Netroufnu si kategoricky tvrdit, která z obou značek je lepší. Největší technický rozdíl byl v rámech. FGR používalo svůj vlastní trubkový rám. Na Mahindře se zatím vystřídali 4 jezdci( Schrotter, Webb, Moretti, Popov ) z nichž na body dojel jen Schrotter (4.) ve Francii, kde shodou okolností jedinkrát bodoval i Iwema na FGR. Schrotter si před svým odchodem do M2 stěžoval, že Mahindře chybí síla motoru, stabilní výkon a motor často ztrácí olej. Na druhou stranu je pravda, že jezdci Mahindry dosahovali v kvalifikacích většinou lepšího postavení na roštu, než FGR. J. Kubíček mi při SBK v Brně řekl, že po obdržení některých nových dílů před GP v Assenu se s FGR dostali na takový stupeň tech. úrovně, na kterém byl např. M. Viňales už před 1.GP sezóny v Kataru! Což tedy byl velký časový hendikep. Velkým problémem prý byla i velmi nízká tělesná hmotnost J.Iwemy a z ní pramenící nutnost dovažování. No a snad poslední informace. Mahindra uzavřela na příští rok smlouvu o spolupráci s E. Suterem, jehož motor bude používat. Takže, babo raď, co bude pro M.Popova lepší. Navíc, své v tomto rozhodování sehrají i peníze.:-S
peníze vládnou všemu:-S:-(
Jen upřesnění: Schrotter si vyjel v Le Mans 4 body, Iwema 9 bodů.;-)
mám na mysli v porovnání strojů: to co jezdí Mahindra nebo to co mají Felgrovi? (prosím z technického nebo výkonostního hlediska). Děkuji za každou odpověď :-)
Ať už to začalo i skončilo čímkoliv,tahle spolupráce zjevně nefungovala a já přeju Folgerům,aby na příští sezónu měli šťastnější ruku při výběru pilota.Pak by to mohlo jít dopředu.
Miroslav Popov má dvě nabídky pro příští rok. Jednu od Mahindry, druhou od FGR.
Těžko říct, co bude příští rok lepší, ale nejraději bych ho viděl hodně vepředu na "českém stroji", když opomenu motor Honda
Sakra to se furt vynaléza jak co vylepšit na konkurenci, kde získat kýžené desetinky, ale co se takhle zaměřit na ochraný kryt k páčkám, většinou po pádech je stop právě tohle..Možná úvahy byly , ale třeba to nejde moc dohromady s aerodynamikou.Pokud jsem si dobře všiml, tak Casey vozí tu ochranu před zmačknutím brzdy při kontaktu se soupeřem, to je podle mě taky dobrá věc.
Popov by se mi moc líbil v tomto českém týmu!!!
Nelze, než věřit v lepší příští.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.