Gresini hledá pro Simoncelliho týmového kolegu

Vedení týmu má v této věci rozhodnout do konce července.
Vedení týmu San Carlo Honda Gresini věří, že do konce července rozhodnou, kdo bude týmovým kolegou pro Marca Simoncelliho, který pojede u Gresiniho týmu v roce 2010 svou premiéru v MotoGP.

Rozhodnutí oznámit spojeni Gresiniho týmu s úřadujícím mistrem světa Marcem Simoncellim, který jede s týmem Metis Gilera svou poslední sezonu v čtvrtlitrové kubatuře, padlo na čtyřiadvacátého června během závodního víkendu v Assenu.

Od té doby je také jasné, že jeden ze současné jezdecké dvojice Toni Elías a Alex De Angelis půjde z kola ven. Toni Elías je v průběžném hodnocení třináctý a Alex De Angelis čtrnáctý, což jsou po osmi kolech sezony výsledky, které vůbec nedělají radost vedení Gresiniho týmu.

Proto se může záležitost s druhým místem vedle Simoncelliho vyvinout úplně jinak a z týmu budou muset odejít oba jejich současní jezdci. Během Velké ceny Spojených států totiž crash.net zjistil, že je ve hře rovněž Marco Melandri, současný jezdec Hayate Racing.

V letech 2005 až 2007 Marco Melandri závodil v barvách Hondy Gresini. V roce 2005 se umístil na druhém místě za vítězným Valentinem Rossim. Celkem získal pět vítězství v závodu a umístil se sedmnáctkrát na stupních vítězů než se rozhodl pro osudový přestup k tovární Ducati.

V závěru sezony 2008 podepsal smlouvu s tovární Kawasaki, ale ta mistrovství světa opustila hned začátkem roku 2009. V letošní sezoně tak Melandri závodí s motocyklem Kawasaki, ale bez tovární podpory.

Jeho výsledky jsou ovšem s týmem Hayate velmi dobré, v Le Mans získal zatém nejlepší umístění v podobě druhého místa a v průběžném pořadí je po osmém kole sezony sedmý. Samozřejmě je jasné, že se postupně začne projevovat chybějící podpora továrny.

Nicméně Melandri s týmem Hayate podepsal také z toho důvodu, aby si letos znovu vybudoval svou reputaci po katastrově u Ducati a zajistil si tak konkurenceschopný motocykl pro příští sezonu. Což by se mu mohlo splnit právě u Gresiniho, ale jak sám Melandri uvedl, dřív než koncem srpna je velmi těžké rozhodnout o budoucnosti v roce 2010.

I když se stále častěji hovoří o definitivním konci Kawasaki v mistrovství světa, nic není podle Melandriho rozhodnuto a jejich vyjádření k pokračování Hayate s motocyklem ZX-RR se očekává v době závodního víkendu na okruhu v německém Sachsenringu.

Takže před malou přestávkou v MotoGP, která bude následovat po závodu v Británii 26. července a bude trvat až do srpnové Velké ceny České republiky už pravděpodobně zjistíme další dvě neznámé v přestupové rovnici pro sezonu 2010.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

14:02 | FIM odebrala Fenatimu licenci do konce roku 2018.
11:33 | Miller tlačil Viňalese odkaz
15. září | Závod MotoGP v Aragonu u týmu Avintia Racing pojede Jordi Torres. Rabat se vrátí nejdříve v Thajsku.
10. září | Marinelli Snipers Team oficiálně potvrdil rozvázání smlouvy s Romanem Fenatim. Jedná se o reakci na včerejší incide… odkaz
10. září | Tři Italové se včera radovali: odkaz

Harmonogram

GP Aragonie, MotorLand Aragon
Pátek 21. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 22. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 23. září    
Moto3 warm up   08:40–09:00
MotoGP warm up   09:10–09:30
Moto2 warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00