Ducati uvažuje o sedmi litrových prototypech pro rok 2012

Rok 2012 bude rokem očekávání, protože to se do mistrovství světa vrací litrové motocykly, což spolu se změnami v pravidlech umožní zapojení více výrobců a rozšíření startovního roštu MotoGP.
Ducati uvažuje o sedmi litrových prototypech pro rok 2012

Nejvíc závodních prototypů měla letos japonská Honda. Dva u Repsol Hondy, dva v San Carlo Honda Gresini, po jednom u LCR a Interwetten Hondy, takže celkem šest strojů RC212V z celkových sedmnácti.

V roce 2011 bude mít italská Ducati stejný počet motocyklů, jako Honda. Dvojici Desmosedici GP11 uvidíme v jejich továrním týmu, satelitním Pramac Racingu a po jednom nasadí tým Aspar a brněnský Cardion AB Motoracing. Na to, že je nejmenším výrobcem v mistrovství určitě velký úspěch.

Teď navíc Italové uvažují o tom, že v roce 2012 postaví na startovní rošt královské kubatury dokonce sedm svých strojů. Šéf týmu Aspar Jorge Martínez chce totiž pro sezonu 2012 rozšířit svůj MotoGP tým o dalšího závodníka. Letos absolvovali premiérovou sezonu s Héctorem Barberou a kdo ví, koho teď mají v hledáčku.

Nicméně pro výrobce to s přibývajícím počtem motocyklů znamená také vyšší nároky. Šéf Ducati Alessandro Cicognani právě o tom hovořil s Motorcycle News, kde mimo jiné řekl: „Zvažujeme naši roli v roce 2012. Bude to nový stroj, takže chceme našim satelitním týmům nabídnout tu nejlepší možnou podporu.“

Zároveň ale Cicognani dodal, že by jen neradi navýšili počet motocyklů aniž by si byli stoprocentně jistí, že jim dokážou zaručit tu nejlepší úroveň technické podpory. „Ohledně budoucnosti s týmem Aspar jednáme,“ dodal závěrem šéf Ducati.

10. prosince | Shoya Tomizawa by dnes měl 27 let. odkaz
8. prosince | Alex Rins dnes slaví 22 let.
26. listopadu | Takhle jezdce moc často nevídáme: odkaz
26. listopadu | Od pátku 24. 11. je již možné zakoupit vstupenky na GP České republiky 2018.
23. listopadu | Alex Márquez testuje v Jerezu motocykl MotoGP. Nahradil zraněného Lüthiho. odkaz