Colin Edwards je spokojený s nastavením přední části jeho M1

Američan v pátek testoval novou elektroniku.
Colin Edwards v minulém roce závod v Sachsenringu nedokončil a navíc si pádem poškodil krční svaly, které ho ještě dlouho potom omezovaly ve výkonu. Letos měl šanci hned na začátku vyzkoušet, jak na německé dráze fungují pneumatiky Bridgestone do mokra a s jejich výkonem byl velmi spokojený.

„Když se podívám na závod v minulém roce, věděl jsem, že pneumatiky Bridgestone do deště jsou neuvěřitelné, takže to mi umožnilo vyřešit některé z problémů, které jsem tu měl naposledy, když pršelo,“ uvedl Colin Edwards.

„Předtím jsem měl hodně velkou váhu na zadní části, ale teď jsme mnohem lépe vyvážení a je to opravdu dobré. Pro jízdu na suché dráze jsme se vrátili k našemu starému nastavení, které jsem použil v prvním závodu v Kataru a bylo to, jako bych se vrátil domů.“

S nastavením předku Yamahy už Američan bojuje nějakou dobu a pokaždé je vidět, že právě nedostatečný kontakt s přední částí, která je pro něho a jeho styl jízdy tak důležitá, mu brání zajet výsledek, který si představuje – umístění na stupně vítězů.

„Teď už motocykl dělá to, co chci, protože předtím jsem nedokázal zajistit nastavení předku motorky a nemohl se dostat do zatáčky tak, jak jsem potřeboval, protože jsem měl až příliš moc váhy na předku a neměl tak s ním žádný kontakt ani potřebnou jistotu.“

„Také jsem dneska zkoušel novou elektroniku a je bezvadná,“ pokračoval Colin Edwards. „Vyžadovalo to velké úsilí uřídit motocykl pod plynem, ale nyní je to až neuvěřitelné. Chci tím říct, že Yamaze za něco takového patří obrovské díky. Teď je k zvládnutí motocyklu zapotřebí mnohem méně úsilí, což mi může nabídnout důležité desetiny.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

15. září | Závod MotoGP v Aragonu u týmu Avintia Racing pojede Jordi Torres. Rabat se vrátí nejdříve v Thajsku.
10. září | Marinelli Snipers Team oficiálně potvrdil rozvázání smlouvy s Romanem Fenatim. Jedná se o reakci na včerejší incide… odkaz
10. září | Tři Italové se včera radovali: odkaz
9. září | Romano Fenati, který byl dnes vyloučen z GP San Marina za to, že během závodu zatahal za Manziho brzdu, byl dodateč… odkaz
9. září | Stefano Manzi obdržel penalizaci v podobě odsunu o 6 míst na roštu v příštím závodě. Jedná se o trest za to, že jez… odkaz

Harmonogram

GP Aragonie, MotorLand Aragon
Pátek 21. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 22. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 23. září    
Moto3 warm up   08:40–09:00
MotoGP warm up   09:10–09:30
Moto2 warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00