De Puniet má letos k dispozici konkurenční Hondu

LCR Honda tvrdě pracuje na zvýšení své výkonnostní úrovně.
LCR Honda patří s jedním závodníkem k těm menším týmům v královské kubatuře. Druhým rokem pojede v jejich barvách Randy De Puniet a v předsezónní přípravě pracovali na některých změnách, které mají díky pečlivé organizaci a tvrdé přípravě, zvýšit jejich konkurenceschopnost v sezóně 2009.

Francouzský jezdec bude mít letos k dispozici motocykl, který dle slov šéfa týmu Lucia Cecchinelliho, mu umožní mnohem efektivněji bojovat o lepší výsledky. Samotný De Puniet, který si je vědom očekávání týmu, provedl určité změny i ve své přípravě na novou sezónu.

„Randy předvedl, že byl v sezóně 2008 rychlým jezdcem, ale buď neměl štěstí nebo neměl motocykl, který by mu umožnil bojovat o špičkové pozice, aniž by tím musel příliš riskovat a to znamená, že se pokaždé něco stalo,“ uvedl Cecchinello na adresu svého francouzského jezdce.

„V minulém roce neměl dobrý začátek v závodech, ale teď bude mít motocykl podobný továrnímu stroji a bude tak mnohem konkurenceschopnější. Se zaměřením na jiné jeho potřeby pro tuto sezónu, přispěl také svým dílem, když vyměnil svého trenéra.“

Cecchinelli je bývalým závodníkem a prostředí světa závodů motocyklů dobře zná. V roli šéfa týmu vždy působí velmi aktivním dojmem a posledních několik měsíců se usilovně věnoval každému aspektu projektu LCR Hondy pro rok 2009.

„Pracovali jsme na organizaci našich pracovních postupů a na zlepšení týmu ve všech směrech. Potřebovali jsme najít způsob, jak zlepšit naše služby, zvlášť, když sponzoři chtějí více příležitostí k tomu, aby s námi spolupracovali,“ uvedl Cecchinelli, který rovněž prozradil, že v současné době pracují na nových interaktivních webových stránkách, které zajistí patřičný informační servis.

Randy De Puniet bude poprvé testovat s RC212V začátkem února v Sepangu a jak uvedl jeho šéf týmu, nemají v plánu na francouzského jezdce okamžitě vyvíjet nějaký tlak, ale soustředí se na závodní rychlost a postupné zlepšování výkonu. 
10. října | Fabio di Giannantonio dnes slaví 20 let.
7. října | Bastianini se omlouvá Bezzecchimu za incident v závěru závodu: odkaz
7. října | Arenas a Binder společně upadli: odkaz
6. října | Enea Bastianini byl převezen do nemocnice na další vyšetření. odkaz
6. října | Márquez získává historicky první thajskou pole position. odkaz

Harmonogram

GP Japonska, Motegi
Pátek 19. října
Moto3 1. trénink   02:00–02:40
MotoGP 1. trénink   02:55–03:40
Moto2 1. trénink   03:55–04:40
Moto3 2. trénink   06:10–06:50
MotoGP 2. trénink   07:05–07:50
Moto2 2. trénink   08:05–08:50
Sobota 20. října
Moto3 3. trénink   02:00–02:40
MotoGP 3. trénink   02:55–03:40
Moto2 3. trénink   03:55–04:40
Moto3 kvalifikace   05:35–06:15
MotoGP 4. trénink   06:30–07:00
MotoGP 1. kvalifikace   07:10–07:25
MotoGP 2. kvalifikace   07:35–07:50
Moto2 kvalifikace   08:05–08:50
Neděle 21. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00