Edwards byl spokojen s novou geometrií přední části

Toseland měl potíže s vibrací přední pneumatiky.

Colin Edwards z týmu Monster Yamaha Tech 3 stále usiluje o páté místo v celkové klasifikaci jezdců. Dnes zkoušel na dvou strojích různá nastavení a zajel sedmý nejrychlejší čas. James Toseland se po Velké ceně Valencie vrací do superbiků. Při svém posledním pátečním tréninku v kategorii MotoGP obsadil třináctou příčku.

Edwards ví, že okruh Ricarda Torma je fyzicky velmi náročný. "Jsem čím dál starší. Na začátku to nebylo jednoduché, ale nakonec to bylo docela dobré. Začali jsme se dvěma motocykly. Myslel jsem, že ten první byl opravdu dobrý. Druhý stroj měl ale nastavenou geometrii podle podnětů, které jsem předal týmu a Yamaze po Velké ceně Malajsie. Díky tomu motorka zatáčela mnohem lépe. Letos jsem s tím měl pořád problémy," připomněl Američan. "Když jsem stroj naklonil do zatáčky, měl jsem pocit, že jede stále rovně. Ale teď, když jedu do zatáčky, skutečně zatočím a nejsem široký."

Toseland před týdnem odjel v Portimau dvě stě kol s Yamahou R1 pro superbiky a na YZR-M1 pro MotoGP se musel znovu zadaptovat. "Když jsem chtěl zvyšovat tempo a zajíždět rychlejší kola, měl jsem problém s přední pneumatikou. Byly tam nějaké vibrace a musel jsem ji vyměnit. Tím jsem ztratil," litoval Angličan. "Díky větru to dnes bylo dost podivné. V některých rychlejších sekcích jsem díky němu nemohl držet stopu."

Angličan věří, že na základě nasbíraných dat se podaří stroj lépe vyladit a posunout se ve výsledkových listinách. "Je to můj poslední závod pro Monster Yamaha Tech 3 a chci zajet slušný výsledek," přeje si Toseland.

Doporučujeme

Články odjinud