Suzuki GSV-R 2009 má novou aerodynamiku, motor a podvozek.
Suzuki velmi intenzivně pracovala na svém prototypovém motocyklu, nic neponechala náhodě a už příští týden vyjedou na dráhu v Sepangu oba jejich jezdci se zcela přepracovaným model GSV-R. Ital Loris Capirossi, pro kterého je letošní sezóna druhou u Suzuki, vkládá velké naděje do nového motocyklu.
„Už se nemůžu dočkat až znovu pojedu!“ řekl italský veterán v královské kubatuře, který se naposledy s motocyklem projel koncem minulého roku, v privátním testu na Phillip Islandu. „Během zimní přestávky jsem získal motivaci a fyzicky jsem ve skvělé formě.“
Ohledně jejich motocyklu Capirossi uvedl, že ten letošní model je úplně něco jiného než ten, s kterým ukončili sezónu 2008. Ital navštívil se svým týmovým kolegou Vermeulenem Japonsko, kde si vyzkoušeli, jaké to je sedět na motocyklu v aerodynamickém tunelu. Právě díky získaným informacím, tak mohli japonští inženýři pracovat na aerodynamice GSV-R, v období zákazu testování.
„Aerodynamika, motor a podvozek – to všechno je zbrusu nové. Hodně si od toho slibuji, už jen kvůli té tvrdé práci, kterou odvádějí v Japonsku. Mám díky tomu vysoké naděje!“ uvedl Capirossi.
„V Sepangu se soustředíme na nastavení. Nebudeme se momentálně zabývat časy na kolo. Cílem je být připraveni na první závod roku a mít tu nejlepší možnou sezónu,“ řekl závěrem Loris Capirossi, pro kterého je letošní sezóna v pořadí dvacátá v jeho kariéře.