Česká pojišťovna změnila svou strategii podpory motoristického sportu a po letech v prostředí motocyklového závodění se vrací zpět k podpoře závodních automobilů.
Lukáš Pešek závodil v barvách České pojišťovny v posledních třech letech. V roce 2008 a 2009 v kubatuře do 250ccm, loni pak v nové třídě šestistovek Moto2. Tým Matteoni Racing, za který Pešek závodil v sedle prototypu Moriwaki, českého jezdce propustil po Velké ceně San Marina 2010. Od té doby Lukáš Pešek v seriálu mistrovství světa nezávodil.
Těsně před koncem loňského roku přišla pozitivní zpráva o dohodě s katarským týmem QMMF Racing, jenže k tomuto partnerství nikdy nedošlo. Ohledně plánů do budoucnosti zatím Lukáš Pešek nic bližšího neprozradil, ale má se tak stát v blízké době.
V tiskové zprávě České pojišťovny z devátého března se píše:
Česká pojišťovna se po letech aktivní podpory motocyklových závodů opět vrací k dvoustopým výzvám. Nová koncepce stavící na dlouholeté zkušenosti se Škoda Octavia Cupem, autodromy v Mostě a Brně či okruhovými závody Tomáše Engeho. Lépe propojí všechny aktivity, které dnes Česká pojišťovna v motoristickém sportu podporuje, jako např. Polygon Most či účast Aleše Lopraise na Dakaru.
Souběžně s tímto rozhodnutím nepokračuje Česká pojišťovna ve spolupráci s Lukášem Peškem, která trvala tři roky. Česká pojišťovna Lukášovi děkuje a přeje mnoho úspěchů v jeho další profesionální dráze. V současné době vrcholí jednání o návratu České pojišťovny na automobilové ovály, jehož výsledky budou oznámeny do konce března letošního roku.