De Puniet má letos k dispozici konkurenční Hondu

LCR Honda tvrdě pracuje na zvýšení své výkonnostní úrovně.
LCR Honda patří s jedním závodníkem k těm menším týmům v královské kubatuře. Druhým rokem pojede v jejich barvách Randy De Puniet a v předsezónní přípravě pracovali na některých změnách, které mají díky pečlivé organizaci a tvrdé přípravě, zvýšit jejich konkurenceschopnost v sezóně 2009.

Francouzský jezdec bude mít letos k dispozici motocykl, který dle slov šéfa týmu Lucia Cecchinelliho, mu umožní mnohem efektivněji bojovat o lepší výsledky. Samotný De Puniet, který si je vědom očekávání týmu, provedl určité změny i ve své přípravě na novou sezónu.

„Randy předvedl, že byl v sezóně 2008 rychlým jezdcem, ale buď neměl štěstí nebo neměl motocykl, který by mu umožnil bojovat o špičkové pozice, aniž by tím musel příliš riskovat a to znamená, že se pokaždé něco stalo,“ uvedl Cecchinello na adresu svého francouzského jezdce.

„V minulém roce neměl dobrý začátek v závodech, ale teď bude mít motocykl podobný továrnímu stroji a bude tak mnohem konkurenceschopnější. Se zaměřením na jiné jeho potřeby pro tuto sezónu, přispěl také svým dílem, když vyměnil svého trenéra.“

Cecchinelli je bývalým závodníkem a prostředí světa závodů motocyklů dobře zná. V roli šéfa týmu vždy působí velmi aktivním dojmem a posledních několik měsíců se usilovně věnoval každému aspektu projektu LCR Hondy pro rok 2009.

„Pracovali jsme na organizaci našich pracovních postupů a na zlepšení týmu ve všech směrech. Potřebovali jsme najít způsob, jak zlepšit naše služby, zvlášť, když sponzoři chtějí více příležitostí k tomu, aby s námi spolupracovali,“ uvedl Cecchinelli, který rovněž prozradil, že v současné době pracují na nových interaktivních webových stránkách, které zajistí patřičný informační servis.

Randy De Puniet bude poprvé testovat s RC212V začátkem února v Sepangu a jak uvedl jeho šéf týmu, nemají v plánu na francouzského jezdce okamžitě vyvíjet nějaký tlak, ale soustředí se na závodní rychlost a postupné zlepšování výkonu. 
5:39 | Michelin zůstane v MotoGP minimálně do roku 2023.
3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
20. října | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
20. října | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00