ne ;-)
Co se přestupu Valeho týče - jako v čemkoli jiném jsou věci pro, jsou věci proti a v každém je kus pravdy. Jsem zvědavá, ale nezbude, než počkat, až vydají oficiální prohlášení. Mezitím si vychutnáme Lagunu! :-)
Dobrou.

motogpmania F1
21. července • 19:22

Já mám se přikláním tomu že Rossi půjde od Yamahy tak půjde i bez Burgersse. Myslím že bude chtít překonat novou vízvu a dokázat že se dokáže obejít i bez tohoto geniálního technika.

unavix F1
21. července • 10:03

Burgerss bude tam kde bude Vale.Jeden bez druhého nedaj ránu a Burgess si u italů zvykne.

MadMax F1
21. července • 14:14

Spíš si myslím, že VR bez Burgese nedá ani ránu...

dylon1
21. července • 11:19

Kéž by to tak bylo

dylon1
21. července • 9:17

Nejzkušenější jezdec MotoGP Colin Edwards je známý svými otevřenými názory a nebere si při nich rozhodně servítek před ústa.V tomto rozhovoru se Colin Edwards zamýšlí nejen nad tím, jaká je vlastně politika v MotoGP. Přečtete si také jeho názor na světový seriál superbiků, o "vrazích" v kubatuře Moto2, ale i co si myslí o Tourist Trophy.Kapitola 1 - hodnocení MotoGP po první polovině sezóny"Pokud mám být upřímný, tak stála za hovno. A to hned od prvního závodu. Sice jsme bojovali, ale určitě ne správně. Cítím se velmi dobře, jezdím ty stejné časy, nebo ještě lepší než vloni, máme stejné šasí, stejné pneu. Všechno je stejné jako vloni, jen motor je pomalejší. To je marný boj, ale co máme dělat", je z Edwardsovi řeči cítit velké rozladění."Doufám, že pro Lagunu bychom měli dostat nějaké nové díly. Aspoň jsme o to velkého bosse u Yamahy žádali. Pojedeme doma, před naším americkým sponzorem, takže já a Ben musíme zajet co nejlépe. Doufám tedy, že v Laguna Sece budeme poprvé letos konkurence schopní. Problém je v tom, že Honda věděla: Yamaha byla v posledních rocích velmi silná i se svým satelitním týmem a tak prostě dala letos i svým satelitním týmům nové díly. A to udělalo ten obrovský rozdíl proti loňsku. Vloni zde bylo kvarteto a pak ten zbytek startovního pole. Letos pro výpadku Valentina zbyl Lorenzo a pak ten zbytek. Před námi jsou jak satelitní Hondy, tak i satelitní Ducati. Místo čtvrtého, pátého či šestého místa končíme závod jako desátí. Nebo je to snad jinak?", vidí aktuální rozložení sil v MotoGP jezdec týmu Tech3 Yamaha.
Kapitola 2 - superbiky"Nemyslím si, že je v současné době v superbicích někdo, kdo by byl schopen Biaggiho porazit, neboť nikdo k tomu nemá tu správnou motorku. Jak my všichni víme, tak současná Aprilia je více či méně vlastně motocykl MotoGP s motorem o objemu 1000 ccm. Takže pro Biaggiho to vypadá hrozně dobře. Není to tedy vlastně žádný závod pořádných superbiků, stačí se podívat jen na Noriho či Fabrizia. Nevím sice úplně přesně, jaká jsou pravidla superbiků, ale vypadají, že jsou momentálně velkou výhodou pro Aprilii. Neumím také posoudit, proč superbiková Yamaha je rychlá v Superpole, ale v závodě už nevydrží", je hodně upřímný dvojnásobný mistr světa této kubatury z let 2000 a 2002."Jet v příštím roce R1 je jistě z jedna možností. Ale upřímně, ještě jsem o tom nepřemýšlel, zda zůstat v MotoGP, nebo odejít do superbiků. Mám nyní 36 let a Bayliss, když skončil, tak mu bylo myslím 39. Cítím se skvěle, jsem motivovaný a mám hodně sebedůvěry. Hlavní je, že chci svou kariéru ukončit tak, abych mohl závodit o vítězství. V superbicích to je určitě možné. Zatímco v MotoGP to možné není. Zde jedou nejlepší jezdci světa a ty se musíš snažit s motocyklem "B" nebo "C" jim stačit a to není vůbec jednoduché", vysvětluje rozdíl mezi MotoGP a WSBK zcela jasně americký jezdec satelitního týmu Yamaha a dodává: "Politice v MotoGP totiž nerozumí snad nikdo. Nikdo totiž neví, kdo má k dispozici jaký motor a kdo jaké šasí. Prostě na startovním roštu vidíš 17 lidí a jediným důvodem, proč jsou ti nejrychlejší tak rychlí, je, že to jsou ti nejlepší z nejlepších a že také mají k dispozici ty nejlepší motorky světa".Kapitola 3- Moto2"Ještě jsem nejel na motorce Moto2, ale rád bych to zkusil, abych zjistil jaké vlastně jsou. Po technické stránce jsem byl vždy hodně dobrý a tak bych si chtěl udělat vlastní úsudek. Rozhodně ale nechci jet závod Moto2. Ti když totiž odstartují, tak je to jako skupina vrahů, které pustíš na svobodu. Vypadá to šíleně! Na straně druhé, když se podíváš na Iannoneho či Takahashiho, tak to vypadá úplně jinak, tedy hodně jednoduše. Ale musí být u nich vše na 100%. Dle teorie by se zdálo, že je lepší přechod ze supersportů do Moto2 (třeba Crutchlow nebo Laverty - pozn. redakce), ale úplně přesně tomu tak není. Jsou to prototypová šasí, tedy žádná sériová. Takže je zřejmě jedno, jestli přijdeš z 250-tek nebo ze supersportů. Moto2 prostě musíš umět nastavit, není to žádná supersportová motorka.", říká Colin Edwards.Kapitola 4 - Tourist Trophy"Na Isle of Man jsem jel v roce 2002, když jsem byl u Hondy. Byla to tehdy akce pro Joey Dunlopa, ale pouze manifestační jedno kolo. Ale jet tam závod, Ježiš Maria, to nikdy. Na světě není tolik peněz, které by mně to zaplatily. Myslím, že se tam musíš narodit, aby jsi takový závod chtěl jet. Jinak mám ale na Isle of Man ty nejlepší vzpomínky, neboť jsem tam byl se svou paní a zjistili jsme právě tam, že je poprvé těhotná", uzavírá kapitolu TT americký pilot Colin Edwards.

mamba54
21. července • 11:03

Kjeho některým myšlenkám jsem se vyjádřil na Motorkářích.Zde se nechci opakovat.;-)

dylon1
21. července • 12:36

K těm Moto 2, myslím si že jen Colin chtěl řízt, že když se do té zatáčky nahrne tolik jezdců, tak že to jsou zabijáci. Alespoň podle mě. Ono to je těžký, když chce každý předjet co nejvíce jezdců a vydělat co nejvíc na začátku. Pak jsou z toho většinou pády, ale ne pokaždé. Pokud to Colin něměl namysli, tak se omlouvám:-D

mamba54
21. července • 13:58

Nemusíš se omlouvat,máš pravdu.Ale to je právě ono,že tam by musel Colin rozhodně jít víc s kůží na trh.:-D

dylon1
21. července • 14:43

To máš pravdu;-)

dylon1
21. července • 12:36

K těm Moto 2, myslím si že jen Colin chtěl řízt, že když se do té zatáčky nahrne tolik jezdců, tak že to jsou zabijáci. Alespoň podle mě. Ono to je těžký, když chce každý předjet co nejvíce jezdců a vydělat co nejvíc na začátku. Pak jsou z toho většinou pády, ale ne pokaždé. Pokud to Colin něměl namysli, tak se omlouvám:-D

odstraneno jannyk F1
21. července • 11:41

ale můžeš. Na motorkářích se cítím nesvá, tak tam nechodím. Tady je to víc "lidové" (nesnižuju tím nijak ty, co i tady mašinama žijí! Ale "přežije" tu i takový laik a "jennadšenecnemotorizovaný" jako jsem já.
Tak bych si ráda Tvůj názor přečetla ;-)

mamba54
21. července • 13:53

Jannyk,ničeho se neboj,stačí jen kliknout,však se tam nemusíš zapojit do diskuse.Není se čeho bát,nakonec já jsem taky jen obyč.laik.:-D

odstraneno jannyk F1
21. července • 14:18

no tak já se nebojím, jsem jen chtěla i tady rozpoutat diskuzi ;-) :-D

dylon1
21. července • 12:33

Já si ho přečetl:-D

odstraneno jannyk F1
21. července • 10:17

hezké počteníčko bez PR keců ;-) díky :-)

DanR F1
21. července • 9:10

Jediná možnost, jak udržet Rossiho u Yamahy je zbavit se Lorenza. Jenže to Yamaha neudělá, takže pujde Rossi, klidně i bez Burgesse, hlavně když nebude jezdit na stejné motorce jako Lorenzo.

s64
21. července • 0:33

Nevěřím tomu,že by 46 přestoupil do Ducati bez Burgesse.Rossi moc dobře ví,co je Jeremy za kapacitu a kdo má obrovskou zásluhu na jeho výsledcích.Možná právě Burgess bude pomyslným jazýčkem na vahách při Rossiho rozhodováním jestli Yamaha nebo Ducati.Uvidíme.;-)

Ladin46
21. července • 10:13

Tohle by dokazovalo,že bez Jeremyho není ničím,tomu nevěřím.Když to tak cítí,půjde i bez něj a vyhrávat bude. :-D

odstraneno jannyk F1
21. července • 11:36

tak tak, s tímhle souhlasím

Milda Vale (milda.vale)
21. července • 7:12

přesně tak,toto je i můj názor....

stále dobrý Schumi
20. července • 23:35

Jannyk tady za nás po právu děkuje Etienovi,za velmi pěkné články,které taky rád čtu.Já vím,že neděkuju,ale,..myslím to stejně;-)

Etien F1
21. července • 11:18

;-)

stále dobrý Schumi
20. července • 23:33

Pan Burgess je skvělej odborník a mám pocit,že ještě skvělejší člověk.Někomu by praskaly knoflíčky, jak by se naparoval,ale Jeremy zůstává pořád rád, jakoby v pozadí."Já jsem prostě takový dlouholetý totem" ,..to je překrásná věta !!:-)

Milda Vale (milda.vale)
20. července • 23:22

Myslím,že je to jenom velká bublina,jak jsem již tvrdil dříve Vale u Yamahy zůstane,Jeremy to řekl jasně,že tento tým budovali dlouho,na toto Vale u Ducati nemá čas..

MadMax F1
20. července • 23:06

Navíc se staršímu pánovy ani nedivím. Ono když si zvyknul pracovat v Japoských týmech, tak mezi Italy se mu určitě nechce. Kdo kdy četl jaké je to v italských týmech a Japonských rozumí co chci říci.

dylon1
20. července • 23:03

:-(:-(:-(

MadMax F1
20. července • 23:03

Bez něj by se VR u Duc těžko prosadil. Podle mě dobrá zpráva, která značí, že tovární Yamaha pojede parně v nezměněné sestavě.

Ladin46
20. července • 23:10

může taky třeba jen na rok.

odstraneno jannyk F1
20. července • 23:11

přesně tak....není to Kovalčuk aby dostal smlouvu na 17 let :-D

odstraneno jannyk F1
20. července • 23:07

V Ducati je skvělý Prezioso!
(Tam to není takový bo*del jako u Ferarri :-D)

Milda Vale (milda.vale)
20. července • 23:23

:-D:-S

odstraneno jannyk F1
20. července • 23:38

sorry mildo, ale to co předvádějí taliáni ve Ferrari nemůžu jinak nazvat

odstraneno jannyk F1
20. července • 23:01

díky za dnešní super články!

Etien F1
20. července • 23:05

;-)to já děkuji

odstraneno jannyk F1
20. července • 23:00

co jsem říkala?
A je to tu....

Ladin46
20. července • 23:07

Další výzva a čestná prohlášení dospělých chlapů.Jsem zvědav,až vyplyne,pokud vůbec vyplyne,na povrch opravdový důvod přestupu Valeho k Ducati.

odstraneno jannyk F1
20. července • 23:10

těžko říct, vím na co narážíš (na ředitelku), ale právě rozchod téhle dvojice spíš navodí velmi diplomatickou atmosféru i co se týče vyjádření k případnému odchodujá vím, já vím, porcujeme medvěda, který ještě z lesa nevylezl, ale čumák už mu kouká, to nelze popřít :-P

Doporučujeme

Články odjinud