De Puniet havaroval a zlomil si levou nohu

Trnkys46  |  19. 07. 2010 19:13

Vem si příklad z Valeho a v Laguna Seca to všem ukaž. Držím palce

odstraneno jannyk F1  |  18. 07. 2010 22:33

zaujalo mě, že tam zase blafl motor...nějak moc hořících motorů na jednu GP :-S
Moc bych uvítala článek o aktuálním stavu, respektive počtu motorů jednotlivých jezdců. Myslím, že to bude ke konci sezóny pěkně na hraně.
Randy, drž se a co nejdřív se dej do rychtyku!

The Fido 46  |  18. 07. 2010 22:35

Já si myslim že ten motor začal hořet po tom jak do něj Espargaro a Bautista vrazili. Docela by mě zajímalo proč pak Bati nestartoval. Koukal sem že byl připravenej na konci boxový uličky ale pak odešel

odstraneno jannyk F1  |  18. 07. 2010 22:39

tak tohle vím naprosto přesně: direktoriát závodu nepovolil Bautistovi ani Espargarovi restart z důvodu toho, že se v časovém limitu 5 minut od vyvěšení červené vlajky nedostavili se stroji do pitlane. To bylo to, co tam stále manažer ze Suzuki řešil s komisařem. Špenělská TVE se tomu věnovala docela dost

The Fido 46  |  18. 07. 2010 22:42

Jo dík moc já sem to na Sport1 nějak nepochopil

odstraneno jannyk F1  |  18. 07. 2010 22:40

jasný, ten hořící motor nebyl příčinou nehody, ale důsledkem...ale stejně se to často nevidí, proto mě to zaujalo

odstraneno jannyk F1  |  19. 07. 2010 00:35

tak teď počítám: Jorge - v Assenu rozjeté tři motory, o jeden tam přišli, tzn. dva do Sachsenringu, z toho jeden blafnul (naštěstí to byl dle vyjádření ten, co už byl blízko svého limitu), takže rozjet čtvrtý motor do náhradní mašiny do závodu...no tak to je husté Nejsme v půlce a zbývají jen dva netknuté motory. Pokud uvažuju správně, tak bude muset Jorge vybudovat sakra velký bodový náskok, aby si mohl dovolit startovat s penalizací z pitlane 10 sekund po ofic.startu (a těch momentálně 47 bodů na Daniho mu vydrží tak na 2 při nejlepším 3 závody), no a nebo s ohledem na životnost motoru limitovanou podle Furusawy 2400 najetými kilometry bude muset jezdit míň kol v trénincích....a k tomu všemu se ještě po večerech poctivě modlit
Nevím nevím, už si nejsem jista tvrzením, že letošní titul má skoro stoprocentně Motory Honda jsou spolehlivější - trvanlivější
Chjooo, tak opravdu by mě moc zajímalo, jak jsou na tom jiní (Vale je zřejmě jasný, ten pošetřil...a ve světle plamenů z Jorgeho motoru vychází najevo, že on ten Vale do háje tu desítku ještě udělat může
sorry za tuto možná zcela zcestnou analýzu, třeba mi to vysvětlí někdo fundovaněji....omluva

stále dobrý Schumi  |  19. 07. 2010 18:56

Nejsem fundovanější,ale,..Jorge má takový náskok,že pokud trošku pošetří,může si dovolit umístění za kýmkoliv a nepřijde téměř o nic.Navíc i konkurenci motory chřadnou a i tak,..ta penalizace,..těžko by honil špici,ale satelity sjede v pohodě a to mu stačí.

odstraneno jannyk F1  |  19. 07. 2010 20:02

no jo, ale např. 3 Hondy (dvě repsolky a Marcova Simoncelliho - přímá podpora továrny, jak jsem četla) jedou teprve dva (možná teď třetí). I Furusawa přiznává, že se nemůžou rovnat se spolehlivostí Hondě.
No pošetří, snad...ale to je právě ta loterie. Míň kol v trénincích, z toho může vyplynout míň prostoru na perfektní nastavení a čím si nejsem jistá, to je pak závodní nasazení, tady Jorge šetřit nebude, tomu nevěřím Fakt se konce sezóny obávám

odstraneno jannyk F1  |  19. 07. 2010 20:07

myslím, že to omezení počtu bude na úkor bezpečnosti (viz Jorgeho olej) a atraktivnosti.
A nebo pokud na tom budou všichni bledě, tak 2 - 3 startující z pitlajny to zatraktivní naopak ještě víc Prostě vlastně klídek, napětí bude až do konce

stále dobrý Schumi  |  18. 07. 2010 22:27

Randy,..tak koukej být zpátky tak rychle, jako Vale ! Držím palce,budeš vpředu chybět !!

The Fido 46  |  18. 07. 2010 22:19

letos sou ty zranění opravdu vážný Rossi, Aoyama, Bautista, Melandri, de Puniet no tak hlavně aby se dal do kupy

:-S:-S:-S:-S

Doctor46Vale  |  18. 07. 2010 22:06

Rendy smolnej výkend!!Snad jsi si to vybral.Brzy se uzdrav



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


Harmonogram

GP San Marina, Misano
Pátek 13. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:35
Moto3 2. trénink   13:15–13:55
MotoGP 2. trénink   14:10–14:55
Moto2 2. trénink   15:10–15:50
Sobota 14. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:35
Moto3 1. kvalifikace   12:35–12:50
Moto3 2. kvalifikace   13:00–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 1. kvalifikace   15:05–15:20
Moto2 2. kvalifikace   15:30–15:45
Neděle 15. září    
Moto3 warm up   08:20–08:40
Moto2 warm up   08:50–09:10
MotoGP warm up   09:20–10:40
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00