De Puniet v roce 2012 s týmem Aspar

16 komentářů

grip F1
8. prosince • 4:00

A jentak mimochodem LCR je Honda a Pramac je Ducati. Kdyz tomu nerozumis tak se do toho neplet, pako jedno vylizany

mamba54
8. prosince • 9:26

Nešlo by to bez těch urážek?;-)Na ty je jiný servr.:-(

grip F1
8. prosince • 3:58

Ridickvojta je uplne blbej, protoze Rossi bude vzdycky super zavodnikem a navic Randy loni nejezdil v LCR teamu, ale v Pramacu, tak se prober a poradne sleduj celou sezonu a Ducati jsou lepsi nez Aprilky takze prestan zvanit blbosti magore:-@

unavix F1
28. listopadu • 18:52

Jo Rady je rád že pojede aspoň to CRT.Hold nebyl v pozici kdy by si moh vyskakovat.Určitě byl rád za to že nezustal na ocet.

mamba54
27. listopadu • 18:25

Ze 22 míst na roštu pro sez. 2012 je už obsazeno 18 míst jezdci, kteří už mají se svými týmy podepsány smlouvy.;-)

odstraneno jannyk F1
27. listopadu • 19:01

já bych řekla, že Danilo je potvrzený, ale ještě nemají podepsanou smlouvu

Ridickvojta
27. listopadu • 14:24

Rossi: "K Vánocům chci konkurenceschopnou GP12" =) Bude sranda, jestli Aprilia bude před Ducati. Protože Randy je dobrej jezdec. Loni na LCR jezdil hooodně solidně =) Takže mu to docela i přeju, aby Ducati ukázal, že letos mu to nešlo kvůli tý italský mrd** :-):-)Tak Randy aspoň v Kvalifikacích vždy před Ducnu :-) Ale v závodě hezky za Rossiho =D =D

mamba54
27. listopadu • 9:18

Velice dobře si vzpomínám na situaci ze srpna tohoto roku, kdy nebylo zcela jasné, jestli se Randymu podaří sehnat nějaké angažmá na r.2012 a jeho manažer Eric Mahe obcházel dům od domu, dveře od dveří s jasnými instrukcemi: V žádném případě tým CRT, ani odchod do Moto2. Randy tehdy totiž prohlašoval:" Volba by pro mne mohla být MS WSBK, ale když neseženu konkurence schopný stroj, zůstanu raději sedět doma a čekat na pozici náhradníka. Co je ale pro mne v tuto chvíli dané, tak v žádném případě nepojedu v některém týmu CRT, nebo kategorii Mot2.;-) Je vidět, že situace se mění a s ní se mění i prohlášení jezdců. I proto si myslím, že myšlenka CRT, mnohými lidmi předem tolik zatracovaná jako hrob Moto GP, má svoje opodstatnění a pro celou řadu týmů a potažmo jezdců může být určitým východiskem ze současné situace, kdy se kolem kru továren začíná stahovat smyčka, kterou si samy neustálým zvyšováním nákladů nasadily.;-)

harrycallahan
29. listopadu • 10:01

:-) prostě světová krize je úplně všude :-D

P.o.p
26. listopadu • 20:10

Tak snad se Randymu dobře povede protože dokázal se soukromou Kawou pěkné výsledky.No v První větě je psané Pol a dál jen Aleix takže kterej Espargarovec? :D

mamba54
28. listopadu • 7:23

Randy a se soukromou Kawasaki ?:-SNepopletl sis to s Melandrim?:-STen jel na Kawasaki "soukromého" týmu Hayate.(09) Randy sice jel taky na Kawasaki, po svém přestupu z 250 (06), ale to bylo dvě sezóny přímo v továrním týmu a skončil 16./06 a 11./07.( Ale dobrý jezdec to je. Jen je třeba omezit ty pády, ale to se týká více jezdců).;-):-)

Etien F1
26. listopadu • 22:02

Aleix

P.o.p
26. listopadu • 22:33

Dík :-)

The Fido 46
26. listopadu • 18:41

Já si myslím že už dokázal v MotoGP hodně na to že nikdy neměl zcela konkurenční motorku ;-) viz roky 2009 a 2010 u Checinella :-P a letos doplatil jen na špatnou Ducati a tím pádem i na zranění ;-) rozhodně je to jezdec kterej do MotoGP patří a přeju mu co nejlepší výsledky u Aspara :-)

MadMax F1
26. listopadu • 18:13

Alespoň že tak, snad jednou ten opálenej cikánek na horní fotce ukáže co v něm je.

Patrik Porač (patstreet)
26. listopadu • 18:43

ten to už ukázal;-)-len štastena je vrtkavá..........

Doporučujeme

Články odjinud