Dani Pedrosa možná podstoupí další operaci

Poslední den testů ve Valencii jezdci Repsol Hondy zvládli vše, co měli v plánu, ale Dani Pedrosa čelil stále větším bolestem ramene a Andrea Dovizioso absolvoval středeční test se zvýšenou teplotou.
Dani Pedrosa možná podstoupí další operaci

Španělovi v poslední výsledkové tabulce roku 2010 patří páté místo s časem na kolo 1´32,497 a ztrátou čtyř desetin na svého nového týmového kolegu Stonera. Pedrosa stačil až na nové odpružení Öhlins vyzkoušet všechno, ale největší problém je stále jeho rameno. Ve čtvrtek má v Barceloně lékařské testy, kde se rozhodne, zda bude muset podstoupit další operaci.

„I když jsem kvůli zdravotnímu stavu nedokázal zajet dlouhé jízdy, byl test pozitivní, protože moje časy na kolo byly docela dobré a já si dokázal vytvořit jasnou představu o tom, co chceme a co potřebujeme změnit k tomu, abychom se posunuli dál,“ řekl Dani Pedrosa. „Testovali jsme znovu novou verzi stroje a test byl zaměřen především na podvozek a motor. Zlepšili jsme brzdění, motorka je mnohem stabilnější, ale motor je zatím podle mého názoru příliš agresivní.“

„Také jsme testovali nové pneumatiky od Bridgestone a ty fungovaly dobře. S prací, kterou jsme tu odvedli jsem celkově spokojený a i když jsem tu měl během celého víkendu velké problémy s ramenem, navzdory tomu jsem týmu dokázal podat informace pro další únorový test.“

„Zítra (ve čtvrtek) jdu znovu k lékaři na rentgen, magnetickou rezonanci a cévní testy, abychom zjistili, co je špatně s ramenem. Zatím nevím, zda si to náhodou nevyžádá další operaci, ale pokud bude nezbytná tak ji postoupím,“ řekl závěrem španělský jezdec tovární Hondy a vicemistr světa pro rok 2010 Dani Pedrosa.

Klepněte pro větší obrázekAndreaa Dovizioso vyzkoušel od elektroniky, nového podvozku, pneumatik až po nové tlumení Öhlins všechno a s výsledky byl spokojen. Horší to bylo ve středu, protože to se ráno probudil s horečkou, což mu zkomplikovalo závěrečný den testu, který uzavřel na devátém místě se ztrátou necelých devíti desetin na nejrychlejší čas dne.

„S materiálem, který tu přivezla Honda jsem velmi spokojený,“ uvedl Andrea Dovizioso. „Dnes jsme  pracovali jsme na elektronice, jako na řízení trakce a brzdění motorem a zaznamenali celkem slušný pokrok. Také jsme testovali nové tlumení Öhlins, další vývojovou řadu, kterou jsme již dříve vyzkoušeli v srpnu v Brně. Funguje dobře a měl jsem na něm velmi pozitivní pocit. Ještě potřebujeme zlepšit stabilitu na brzdách a to je oblast, na kterou se zaměříme v příštím roce.“

„Dnes ráno (ve středu) jsem se probudil se zvýšenou teplotu a tím pádem měl trošku komplikovaný den. Naštěstí to dopoledne bylo lepší, takže jsem zvládl vyzkoušet vše, co bylo v plánu. Přesto už odpoledne to bylo znovu kvůli horečce mnohem těžší. Nejsem spokojen s finálním časem, není to nejlepší způsob jak skončit před zimní přestávkou, ale s horečkou to už lépe nešlo,“ uzavřel svůj komentář k poslednímu testu sezony Andrea Dovizioso.

22. října | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
22. října | Mir slaví: odkaz
22. října | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz
22. října | Po prudké změně podmínek na trati byl závod Moto3 zastaven. odkaz
22. října | Mir se raduje z titulu: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00