Posílám pozdrav z Brna! Abája příjemně překvapil. A C je pěkně náplněné :)
děkujeme, kontrolujeme to tam ;-) Koukejte pořááááádně mávat a fandit ;-) :-D
má asi vyhozené koleno :-(
neodešel po svých????????????:-O
taky jsem koukal že šel po svých :-O to by ho muselo v tom případě bolet jako čert :-S
zdroj:motomatters David EmmettRT @TobyMoody: Hopkins might have dislocated knuckle.ale máte pravdu, taky jsem v hajlajtech koukala, že kráčí celkem ok...uvidíme, každopádně už nenastoupil. Já to teda připisovala tomu, že se domnívám, že Súza tam má jen 2 biky a ne 4....ale to je jen moje domněnka, neověřeno
:-D tož Karel vodil Caseyho a je jedenáctý....je to celé nějak opačně, než by mělo být :-D
http://www.lshunter.tv/index.php?option=com_lsh&view=lsh&event_id=58424&tid=199540&channel=0&tmpl=component&layout=popup&Itemid=327http://tvgente.com/tolas/oracata.htm
dani, stoner, Vale. děkuju:-)
pit walk byl dobrej a kdo rika, ze ne, tak asi cekal ze ho snad sam Valentino pozve do svyho kamionu ka nejaky Italsky vino :-D .... Ja mam natoceny jak žhavili tovarnu Yamahu, satelit yamahu, pramac, mapfre i Hrc + foto s Abajou, De Angelisem, de Punietem a Danim Pedrosou, kamos navic stihl ulovit i Hoppera a Colina Edwardse .. + jsem si vyfotil Simoncelliho, Aoyamu, Doviho atd .. Jezdili tam mezi nama na skutrech jako by nic .. Mohl jsem ulovit i vic fotek, ale po tom co jsem nechtel daniho "pustit" do kamionu dokud neda fotku, tak uz jsem nechtel byl utravnej ;-) ...
nakonec aj harry potter potřeboval 8 filmů, než sa naučil čarovat, .-))
:-D:-D:-D
:-D :-D :-D
no vidíš, vloni mi tu fotku podepsal dani osobně a bez otravování, aj dovi, a plno dalších a o fotky nouze nebyla, no jo, paddock je asi o "bulvárním" chování a to sa teprve učím, .-)) a zhavit velkú yamahu? nažhavili a skovali, 2 minuty smradu, .-))
http://i.imgur.com/vMvG6.jpgtak už je mi jasné, proč se Caseymu tak letos daří....všechno ;-) :-D
jj,to říkám furt;-):-P
Byl někdo ve čtvrtek v tom paddacku? jaký to bylo, potkali jste někoho?
viz dole
No neskutečnej výkon od Hopra to teda klobouk dolů.U Karla se dnes asi půjde dýl spát a zejtra to bude o dost lepší ;-)
Hopper tomu zase dava na prdel :-D
Prodam listek na T2 sezeni + vsechny prirodni plochy na cely vikend(ted uz jen sobota+nedele). Odpadnul mi kolega, ktery mel ject se mnou. Cena 1500Kc, predat muzu zitra hned rano na okruhu. Budu tam od uplneho zacatku zitra... tel: 776 744 790
Rossi půl vteřiny za Lorenzem, to není špatný. Repsolky ty jsou v Brně úplně na jiný úrovni a Dani potvrzuje, že pokud by nebyl zraněnej a nevynechal závody, tak by útočil jasně na titul...Snad se chudák prcek někdy dočká...
ale tu sedmičku tam dotlačil snad silou vůle....jsem z těch Dukáren rozčarovaná...ale to asi pod vlivem Kájových výsledků....věřím, že přes noc to dají dokopy
Tady vůbec nejde o motor ten je dobrý, ale ten rám je na h..... Jinak dnešním trénikům: Jezdilo se stále dokola a jedním směrem :-D:-D:-D:-P Diváků ze začátku nic moc,ale už se to k odpoledni začalo trochu plnit. Na zítra si myslím, že už bude narváno a o neděli ani nemluvím. Jinak ti co se chystají na motogp, tak mám pro ně dobrou zprávu, jelikož se pouští přes tunel a bylo mi řečeno, že to bude i v sobotu a neděli otevřené, tak že se na C nemusí obcházet.
Pozor, aby nedošlo k mýlce! Ten podchod u startu, před hlavní tribunou bude otevřen, ale POUZE pro majitele vstupenek na SEDADLOVÉ tribuny. Nikoliv pro vstupenky např. na přírodní tribunu "C"!!! Tak je to i v ofiko instrukcích, tak abyste náhodou pak nebyli zklamáni.;-)
ochranáři u vchodu, start, říkali dneska, že aj zitra, aj v nedělu nás pustí na tribuny podchodem, nevím, co je na ofiko infu, zítra uvidíme, ale je to uchylárna kvůli céčku obcházet půlku okruhu
šak to taky vymyslel debil, obcházat tunel, aby náhodú nekdo neukradl abrahámsona... eště by mohli poladit ten včerajší výjeb za litr v paddocku...
Jak to probíhalo? V paddocku ...
pro pár, 400 ks, "vyvolených" za litr na jakúsi charitu otevřený paddock, plný kamiónů a skútrů, fúra lidí, po zkušenosti z minula, čekala na pit lane u jednotlivých boxů na jednotlivé jezdce na podpisy, rossiho garáž ani neotevřeli, pit lane prošel akorát velmi ochotný, jak podpisy tak foto, a v tom není žádná ironie, sic, velká yamaha taky skoro furt zavřená, akorát hangár hrc byl otevřený po celú dobu, ale taky bez jezdců..., takže co si kdo neulovil v paddocku, a že lovit opravdu nebylo bohužel skoro co, .-((, tak utřel, securitas komentovat nebudu..., zachování velké ceny je opravdu business, je vidět, kolik lidí naletělo, je to naposledy, takže abrahámson si može o nejakú tu ducnu rozbit víc a komentovat autogramiádu v olympii, zeptajte sa mamby54, ať nekydám sám, myslím, že sem ho tam viděl...
tak to čumím....fotky, s Marcem, Jorgem atd. co sem dal rodaballo byly z paddocku...to bych nevěřila, že letos byla pit walk tak chudobná :-( Loni mladá přivezla plný sešit podpisů, a to i s cca 7 podpisy jezdců z motoGP plus fotky s několika jezdci a snad 5 kilo plakátů a plakátků....tak to mě mrzí, ta akce v paddocku to asi úplně roztříštila....ale soudím jen podle fotek rodaballa a Tvého popisu
právě proto bych byl rád, aby to okomentoval aj nekdo jiný, aj slavnú olympia autogramiádu s geniálním borkovcovým tlacháním, myslím, že by nikomu v paddocku, kór když je tam enom 400 lidí, neupadla ruka sa vylepit na 30 minut na pit lane a nebo proč nikdo nikam nenapsal paddock za litr bez podpisů, jo byl tam abrahámson asi 10 minut...
No tak dovolím si tedy pár poznámek. V paddocku jsem ve čtvrtek nebyl, ale nejen z vlastních zkušeností mohu říct, že jde hlavně o to,( jak bych to správně nazval?) prostě umění pohybovat se po paddocku. Nejde o to, stát nekonečné minuty u kamionu, nebo před zavřeným boxem. To není autogramiáda a týmy nemají za povinnost něco, nebo někoho vystavovat. Jestli někdo čeká opak, je to jen jeho chyba a neznalost. Tato akce je myšlena jako pouhé "nakouknutí" do "kuchyně" MGP. Nechci si zde hrát na nějakého všeználka a mudrce, ale jako doklad svého tvrzení vám doporučím,(ač se to nemá!) odkaz na konkurenci, kde si ve fóru máte možnost na fotkách lidí, kteří se vyznají a vědí co to je, život paddocku, prohlédnout, koho viděli, s kým se potkali a koho, eventuálně s kým, se vyfotili.;-):-P Co se týče ze zmiňované autogramiády v Olympii, na které jsem byl, jde o jiné kafe. Zde se připojují plně ke kritice. Největší a dle mého názoru zásadní chybou bylo samotné rozvržení prostoru. Na rozdíl od loňské akce na Svoboďáku, kde byla před stoly podepisujících se jezdců z plůtků vytvořena jakási ulička, kterou zájemci mohli volně za sebou procházet, zde bylo jakési nepodařené kruhové uspořádání kde se za páskami shromáždil početný dav, ze kterého byli libovůlí sekuriťáků vpouštěni zájemci cca po pěti, bez ohledu na nějakou frontu. Korunou toho byla činnost moderátora akce p.Berkovce, který zabral svým představováním a komentářem podstatnou část času, určeného pro podepisování. Navíc nemalou část tohoto času "spotřebovali" ofic. fotografové a kameramani, kteří fotili a natáčeli jezdce a na samotné podepisování docházelo až poté, co dokončili svoji práci. Navíc podobné hypermarketové prostory nevynikají dobrou akustikou, tudíž někdy to volume chtělo spíš krotit, ale zvukař akce byl asi jiného názoru. Nicméně tyto vady na kráse nezabránily lidem, kteří to znají, dostat se např. pří příchodu, nebo odchodu jezdců do jejich blízkosti a dosáhnout "svého". Ale jak říkám v úvodu, je to hlavně o zkušenostech z podobných akcí.;-)
oká, člověk sa učí, :-O, já byl poprvé v paddocku, asi naposled, když je to poslední brno, .-)), ale nemyslím si, že je problém sa zašit na dvě hodiny kamkoliv, .-)), navíc třeba marquez příliš nehýřil nadšením, když sem chtěl podepsat helmu, ale podepsal, a pak ujel aj s bráchú, .-))
Nedávno jsem četl obsáhlý článek kde hlavní důvod neůspěchu ducatinení karbonový rám ale právě motor,kde válce svírají příliš velký ůhel 90°,a tím zabírají příliš mnoho místa,kdežto yamaha má řadový a honda do V
No a já mám zase zjištěno, že právě ten karbonový rám je špatný a proto v itálii dělají nový na rok 2012. Už Furusava říkal před touhle sezonou, že ten karbonový rám není nejlepší řešení a dle mého měl pravdu. Karbonový rám nikam neuhne a u motorek je potřeba aby pružil nebo něco v tomhle smyslu to tam tak bylo napsáno. Asi všude napíši něco jiného.
tuhost karbonu nastavíš překládáním vláken ale vyvolává odlišnou odezvu bud má jezdec příliš mnoho informací nebo naopak příliš tlumí a podvozek je příliš tuhý,spíš je problém,že součastí rámu je motor,který nemá pružnost žádnou.Ale zásadní je stejně konstrkce do L,špatné těžiště apříliš dlouhý
to věříme furt v každym závodě, v každý kvalifikaci v každém tréninku, ale nedaří se jim to, holt prostě nemaj tak kvalitní motor jako konkurenti no:-(
já tomu teda moc nerozumím, ale Ducati a sreamer byla asi lepší kombinace... Ale popravdě Karel takhle blbé dva trenály za sebou snad neměl v poslední době...to mě mrzí, jinak je mi Ducati víceméně volná. Budu tedy s nadějí hledět k zítřkům :-) Nic jiného mi ani nezbývá ;-)Suzuki mají mé hluboké "má úcta" :-) Proč Jorge vždycky tolik ztrácí ve 2. a 3. sektoru? Nechápu, technické části bývaly vždy jeho top místa :-( Noooo, shrnu-li to: sakra já chci dneska ještě aspoň jeden trénink :-( :-D :-D :-D
máš jít na efko, aby's viděla, jak sa řežú zatáčky, lorimu to moc nešlo, ale je teprve pátek, že, .-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.