Druhé testy stále s bolestmi ramene. Abraham vyhlíží až začátek sezony

Za tři dny druhých testů MotoGP se Karel Abraham dokázal zlepšit navzdory bolestem v rameni o 1,3 vteřiny, přesto z Malajsie odjíždí až jako pětadvacátý jezdec v poli MotoGP.
Druhé testy stále s bolestmi ramene. Abraham vyhlíží až začátek sezony

V závěrečných testech naplánovaných na příští víkend do Kataru se tým zaměří na doladění motocyklu Honda RCV1000R. Cílem je, aby byl stroj stoprocentně připraven na závodní sezonu, jakmile se jezdec úplně zotaví.

Karel Abraham

„I když jsme pořád daleko od pozic, kde bychom být chtěli, minimálně dnešek pro mě znamená trochu naděje. Čekal jsem, že třetí den už rameno bude dělat problémy, ale paradoxně jsem byl schopný vydržet na motorce dost kol a dokonce opakovaně zajíždět časy na úrovni mého maxima. Za týden zase začínáme testovat v Kataru, takže letíme přímo tam. Je asi jasné, že rameno se do té doby zázračně nevyléčí. Budu dál pokračovat v rehabilitaci a musím doufat, že se to postupně bude zlepšovat. Tím že už teď pravidelně jezdím, budu schopný jakékoliv zlepšení pozorovat. Rád bych byl připravený na závod v Kataru, ale jestli to tak bude, si asi dneska nikdo netroufne říct. Udělám ale všechno pro to, abych byl připraven co nejlíp.“

Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing

„Všechny tři dny jsme se den ode dne zlepšovali, což je pro nás dobrá zpráva. Tou špatnou je, že Karla stále zásadně limituje zranění ramene a nemůže jezdit naplno. Výsledek, kterého jsme dosáhli, samozřejmě není místo, kde chceme být, ani kde máme být. Přestože nemůžeme jezdit naplno, považuji tyto testy za přínosné. Výrazně jsme zapracovali na nastavení a na elektronice, tak abychom byli stoprocentně připravení, až bude stoprocentně připravený i Karel. Musíme zkrátka čekat. Nevíme, jak dlouho to bude trvat, ale víme, že až ten okamžik nastane, budeme moci naplno závodit. Znovu musím zopakovat, že motorka pracuje velmi dobře, postupně se nám daří posouvat i limity nové elektroniky Magneti Marelli. Velkým přínosem je nová zadní pneumatika vyvinutá Bridgestone speciálně pro naši třídu open. Vzhledem k nižšímu výkonu motoru ve srovnání s prototypy bychom nemohli tvrdší pneumatiky adekvátně používat.“

5:34 | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
4:41 | Mir slaví: odkaz
4:41 | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz
4:41 | Po prudké změně podmínek na trati byl závod Moto3 zastaven. odkaz
4:40 | Mir se raduje z titulu: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00