Druhý den Honda srovnala krok s Yamahou

Oba jezdci Repsol Hondy dnes pokračovali v práci na nastavení litrových RC213V a také srovnávali starší podvozek z listopadu 2011 s úplně novým, který jim HRC připravila právě pro úvodní test v Sepangu.
Druhý den Honda srovnala krok s Yamahou

Obavy, že Stonerovy bolesti zad ovlivní testovací program Hondy dnes Australan smetl ze stolu, když zajel jako jediný čas po dvě minuty a jednu sekundu a stal se tak nejrychlejším jezdcem druhého dne testu v Sepangu.

„Bylo skvělé, že už jsem mohl jezdit a vše probíhalo bez komplikací, jen bych rád zajel ještě o něco víc kol než se mi dnes podařilo,“ řekl úvodem Casey Stoner. „Většinu dne jsme strávili jízdou na novém podvozku, srovnávali ho s tím, který jsme testovali ve Valencii a přitom našli ten správný směr, kterým chceme dál pokračovat.“

„Odpoledne jsme používali tvrdou přední pneumatiku, ale právě u ní jsme zaznamenali zvýšené vibrace, takže na tom budeme muset zapracovat, protože je tam další prostor pro zlepšení,“ pokračoval Australan. „Zatím jsme nestačili otestovat novou specifikaci zadní pneumatiky, kterou do Sepangu přivezl Bridgestone, takže ji důkladně vyzkoušíme až zítra.“

Dani Pedrosa už zadní pneumatiku od Bridgestne vyzkoušel, ale dnešní den pracoval víc v boxech než na dráze. Najel jen pětatřicet kol, což bylo mezi závodními prototypy MotoGP nejméně.

„Dnes byly podmínky na dráze o hodně lepší než včera a také bylo větší horko,“ komentoval druhý den testu Dani Pedrosa. „Pracovali jsme na nastavení motocyklu a zejména se soustředili na brzdění, omezení vibrací a zlepšení stability v nájezdu do zatáček. To je nyní náš hlavní cíl. Dále jsme provedli pár srovnávacích testů mezi oběma podvozky, takže si musíme počkat na výsledky a uvidíme.“

„Před námi je ještě jeden den testování, takže zkusíme zapracovat na odpružení, což by mohlo pomoct a také vyzkoušíme rozdílné tlaky v pneumatikách. Uvidíme,“ prozradil Pedrosa a závěrem dodal: „Dnes jsem toho moc nenajezdil, ale je tu testovací období a někdy prostě musíte strávit víc času v boxech než na dráze. To je úplně normální.“

18:46 | Někteří jezdci kategorií Moto3 a Moto2 dnes testovali v Aragonii. Test však dost komplikoval silný vítr.
23. září | Lorenzo si myslí, že za jeho pád může Márquez.
23. září | Lorenzo musel na vyšetření do zdravotního střediska na okruhu. odkaz
23. září | Lorenzo upadl hned v první zatáčce: odkaz
23. září | A ještě jedna penalizace: odkaz

Harmonogram

GP Thajska, Buriram
Pátek 5. října
Moto3 1. trénink   04:00–04:40
MotoGP 1. trénink   04:55–05:40
Moto2 1. trénink   05:55–06:40
Moto3 2. trénink   08:10–08:50
MotoGP 2. trénink   09:05–09:50
Moto2 2. trénink   10:05–10:50
Sobota 6. října
Moto3 3. trénink   04:00–04:40
MotoGP 3. trénink   04:55–05:40
Moto2 3. trénink   05:55–06:40
Moto3 kvalifikace   07:35–08:15
MotoGP 4. trénink   08:30–09:00
MotoGP 1. kvalifikace   09:10–09:25
MotoGP 2. kvalifikace   09:35–09:50
Moto2 kvalifikace   10:05–10:50
Neděle 7. října    
Moto3 warm up   03:40–04:00
MotoGP warm up   04:10–04:30
Moto2 warm up   04:40–05:00
Moto3 závod   06:00
Moto2 závod   07:20
MotoGP závod   09:00