Colin Edwards je spokojený s nastavením přední části jeho M1

Američan v pátek testoval novou elektroniku.
Colin Edwards v minulém roce závod v Sachsenringu nedokončil a navíc si pádem poškodil krční svaly, které ho ještě dlouho potom omezovaly ve výkonu. Letos měl šanci hned na začátku vyzkoušet, jak na německé dráze fungují pneumatiky Bridgestone do mokra a s jejich výkonem byl velmi spokojený.

„Když se podívám na závod v minulém roce, věděl jsem, že pneumatiky Bridgestone do deště jsou neuvěřitelné, takže to mi umožnilo vyřešit některé z problémů, které jsem tu měl naposledy, když pršelo,“ uvedl Colin Edwards.

„Předtím jsem měl hodně velkou váhu na zadní části, ale teď jsme mnohem lépe vyvážení a je to opravdu dobré. Pro jízdu na suché dráze jsme se vrátili k našemu starému nastavení, které jsem použil v prvním závodu v Kataru a bylo to, jako bych se vrátil domů.“

S nastavením předku Yamahy už Američan bojuje nějakou dobu a pokaždé je vidět, že právě nedostatečný kontakt s přední částí, která je pro něho a jeho styl jízdy tak důležitá, mu brání zajet výsledek, který si představuje – umístění na stupně vítězů.

„Teď už motocykl dělá to, co chci, protože předtím jsem nedokázal zajistit nastavení předku motorky a nemohl se dostat do zatáčky tak, jak jsem potřeboval, protože jsem měl až příliš moc váhy na předku a neměl tak s ním žádný kontakt ani potřebnou jistotu.“

„Také jsem dneska zkoušel novou elektroniku a je bezvadná,“ pokračoval Colin Edwards. „Vyžadovalo to velké úsilí uřídit motocykl pod plynem, ale nyní je to až neuvěřitelné. Chci tím říct, že Yamaze za něco takového patří obrovské díky. Teď je k zvládnutí motocyklu zapotřebí mnohem méně úsilí, což mi může nabídnout důležité desetiny.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

5:39 | Michelin zůstane v MotoGP minimálně do roku 2023.
3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
20. října | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
20. října | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00