Edwards chtěl zajet výš, ale s druhou řadou je spokojen

Toseland se během kvalifikace trápil s obutím jeho Yamahy.
Včera poprvé nikdo z jezdců MotoGP neměl možnost použít extra měkké kvalifikační pneumatiky, ale o nejlepší pozice na startovním roštu jezdci svedli boj převážně na měkké specifikaci závodních pneumatik Bridgestone.

Colin Edwards si do kvalifikace ušetřil tři měkké pneumatiky z celkem šesti možných a dokázal zajet čtvrtý nejrychlejší čas včerejší kvalifikace. Američan je v pořadí třetím jezdcem Yamahy hned za Rossim a Lorenzem.

„Jsem celkem spokojený s druhou řadou na startu, ale myslel jsem, že mi to vyjde mezi první tři,“ uvedl po skončení včerejší kvalifikace Colin Edwards z Monster Tech 3. „Ale i když už mám něco odjeto, stále se učím.“

„Přijel jsem tady s motocyklem nastaveným jinak než na čem jsem jel v zimě a vyřešit některé problémy s neklidným předním kolem, když na to o něco víc zatlačím,“ pokračoval Edwards. „Nové nastavení je lepší, ale mám ještě nějaké potíže a to je trošku zavádějící. Valentino jezdí rychle a nemá žádné problémy a Jorge to samé. Takže musíme něco vymyslet.“

„Udělal jsem určitý pokrok a cítím, že můžu jet rychleji, ale musím předvídat pohyb přední strany a to lepšímu času na kolo nenapomáhá,“ řekl Edwards. „Musím ještě vyřešit, zda potřebuji nasadit měkčí nebo tvrdší přední vidlici. V této situaci bych si přál být inženýrem, protože nyní si nejsem vůbec jistý, kterým směrem se v této věci vydat.“

„Nový formát kvalifikace byl stále velmi vzrušující,“ řekl Američan. „Nechal jsem si tři měkké pneumatiky a na každé pak zajel po dvě kola. Pokaždé jsem byl rychlejší, ale ne tolik, aby to stačilo pro první řadu. Nyní se už těším na závod a cítím se připravený. Chlapi přede mnou nejsou tak daleko, i když Casey je úplně někde jinde. Klobouk dolů před jeho výkonem, ale na bitvu jsem připraven.“

James Toseland se po poslední nehodě v Jerezu dává celkem rychle dohromady a na startovním roštu prvního podniku světového šampionátu mu bude patřit třináctá pozice.

„Začal jsem s použitou přední pneumatikou, která měla třináct kol a zajel pod minutu osmapadesát a pomyslel si, že je to skvělé,“ hovořil o průběhu kvalifikace James Toseland. „Nasadil jsem novou tvrdou přední pneumatiku a ve spojení s již použitou zadní měkkou pneumatikou se přední strana nedokázala zahřát.“

„Když jsem nazul druhou měkkou zadní pneumatiku, přední nebyla vůbec stabilní ve střední části zatáček,“ pokračoval Toseland. „Teď už nemůžeme použít další pneumatiku v souladu s novými předpisy, takže jsem opravdu frustrovaný, protože zadní pneumatika fungovala opravdu dobře,“ uvedl Toseland a závěrem dodal: „Mám v plánu dobře odstartovat, dát hlavu dolů a snažit se zajet, co nejlépe.“


Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

23. února | Fausto Gresini zemřel. Spekulace o jeho smrti se objevily už včera, následně však byly vyvráceny. Nyní Gresiniho smrt potvrdil tým Gresini Racing. odkaz
23. února | Během včerejška se objevovaly zprávy, že Fausto Gresini zemřel na koronavirus. Tým tyto informace následně vyvrátil, nicméně dle posledních zpráv je Gresiniho stav velmi kritický. odkaz
17. února | Marc Márquez dnes slaví 28 let. odkaz
16. února | Valentino Rossi dnes slaví 42 let. odkaz
11. února | Fabio Quartararo přiznal, že v prosinci prodělal Covid. Už je ale zase v pořádku. odkaz