A kde by ti dva asi tak vzali peníze ?! Pochybuji, že by M.Felgr provozoval charitu. To nemíním špatně, prostě si ji nemůže dovolovat, také to nemá lehké. To není o talentech, ale o financích a pokud menší talent přinese peníze, tak není co řešit. Nebo diskutéři hodlají kromě bohatých rad, přispívat na motoristický sport, jako na charitu i své peníze ?! ;-)
Není nad čím váhat. Iwemu okamžitě odstavit, třeba z důvodu otestování motocyklu jiným jezdcem a do dalšího závodu domluvit Popova. A pro jistotu s ním ihned podepsat smlouvu na příští rok než ho podepíše někdo jiný. A nebo......Karel Hanika.Vloni u nich přeci zajel titul v juniorech ČR ne. A pokud náhodou nebude mít příští rok ještě věk na moto3 tak mužou požádat i FIM o vyjímku a určitě ji dostanou.
No pane jo, tady je expertu. Pokud jsem si tedy všiml, tak Iwemuv výkon roste s mizernými podmínkami, třeba na vodě. Což pro mne znamená, že na tom nebude jezdecky tak špatně. No a že padnul? Padaji i jiní. Salom o vikendu 2x. FGR fandím, motorku dělá i můj starý známý pan Petráček a beru to za obrovský zázrak, že vůbec nějaká česká motorka v MS jezdí. Jen netuším, co by si příznivci z naší kdysi motocyklové velmoci nyní představovali? Můj skromný názor je, že motorka není ještě tak zralá jak se pan Felgr bláhově domnívá a z toho pramení i Iwemovy chyby když musí jezdit jak se říká "přes wint". Rád bych se tedy mýlil, jsem zvědav co dokáže případný náhradník. Že by to ovšem spasil Popov nebo Hanika o tom velmi silně pochybuji. A osobně se domnívám, pokud by naopak Iwema přestoupil do opravdu Top týmu, jeho výsledky vyrostou.
Předně díky za podnětný názor. Asi nejlepší by bylo mít 2stroje/2jezdce, kde by se dalo poměrně rychle zjistit v čem je jádro pudla. Ale rozumím tomu, že motocyklový sport a nejen ten je černou dírou na finance a peníze na druhý stroj a jezdce asi hned tak nebudou.To, že p.Felgr již několik závodů otevřeně kritizuje výkony Iwemy něco znamená. Otázkou je jak si to vyložit. Buď si p.Felgr nevidí do úst a je bezmezně přesvědčen o kvalitách jejich stroje a logicky je na vině jezdec nebo stroj má k dokonalosti ještě daleko chybí jim prostě srovnání s jiným jezdcem. Pravda bude asi někde uprostřed. Z tiskových prohlášení týmu se však zdá, že Iwema asi po sezóně skončí. Pak dostane prostor jiný jezdec a můžeme se tu sejít za rok a mudrovat, čím/kým to asi bude.
Je to jen můj pocit který jsem svobodně vyjádřil a jsem rád, že mi za něj nikdo zatím neklne. Aby se ale pocit mohl změnit v přesvědčení, musel bych tým i závody sledovat z bezprostřední blízkosti. Motorce by určitě prospělo porovnání i zkušenosti více jezdců a to hlavně zralých s prokázanými výsledky. Což je ovšem otázkou financí a i předpisů, nevím jak zrovna v Moto3, obecně jsou ale testy velmi omezené. Samozřejmě by byl ideální stav mít více motorek přímo v závodech což asi nebude v možnosti týmu. Je škoda, že se v našem vyrabovaném státě není více peněz na podobné projekty. Kdysi jsme bývali motocyklovou velmoci a české motorky vyhrávaly v mnoha disciplinách.
Nezbývá nic než souhlasit s vaším příspěvkem. Obecně téma sportu a sportovních aktivit a jejich podpory, či spíše nepodpory státu by bylo na další samostatnou kapitolu :-)
teď jsem to taky psal o kousek níž, bylo by to rozumný
Podle slov pana Felgra bych tipoval změnu na postu jezdce, otázkou zůstává, jak je postavená smlouva.
Tak o změně se mluví již delší dobu, ale smluvně to bude asi postavené tak, že by tým přišel o nemalé penízky, ostatně peníze jsou v tomto sportu "vždy až na prvním místě". Otázkou také je, kde shánět "narychlo" jezdce, když se nám pomalu šampionát chýlý ke konci? Že to s Iwemou týmu nevyšlo je holt z pohledu českého fanouška blbý, ale to je holt sport. Kluci se poučej a půjdou dál. Potenciál v motorce určitě je.
No mohl by si vyzkoušet Míru Popova, kterého by mohl na příští rok angažovat a nebo třeba Karla Haniku, který už má po šampionátu.
Karel podle svých (i otcových slov) pojede i příští rok RBR.
To je jedině dobře. Příští rok půjde již do známého prostředí jako favorit a jeden z kandidátů na titul. Pak by mu nemělo bránit nic v tom udělat další krok do MOTO3. Samozřejmě by bylo moc fajn třeba v týmu FGR:-)
Pro Karla by to nemuselo být taky marné, dvotakty v Red Bullu končí, tak by se mohl projet na pořádném čtyřtaktu
No hlavně co tady neřešíte, je a myslím, že to v rozhovorech s Hanikovými i asi zaznělo, je, že pokud pojedou příští rok opět RBR, tak nemusí řešit sponzoring, poněvadž celá akce RBR je zaštítěna firmou Red Bulll
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.